Szanowni Państwo,
Na 1-ym powakacyjnym webinarze PM Academy (cały cykl dotyczy kwestii związanych ze zrównoważonym budownictwem i architekturą) pochylimy się nad wybranymi nowoczesnymi technologiami zmieniającymi nasze miasta.
(Osoby dołączające po raz pierwszy na nasz webinar, prosimy o przeczytanie informacji do końca).
Zapraszam w imieniu wszystkich prelegentów i własnym, PM ACADEMY firmy PROJECT MANAGEMENT SP. Z O.O., patrona naszego spotkania, Pana Prezesa Towarzystwa Urbanistów Polskich, dr inż. arch. Tomasz Majdy
oraz partnerów: SWECO CONSULTING, WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI, PLGBC, PW WIL, MIASTA PRZYSZŁOŚCI, CHODZIEŻ NA MAPACH, ACHITEKTURA MURATOR, SENSOWNA PRACA DLA INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA.
Wysłuchamy 2 prezentacji:
Pan Kamil Jawgiel (Specjalista GIS w Sweco Consulting) poprowadzi prelekcję na temat: Analizy przestrzenne jako wsparcie podejmowania decyzji - od doboru optymalnej lokalizacji inwestycji po aranżacje małej infrastruktury.
Pan Rafał Ratajczak (Smart City Manager w Wielkopolskim Centrum Wspierania Inwestycji) opowie o wykorzystaniu aplikacji mobilnych do zarządzania miastem i rozwoju społeczeństwa obywatelskiego na przykładzie Smart City Poznań.
Po prezentacjach jak zawsze zapraszamy do dyskusji (webinary trwają zazwyczaj w godz. 16-18, 1-a godzina to prezentacje, 2-a to dyskusja).
Serdecznie zapraszamy do zapisów, jak zawsze na EVENEA, do godz. 13.00 w dniu webinaru. PO 13h WSZYSTKIM ZAPISANYM WYSYŁANY JEST LINK DO DOŁĄCZENIA DO SPOTKANIA NA MS TEAMS O GODZ. 16H. (udział w spotkaniu można wziąć przez przeglądarkę internetową, instalacja żadnego programu nie jest wymagana)
Zasady, o przestrzeganie których prosimy Państwa:
1.wchodząc na spotkanie o 16h (prosimy nie wcześniej, gdyż może trwać próba łączy z prelegentami) wyłączamy wszyscy kamerkę i mikrofon (poza osobą prezentującą i moderatorką)
2.chęć zabrania głosu lub zadania pytania (już po prezentacjach) zgłaszamy na czacie - moderatorka odpowiednio przeczyta komentarz / pytanie lub poprosi daną osobę o włączenie się do dyskusji.
3.zachowujemy wysoki poziom kultury dyskusji.
4.zapisując się na webinar, podajemy nazwy firm lub organizacji, które Państwo reprezentują, pomaga nam to lepiej adresować tematykę naszych przyszłych spotkań i zarządzać zaproszeniami.
5.spotkania trwają ok. 2h i są nagrywane, na co osoby zgłaszające się wyrażają automatycznie zgodę.
Zapraszam i pozdrawiam serdecznie. Wioletta Fabrycka
*Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług świadczonych przez Administratora - organizacja i zapewnienie uczestnikowi udziału w webinarium, po uzyskaniu zgody uczestnika na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a i b) RODO, oraz w celu przesyłania wiadomości marketingowych produktów i usług własnych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO.