To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Inwestorzy / Deweloperzy
już niedostępne -
  Firmy doradcze / Project Managers
już niedostępne -
  Architekci / Biura projektowe
już niedostępne -
  Generalni Wykonawcy
już niedostępne -
  Administracja Państwowa
już niedostępne -
  Uczelnie
już niedostępne -
  Inne
już niedostępne -

Spotkanie w dn. 9 marca będzie wyjątkowe - techniczne ale i CSR-owe - promować będziemy działania, jakie można w prosty sposób podjąć, aby nadać 2-gie życie materiałom budowlanym i elementom wyposażenia wnętrz.

Webinar otworzy prezentacja HUBERTA BUKOWSKIEGO z INSTYTUTU INNOWO, który opowie o odpadach budowlanych w kontekście zasad gospodarki obiegu zamkniętego, udowadniając, jak poważny jest to problem w całej Unii Europejskiej.

Jak wiemy, należy zrobić wszystko, by uniknąć wytworzenia odpadów (z pomocą np. prefabrykacji lub BIM, o czym mówiliśmy wielekroć na naszych webinarach) a jeśli już powstaną powinno się je wykorzystać ponownie.

O jednej z możliwości spożytkowania niezużytych materiałów budowlanych i/lub elementów wyposażenia wnętrz opowie nam MACIEJ KOSIOREK - DYREKTOR OPERACYJNY RESTORE - sklepu stworzonego w ramach Habitat for Humanity Poland.

Zaś JOANNA GAJDA-WRÓBLEWSKA SOCIAL PROJECTS MANAGER w FUNDACJI BNP PARIBAS - opowie o jednej z zacnych akcji na rzecz HABITAT.PL.

Całość odbywa się pod patronatem PZPB - POLSKIEGO ZWIĄZKU PRACODAWCÓW BUDOWNICTWA, a naszymi partnerami, poza wymienionymi wyżej 3 organizacjami, są:

PLGBC, PSMB, Sensowna Praca dla Inżynierów Budownictwa


MS TEAMS, 23.02.2021 16h

Po prezentacjach, jak zawsze, zapraszamy do dyskusji (webinary trwają zazwyczaj w godz. 16-18, 1-a godzina to prezentacje, 2-a to dyskusja).

Serdecznie zapraszamy do zapisów, jak zawsze na EVENEA, do godz. 13.00 w dniu webinaru (udział w spotkaniu można wziąć przez przeglądarkę internetową, instalacja żadnego programu nie jest wymagana)


Zasady, o przestrzeganie których prosimy Państwa:

1. wchodząc na spotkanie o 16h (prosimy nie wcześniej, gdyż może trwać próba łączy z prelegentami) wszyscy wyłączamy kamerkę i mikrofon (poza osobą prezentującą i moderatorką).

2. chęć zabrania głosu lub zadania pytania (już po prezentacjach) zgłaszamy na czacie - moderatorka odpowiednio przeczyta komentarz / pytanie lub poprosi daną osobę o włączenie się do dyskusji.

3. zachowujemy wysoki poziom kultury dyskusji.

4. zapisując się na webinar, podajemy nazwy firm lub organizacji, które Państwo reprezentują, pomaga nam to lepiej adresować tematykę naszych przyszłych spotkań i zarządzać zaproszeniami.

5. spotkania są nagrywane, na co osoby zgłaszające się wyrażają automatycznie zgodę.

6. przez dołączenie do webinara uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych.


Zapraszam w imieniu prelegentów i własnym oraz PM ACADEMY należącej do firmy PROJECT MANAGEMENT SP. Z O.O.

Pozdrawiam serdecznie. Wioletta Fabrycka


*Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług świadczonych przez Administratora - organizacja i zapewnienie uczestnikowi udziału w webinarium, po uzyskaniu zgody uczestnika na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a i b) RODO, oraz w celu przesyłania wiadomości marketingowych produktów i usług własnych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO. Administratorem danych jest firma Project Management Sp. z o.o. i A Propos Wioletta Fabrycka.

Kontakt do administratora: Wioletta Fabrycka, +48 604 614 544, [email protected]

Zobacz również:

konferencje