To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE
Jak budować relacje i zaangażowanie pracowników operacyjnych
W kryzysie, niezależnie od tego czy gwałtownie zmniejszamy, zmieniamy czy przestawiamy produkcję, napotykamy wyzwania problemy i zmagania ze strony kierowników i liderów na produkcji. Odnosząc się do Toyota Leadership Development Program dla liderów linii, zmian i zespołów, będziemy mówić o następujących wyzwaniach i problemach:
ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE - Jak budować relacje i zaangażowanie pracowników operacyjnych

ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE
Jak budować relacje i zaangażowanie pracowników operacyjnych
W kryzysie, niezależnie od tego czy gwałtownie zmniejszamy, zmieniamy czy przestawiamy produkcję, napotykamy wyzwania problemy i zmagania ze strony kierowników i liderów na produkcji. Odnosząc się do Toyota Leadership Development Program dla liderów linii, zmian i zespołów, będziemy mówić o następujących wyzwaniach i problemach:

już niedostępne 147,60 zł -

ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE

Jak budować relacje i zaangażowanie pracowników operacyjnych

W kryzysie, niezależnie od tego czy gwałtownie zmniejszamy, zmieniamy czy przestawiamy produkcję, napotykamy wyzwania problemy i zmagania ze strony kierowników i liderów na produkcji. Odnosząc się do Toyota Leadership Development Program dla liderów linii, zmian i zespołów, będziemy mówić o następujących wyzwaniach i problemach:

Wyzwanie/Problem 1: Jak uczyć się budować relacje z pracownikami od nowa, w inny sposób.

Wyzwanie/Problem 2: Ograniczenia w kontaktach międzyludzkich jakie narzuca aktualna sytuacja to nowe wyzwania dla nowych i "starych" pracowników.

Wyzwanie/Problem 3: Najłatwiej dotrzeć do pracowników biurowych, którzy mają dostęp do komputera, internetu etc. Jak to zrobić z pracownikiem z linii produkcyjnej? Szkoleń nie ma, maseczka na twarzy tłumi rozmowę, utrudnia oddychanie (np. parujące okulary) 'jednym słowem wkurza'.

Będziemy odnosić się do kluczowych kompetencji i zasad w filozofii Toyoty, mianowicie;

  • a.Właściwego stosowanie narzędzia Andon połączonego z eskalacją problemu,
  • b.Hansei, czyli autorefleksji i umiejętności bycia liderem,
  • c.Zarządzania poprzez wizualizację w dobie Covid19.
  • d.Kluczowych filarów budowania zaufania z pracownikami.

Kod warsztatu: ZP 1 Kiedy: 29 czerwca 11:00 - 12:00  

Dodaj opis wydarzenia.ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE Jak budować relacje i zaangażowanie pracowników operacyjnych

Warsztaty mają charakter otwarty i dedykowane są pracownikom firm produkcyjnych, handlowych i logistycznych. SP1, SP2, ZF1 i ZF2 są dedykowane dla kadry zarządzającej oraz dyrektorów produkcji. Warsztat ZP1 jest dedykowany dla kierowników, liderów zespołów liniowych i zmian.

Wszystkie warsztaty mają praktyczny charakter. Każdy warsztat składa się z krótkiej części teoretycznej oraz części praktycznej w formie przykładów, dyskusji i dzielenia się wiedzą między uczestnikami.

Wszystkie warsztaty są prowadzone online w języku polskim, przez aplikację Zoom. Czas trwania warsztatów, około 50 minut do 1h. plus 10 min na końcu warsztatu dla tych którzy maja pytania.

Liczba uczestników warsztatów jest ograniczona - decydować będzie kolejność dokonywanych zgłoszeń.

Bilety na warsztaty możecie Państwo już dziś zarezerwować poprzez strona evenea.pl, pytania na [email protected].

Jeżeli chcielibyście Państwo zgłosić swoje pytania do prowadzącego przed rozpoczęciem warsztatu lub uzyskać dodatkowe informacje, proszę o kontakt ze mną pod adresem [email protected]

Do zobaczenia online.

Pozdrawiam,

Mark Forkun FCCA, MBA, MLLP4

Najbardziej popularne linki do artykułów Marka Forkuna

https://www.llw-institute.com/yokoten-factory-draft/#blog_yokoten

Mark Forkun, Doradca Biznesowy, założyciel GNOSIS BUSINESS SOLUTIONS. Założyciel Lean Leadership Way Institute w Polsce, który jest częścią większej sieci łączącej byłych pracowników Toyoty.

Ukończył zarządzanie (MBA - Oksford), rachunkowość zarządczą (FCCA) oraz wdrażanie lean według metody Toyoty (Lean Leadership Master Practitioner).

W PWC (C&L) prowadził dział restrukturyzacji spółek i due diligence. W Allegro jako CFO i doradca inwestora giełdowego. Członek zarządu w wielu firmach z branży produkcyjnej, odzieżowej i logistycznej.

W Toyocie był odpowiedzialny za program pod nazwą "World Class Leadership Development Programme" w dziale Manufacturing Development Division dla ponad 4700 pracowników.

Ponad 300 firm zdecydowało się na wprowadzenie jego autorskich programów "Program Ciągłego Doskonalenia - PCD" oraz "Rachunkowość Lean", w większości to firmy produkcyjne (produkcja liniowa/taśmowa i jednostkowa) oraz firmy logistyczne i handlowe.

Praktykuje metodę Yokoten, inaczej mówiąc, dzieli się najlepszymi praktykami tak, aby rozwijać innych i siebie. Autor 'Przewodnika Managera. Vol.1', popularny blogger w tematyce Przywództwo lean w Polsce. Publikuje na Linkedin, w portalach branżowych (leancenter.pl), YouTube. 

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia warszawa