LUCKY Talks #2: Od nowa: marka, brand, komunikacja

18 Stycznia 2024, 18:00-20:30 (Czwartek)

SPOT., Poznań Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Wejściówka dla jednej osoby
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
  Wejściówka dla jednej osoby
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

LUCKY Talks #2 ∞

Spragnieni jakościowych spotkań branżowych w Poznaniu? Głodni networkingu? W ciągłej potrzebie rozwoju w obszarach marketingu, Brand Development, Employer Branding, budowania strategii i tworzenia imponujących kreacji?

My też!

Dlatego zapraszamy na drugą odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla poznańskiej branży marketingowej, kreatywnej i biznesu.

Co dwa miesiące. Zawsze w SPOT. w Poznaniu.

W pierwszym spotkaniu w roku 2024 weźmiemy na warsztat hasło "Nowy Rok, nowy ja" - ale, oczywiście, pod kątem marketingu i marki. Porozmawiamy o trendach, nowych otwarciach, zmianach, launchach i re-launchach, o zaczynaniu i wyciąganiu wniosków. Z trzech perspektyw, na bazie fascynujących case'ów, z noworoczną energią.

Bezpłatne wejściówki będą dostępne w pierwszym tygodniu stycznia 2024, a ich liczba jest ograniczona!


Prelegenci:

Karolina Zduńczyk - Influencer Marketing Expert w agencji Tigers, która opowie o sukcesie kampanii "Nie daj się zdefiniować" przygotowanej dla Motoroli, a która zgarnęła szereg najważniejszych branżowych nagród w roku 2023 (w tym Golden Arrow w kategorii Product Launch i Effie w kategorii Consumer Goods).

Na co dzień Karolina odpowiada za realizację celów komunikacyjnych klientów zarówno poprzez prowadzenie działań zespołów w obszarze social media, performance i influencer marketing jak i roczne strategie, a także pojedyncze akcje z wykorzystaniem ambasadorów marki i influencerów. Prowadzi także z ramienia Tigers otwarte konsultacje w zakresie influencer marketingu, podczas których objaśnia, w jaki sposób stworzyć efektywną kampanię i jak dobrać odpowiednich ambasadorów dla marki. 

Doświadczenie zdobywała poprzez współpracę z influencerami o milionowych zasięgach, działania z ramienia marki, a także w agencji marketingowej. Od 7 lat zajmuje się influencer marketingiem, doświadczając tej dziedziny z każdej perspektywy (influencera, który wykonuje świadczenia dla marki; marki, która dobiera influencerów do promocji jej produktów; agencji, która łączy markę z influencerami). Taka perspektywa pozwala jej dokładnie zrozumieć potrzeby każdej ze stron. 

Jest absolwentką zarządzania instytucjami artystycznymi, a także dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Gdańskim.

Marcin Bilicki - Art Director w LUCKYYOU, który - zgodnie z hasłem przewodnim spotkania - opowie o tym, co nowe w obszarze kreacji.

Tworzy rozmaite kreacje graficzne. W projektowaniu dba o jasny przekaz, estetykę i spójność. Dzięki interdyscyplinarności działa między obrazem, kodem i językiem. Kreuje identyfikacje wizualne na potrzeby ogólnopolskich kampanii reklamowych.
Współpracuje z agencjami reklamowymi, zespołami marketingowymi oraz ciekawymi markami. Projektuje dla branży muzycznej, tworząc identyfikacje wizualne tras koncertowych i festiwali. Współpracuje ze znakomitymi artystami, zespołami i instytucjami kultury.
Projektuje od 15 lat, w tym od 5 w LUCKYYOU. Tworzył dla takich marek, jak IKEA, Lidl czy Allegro.


Piotr Pszonka - Dyrektor Departamentu Rozwoju Handlu w Żabka Polska, który opowie więcej o przyszłości handlu w prelekcji "Nowe formaty sklepów Żabka: sezonowe, wyspy, Żabka Non Stop - co, po co i dlaczego?".

W Żabce pracuje od 17 lat, gdzie zdobył szerokie doświadczenie w handlu detalicznym. Prowadził lub uczestniczył w kluczowych projektach rozwoju sieci takich jak: Galaxy (pełna przebudowa sklepu włącznie z rebrandingiem), Nowe Formaty sklepów Żabka, Rozwój Usług (Lotto, paczki i inne).
Obecnie jest odpowiedzialny za rozwojowy obszar w ramach komercyjnych inicjatyw Żabki: rozwój usług oraz formatu sklepów.



Plan spotkania:

18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Marcin Bilicki - To dobry moment na pomysł!
18:35 | Karolina Zduńczyk - Kiedy produkt przestaje grać pierwsze skrzypce... pojawia się storytelling z influencerami w roli głównej
18:55 | Piotr Pszonka - Nowe formaty sklepów Żabka: sezonowe, wyspy, Żabka Non Stop - co, po co i dlaczego?
19:15 | Panel dyskusyjny
19:45 | Networking
20:30 | Finał spotkania

Organizatorzy:

LUCKYYOU
Jesteśmy agencją marketingową. Ale przede wszystkim agencją dla wymagających - kreatywności, strategii, wyników, inspiracji. Od 10 lat pracujemy z najlepszymi i dla największych. W portfolio naszych Klientów znajdują się m.in. IKEA, Lidl, Allegro, Coca-Cola HBC Poland & Baltics, Xiaomi czy Lisner oraz kilkadziesiąt branżowych nagród i wyróżnień. Sercem i siedzibą w Poznaniu, ambicjami - międzynarodowo.
Poznaj nas lepiej na luckyyou.pl

SPOT.
Concept Store SPOT. to nowoczesne miejsce łączące różnorodne doświadczenia i zjawiska, w którym z przyjemnością można spędzić czas wolny w gronie rodziny i przyjaciół na leniwym odpoczynku lub aktywnej rekreacji. Niepowtarzalną atmosferę zawdzięcza połączeniu oryginalnej XIX-wiecznej architektury przemysłowej z nowoczesnym, minimalistycznym wystrojem wnętrza. Mimo położenia w centrum Poznania otoczony jest zielonym ogrodem (z herbarium), będącym częścią Parku Jana Pawła II.
Odwiedź spot.poznan.pl

Pytania? Wątpliwości? Propozycje prelegentów na kolejne spotkania?
Napisz do nas!
[email protected]

Zobacz również:

konferencje Employer branding Event marketing Marketing Marketing tradcycyjny Personal branding Sport wydarzenia Poznań