Personal Branding w Sieci

18 Stycznia 2021, 10:00-12:00 (Poniedziałek)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Brak wydarzenia o takim adresie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na "PERSONAL BRANDING W SIECI"
Wyprzedane 150,00 zł Wyprzedane

Personal Branding w Sieci

👉NOWY TERMIN 18 stycznia, GODZ. 10:00 - 12:00 | Aplikacja Zoom 


📍 
W czasach szybkiego rozwoju technologii, spędzamy mnóstwo czasu przed smartfonem czy monitorem laptopa. To tam kupujemy, pracujemy, pozyskujemy klientów. Warto więc wiedzieć, jak wykorzystywać Social Media do budowania marki osobistej. Podczas webinaru "Personal Branding w Sieci" uczestnicy poznają specyfikę, funkcjonalności oraz możliwości jakie dają media społecznościowe. Dowiedzą się, jak budować swoją markę w sieci i nie stracić przy tym autentyczności oraz prywatności. Omówimy konkretne techniki, dzięki którym komunikacja w sieci będzie atrakcyjna i angażująca. Po szkoleniu uczestnicy zaczną płynniej poruszać się w sieci oraz budować wizerunek eksperta.


🎯 KORZYŚCI Z UDZIAŁU W WEBINARZE

Podczas webinaru uczestnicy:

  • dowiedzą się czym jest marka osobista i dlaczego warto o nią dbać w sieci,
  • poznają zasady prowadzenia profili społecznościowych - Facebook, LinkedIn, Instagram oraz Twitter,
  • dowiedzą się, jak budować swoją markę w sieci oraz wspierać działania employer brandingowe i nie stracić przy tym autentyczności oraz prywatności,
  • nauczą się samodzielnie tworzyć angażującą komunikację według najlepszych praktyk copywritingu.

💡 DO KOGO KIERUJEMY WEBINAR:

  • specjalistów, którzy chcą zaznaczyć swoją eksperckość w sieci,
  • osób, które zaczynają świadomie budować markę w sieci,
  • początkujących ambasadorów marki,
  • zespołów employer brandingowych,
  • wszystkich osób zainteresowanych budowaniem personal brandingu.

📑 AGENDA

  1. Wykorzystanie Social Media do budowania marki osobistej
    Czym jest marka osobista i dlaczego warto ją świadomie budować. Skondensowana charakterystyka wskazująca na istotne różnice pomiędzy kanałami: LinkedIn, Facebook, Twitter oraz Instagram. 
  2. Analiza przykładów komunikacji w Social Media i reakcji odbiorców
  3. Zaprezentujemy i omówimy te same posty, opublikowane w różnych mediach społecznościowych. Przeanalizujemy zasięgi, a także reakcję odbiorców, by wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość.
  4. Dobre i złe praktyki w budowania marki poprzez Social Media
    Przedstawimy praktyki, które warto powtarzać, oraz zachowania, których należy unikać w Social Media.
  5. Jak tworzyć angażującą komunikację
    W jaki sposób pisać posty, by przykuwały one uwagę i były angażujące? Omówimy konkretne techniki pisania, które podnoszą atrakcyjność naszych treści i zwiększają ich widoczność.
  6. 10 pomysłów na atrakcyjne posty
    Zaprezentujemy konkretne typy postów, które wzbudzają zainteresowanie. Dzięki temu uczestnicy będą mogli zaplanować własne cykle postów w Social Media.

🎓 PROWADZĄCY

Szkolenie poprowadzi Marlena Momot z firmy szkoleniowej Aktren.

Od 8 lat działa w branży szkoleniowej, oswajając innych z wystąpieniami publicznymi. Ponad 4 000 osób miało już okazję wysłuchać jej prelekcji. Z powodzeniem przygotowywała prelegentów do wystąpień na wewnętrznych kongresach firmowych, na konferencji TEDx, InternetBeta, a także w programie Dzień Dobry TVN.

Jest certyfikowanym trenerem i absolwentką Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Miała przyjemność wystąpić na jednej z najbardziej poważanych konferencji - TEDx.

Na co dzień jako trener wystąpień publicznych pracuje z kadrami zarządzającymi, przedsiębiorcami oraz pracownikami średnich i dużych przedsiębiorstw, np. Royal Canin, Aviva czy Port Gdańsk. W większości są to branże: IT, nieruchomości, finanse czy sprzedaż.

Szkolenia buduje w oparciu o cykl Kolba, pracę warsztatową, dużą ilość praktycznych ćwiczeń, case study oraz konstruktywną informację zwrotną.


Masz pytania? Zadzwoń 📞 791 633 606


❓ FAQ

Skąd pobrać fakturę?

Wygenerowana przez system Evenea faktura jest dostępna do pobrania z linku dołączonego do wiadomość e-mail potwierdzającej Twój zapis.

Kiedy otrzymam link do wydarzenia?

Link do udziału w webinarze w aplikacji Zoom otrzymasz odpowiednio wcześniej przed wydarzeniem w oddzielnej wiadomości organizacyjnej od [email protected].

Czy muszę posiadać aplikację Zoom?

Dołączyć do webinaru można korzystając z pobranej aplikacji(https://zoom.us/download) ZALECANE lub przez przeglądarkę internetową (klikając join from browser).

Kiedy otrzymam bonusowe materiały?

Bonusowe materiały przekazujemy w ciągu kilku dni po wydarzeniu.


Szkolenie organizowany jest przez firmę szkoleniową Aktren.

Jesteśmy firmą szkoleniową specjalizującą się temacie: wystąpienia publiczne i autoprezentacja. Prowadzimy szkolenia zamknięte, otwarte oraz sesje indywidualne. Kompleksowo wspieramy w przygotowaniu i wygłoszeniu każdego rodzaju wystąpienia: menedżerskiego, handlowego, konferencyjnego. Dzięki nam: zredukujesz stres przed wystąpieniem i poczujesz się pewnie, przykujesz uwagę i utrzymasz zainteresowanie słuchaczy, z sukcesem przekonasz ich do (kupna) Twojego rozwiązania . Stworzymy dla Ciebie nowoczesne i perswazyjne slajdy na potrzeby Twojego wystąpienia. Z nami świetnie poradzisz sobie z trudnymi pyt. i syt. w trakcie wystąpienia. Wyróżnisz się i będziesz na długo zapamiętany. Zadzwoń, porozmawiajmy i sprawdźmy jak możemy Ci pomóc.

Zobacz również:

szkolenia Marka osobista Marketing Social Media Social Selling Wystąpienia publiczne