LUCKY Talks #2: Od nowa: marka, brand, komunikacja
18 Stycznia 2024, 18:00-20:30 (Czwartek)
SPOT., Poznań Zobacz na mapie
∞ LUCKY Talks #2 ∞
Spragnieni jakościowych spotkań branżowych w Poznaniu? Głodni networkingu? W ciągłej potrzebie rozwoju w obszarach marketingu, Brand Development, Employer Branding, budowania strategii i tworzenia imponujących kreacji?
My też!
Dlatego zapraszamy na drugą odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla poznańskiej branży marketingowej, kreatywnej i biznesu.
Co dwa miesiące. Zawsze w SPOT. w Poznaniu.
W pierwszym spotkaniu w roku 2024 weźmiemy na warsztat hasło "Nowy Rok, nowy ja" - ale, oczywiście, pod kątem marketingu i marki. Porozmawiamy o trendach, nowych otwarciach, zmianach, launchach i re-launchach, o zaczynaniu i wyciąganiu wniosków. Z trzech perspektyw, na bazie fascynujących case'ów, z noworoczną energią.
Bezpłatne wejściówki będą dostępne w pierwszym tygodniu stycznia 2024, a ich liczba jest ograniczona!
∞
Prelegenci:
Karolina Zduńczyk - Influencer Marketing Expert w agencji Tigers, która opowie o sukcesie kampanii "Nie daj się zdefiniować" przygotowanej dla Motoroli, a która zgarnęła szereg najważniejszych branżowych nagród w roku 2023 (w tym Golden Arrow w kategorii Product Launch i Effie w kategorii Consumer Goods).
Na co dzień Karolina odpowiada za realizację celów komunikacyjnych klientów zarówno poprzez prowadzenie działań zespołów w obszarze social media, performance i influencer marketing jak i roczne strategie, a także pojedyncze akcje z wykorzystaniem ambasadorów marki i influencerów. Prowadzi także z ramienia Tigers otwarte konsultacje w zakresie influencer marketingu, podczas których objaśnia, w jaki sposób stworzyć efektywną kampanię i jak dobrać odpowiednich ambasadorów dla marki.
Doświadczenie zdobywała poprzez współpracę z influencerami o milionowych zasięgach, działania z ramienia marki, a także w agencji marketingowej. Od 7 lat zajmuje się influencer marketingiem, doświadczając tej dziedziny z każdej perspektywy (influencera, który wykonuje świadczenia dla marki; marki, która dobiera influencerów do promocji jej produktów; agencji, która łączy markę z influencerami). Taka perspektywa pozwala jej dokładnie zrozumieć potrzeby każdej ze stron.
Jest absolwentką zarządzania instytucjami artystycznymi, a także dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Gdańskim.
Marcin Bilicki - Art Director w LUCKYYOU, który - zgodnie z hasłem przewodnim spotkania - opowie o tym, co nowe w obszarze kreacji.
Tworzy rozmaite kreacje graficzne. W projektowaniu dba o jasny przekaz, estetykę i spójność. Dzięki interdyscyplinarności działa między obrazem, kodem i językiem. Kreuje identyfikacje wizualne na potrzeby ogólnopolskich kampanii reklamowych.
Współpracuje z agencjami reklamowymi, zespołami marketingowymi oraz ciekawymi markami. Projektuje dla branży muzycznej, tworząc identyfikacje wizualne tras koncertowych i festiwali. Współpracuje ze znakomitymi artystami, zespołami i instytucjami kultury.
Projektuje od 15 lat, w tym od 5 w LUCKYYOU. Tworzył dla takich marek, jak IKEA, Lidl czy Allegro.
Piotr Pszonka - Dyrektor Departamentu Rozwoju Handlu w Żabka Polska, który opowie więcej o przyszłości handlu w prelekcji "Nowe formaty sklepów Żabka: sezonowe, wyspy, Żabka Non Stop - co, po co i dlaczego?".
W Żabce pracuje od 17 lat, gdzie zdobył szerokie doświadczenie w handlu detalicznym. Prowadził lub uczestniczył w kluczowych projektach rozwoju sieci takich jak: Galaxy (pełna przebudowa sklepu włącznie z rebrandingiem), Nowe Formaty sklepów Żabka, Rozwój Usług (Lotto, paczki i inne).
Obecnie jest odpowiedzialny za rozwojowy obszar w ramach komercyjnych inicjatyw Żabki: rozwój usług oraz formatu sklepów.
∞
Plan spotkania:
18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Marcin Bilicki - To dobry moment na pomysł!
18:35 | Karolina Zduńczyk - Kiedy produkt przestaje grać pierwsze skrzypce... pojawia się storytelling z influencerami w roli głównej
18:55 | Piotr Pszonka - Nowe formaty sklepów Żabka: sezonowe, wyspy, Żabka Non Stop - co, po co i dlaczego?
19:15 | Panel dyskusyjny
19:45 | Networking
20:30 | Finał spotkania
∞
Organizatorzy:
LUCKYYOU
Jesteśmy agencją marketingową. Ale przede wszystkim agencją dla wymagających - kreatywności, strategii, wyników, inspiracji. Od 10 lat pracujemy z najlepszymi i dla największych. W portfolio naszych Klientów znajdują się m.in. IKEA, Lidl, Allegro, Coca-Cola HBC Poland & Baltics, Xiaomi czy Lisner oraz kilkadziesiąt branżowych nagród i wyróżnień. Sercem i siedzibą w Poznaniu, ambicjami - międzynarodowo.
Poznaj nas lepiej na luckyyou.pl
SPOT.
Concept Store SPOT. to nowoczesne miejsce łączące różnorodne doświadczenia i zjawiska, w którym z przyjemnością można spędzić czas wolny w gronie rodziny i przyjaciół na leniwym odpoczynku lub aktywnej rekreacji. Niepowtarzalną atmosferę zawdzięcza połączeniu oryginalnej XIX-wiecznej architektury przemysłowej z nowoczesnym, minimalistycznym wystrojem wnętrza. Mimo położenia w centrum Poznania otoczony jest zielonym ogrodem (z herbarium), będącym częścią Parku Jana Pawła II.
Odwiedź spot.poznan.pl
∞
Pytania? Wątpliwości? Propozycje prelegentów na kolejne spotkania?
Napisz do nas!
[email protected]