Skuteczna sprzedaż systemów fotowoltaicznych - szkolenie ONLINE
15 Kwietnia 2021, 09:00 (Czwartek)
ONLINE,
Zapraszamy na 2-dniowe szkolenie w trybie online: "Skuteczna sprzedaż systemów fotowoltaicznych" *
Termin: 15-16.04.2021 r.
Dla kogo?
- dla osób, które planują zostać przedstawicielem handlowym w branży fotowoltaicznej,
- dla obecnych przedstawicieli, którzy chcą pogłębić, usystematyzować swoją wiedzę,
- dla osób, których praca jest związana ze sprzedażą fotowoltaiki,
- dla managerów zespołów handlowych w branży fotowoltaicznej, w celu udoskonalenia strategii sprzedaży swojego zespołu.
Szkolenie realizujemy obecnie w trybie ONLINE w formie warsztatowej.
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ I 9:00 - 17:00
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
--> 3 najważniejsze potrzeby klientów w procesie sprzedaży
--> 9 poziomów świadomości klientów w branży fotowoltaicznej
--> Jak kupuje mózg? - 3 mózgi i ich rola w procesie podejmowania decyzji.
--> Rodzaje sprzedaży, a jej efektywność
STRATEGIE SPRZEDAŻY W BRANŻY FOTOWOLTAICZNEJ
--> 5 strategii zdobywania klientów w branży fotowoltaicznej (D2D, polecenia, kupione i własne leady, kontakty z innej branży)
--> Sposoby pozyskiwania klientów przez polecenia
UMAWIANIE SPOTKAŃ W BRANŻY FOTOWOLTAICZNEJ
--> Jak zacząć rozmowę z klientem?
--> 6 niezbędnych elementów w umawianiu spotkań przez telefon
--> Zwroty, które podniosą Twoją skuteczność.
--> Jak zamykać rozmowę, kiedy klient się zgodzi, a jak wtedy, kiedy się nie zgodzi na spotkanie?
--> Odwołane spotkanie - co robić, kiedy klient się wycofuje?
ROZMOWA HANDLOWA
--> Wstęp do rozmowy (zimne telefony/kontraktowanie w sprzedaży)
--> Diagnoza potrzeb (rodzaje i kategorie pytań).
--> Różnica w pytaniach o klienta i pytaniach do audytu.
--> Komunikowanie korzyści w odniesieniu do klienta
--> Rozbroić obiekcje - czyli jak radzić sobie z obiekcjami i odmową w procesie sprzedaży, szczególnie w przypadku "konkursu ofert"
--> Zamykanie sprzedaży - rozpoznanie sygnałów do zamknięcia i wezwanie do działania
WARTOŚĆ W SPRZEDAŻY I OBRONA CENY
--> Praca z wartością - jak policzyć klientowi wartość z zaintstalowania fotowoltaiki? 3 warianty, które mogą się wydarzyć.
--> Obrona ceny - kilkanaście sposobów komunikowania ceny instalacji
DZIEŃ II 9:00 - 17:00
KOMUNIKACJA W SPRZEDAŻY
--> Techniki aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja i odzwierciedlenie
--> Znaczenie słów w rozmowie handlowej
--> Style komunikacji - czyli jak się dogadać z różnymi klientami?
ZARZĄDZANIE LEJKIEM SPRZEDAŻY
--> Prospecting - czyli proces pozyskiwania klientów
--> Budowa lejka sprzedaży - czyli przez jakie etapy przechodzi klient zanim kupi?
--> Znajomość swoich liczb - praca na konkretnych wartościach
--> Uszczelnianie lejka sprzedaży
--> Strategie podnoszenia wyników
STRATEGIA FUNKCJONOWANIA NA KONKURENCYJNYM RYNKU
--> Strategia sprzedaży przy wysokiej konkurencyjności
--> 4 elementy tworzenia bezkonkurencyjnej oferty
ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY
--> Metody wywierania wpływu - co działa, a co już nie działa w sprzedaży.
--> Przerzucanie odpowiedzialności za rozmowę na klienta,
--> Odwracanie procesu sprzedażowego na taki, w którym klient kupuje, a nie my sprzedajemy.
SESJA ACTION LEARNING
--> Ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem nowych umiejętności
--> Pytania i odpowiedzi - sesja Action Learning z ekspertem
--> Rozwiązywanie indywidualnych problemów sprzedażowych
W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami:
adres e-mail: [email protected] lub [email protected]
numer telefonu: 533 593 228 lub 796501504
Więcej informacji: www.szkoleniaoze.com.pl
Do zobaczenia :)
* Organizator zastrzega możliwość przesunięcia szkolenia na inny termin w przypadku małej ilości zgłoszeń na szkolenie.