LUCKY Talks #3: Komunikacja w "trudnych" branżach

27 Marca 2024, 18:00-21:00 (środa)

SPOT., Poznań Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Wejściówka dla jednej osoby
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
  Wejściówka dla jednej osoby
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

LUCKY Talks #3 ∞

Spragnieni jakościowych spotkań branżowych w Poznaniu? Głodni networkingu? W ciągłej potrzebie rozwoju w obszarach marketingu, Brand Development, Employer Branding, budowania strategii i tworzenia imponujących kreacji?

My też!

Dlatego zapraszamy na trzecią odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla poznańskiej branży marketingowej, kreatywnej i biznesu. Co dwa miesiące. Zawsze w SPOT. w Poznaniu.

O czym porozmawiamy 27 marca?

Ograniczenia prawne, oczekiwania społeczne, tematyka, która po prostu nie jest "sexy" - nie wszystkie marki mogą wprost i w atrakcyjny sposób mówić o swojej codziennej pracy. Czy to jednak uniemożliwia kreatywne podejście? Czy marki alkoholowe, pharma, produkty dla dzieci albo te 18+ skazane są na nudę i ograniczone zasięgi? Czy "trudne" branże w ogóle istnieją, czy poziom trudności wyznaczany jest przez poziom naszej kreatywności?
Chodźcie, podyskutujmy!

Bezpłatne wejściówki będą dostępne 7 oraz 21 marca 2024, a pula jest ograniczona!


Prelegenci:

Maciej Radziemski | Strategy Director & Co-Founder w LUCKYYOU
Doświadczony strateg pracujący nad nagrodzonymi projektami z zakresu brand marketingu, employer brandingu oraz kampanii zintegrowanych, dla topowych marek takich jak Lidl Polska, IKEA, Volkswagen Group Polska, Carlsberg, NIVEA, Grupa Eurocash, Lorenz i inne. W codziennej pracy stawia na dobrą kreację, wierzy w siłę insightów i wyklucza przypadki.

Jakub Kwaczyński | Strategy Director w GoldenSubmarine
W marketingu działa ponad 11 lat. Szef strategii agencji GoldenSubmarine, odpowiedzialny za kompetencje strategiczne i projekty dla marek-liderów swoich kategorii, m.in. NIVEA, NIVEA MEN, LEGO, Żubrówka, ŠKODA, Przysnacki czy Wedel. Współautor pierwszego w Polsce, nagradzanego podcastu o strategii "Mamy na to slajd". Prelegent m.in. na konferencjach Forum IAB, Insummit, Video Wars i juror Effie Awards i Mixx Awards. Od 2016 roku współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Fan LEGO, planszówek i jamników.

Bartosz Kramer | Marketing Business Partner / NEKK / Grupa NEUCA
∞ Od ponad 7 lat bezpośrednio związany z marketingiem farmaceutycznym i medycznym. Budował strategie i rekomendował rozwiązania marketingowe dla kilkudziesięciu firm z branży healthcare, w tym największych producentów farmaceutyków na świecie. Marketing Business Partner w NEKK w Grupie NEUCA, 2. największej firmie w Polsce w branży ochrony zdrowia. Poza branżą farmaceutyczną prowadzi zajęcia z marketingu strategicznego i sprzedaży transformacyjnej na Collegium DaVinci oraz realizuje się kreatywnie jako co-founder studia produkcyjnego specjalizującego się w technologiach 3D i VR.

Paweł Cichocki | Head of Marketing / Tpay
Head of Marketing w Tpay z wieloletnim doświadczeniem w obszarze digital marketingu i wspierania sprzedaży. Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii płatnych. Automatyzuje procesy oparte o kanały komunikacji bezpośredniej, głównie z wykorzystaniem kanałów e-mail oraz SMS.


Plan spotkania:

18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Maciej Radziemski / LUCKYYOU i Jakub Kwaczyński / GoldenSubmarine
Debata strategów: Czy "trudne" branże w ogóle istnieją?
18:35 | Bartosz Kramer / NEKK / Grupa NEUCA
Czego inne branże mogą się nauczyć od branży farmaceutycznej
18:55 | Paweł Cichocki / Tpay
Czy regulacje prawne utrudniają komunikację marketingowa B2B w fintech?
19:15 | Panel dyskusyjny
19:45 | Networking
20:30 | Finał spotkania

Organizatorzy:

LUCKYYOU
Jesteśmy agencją marketingową. Ale przede wszystkim agencją dla wymagających - kreatywności, strategii, wyników, inspiracji. Od 10 lat pracujemy z najlepszymi i dla największych. W portfolio naszych Klientów znajdują się m.in. IKEA, Lidl, Allegro, Coca-Cola HBC Poland & Baltics, Xiaomi czy Lisner oraz kilkadziesiąt branżowych nagród i wyróżnień. Sercem i siedzibą w Poznaniu, ambicjami - międzynarodowo.
Poznaj nas lepiej na luckyyou.pl

SPOT.
Concept Store SPOT. to nowoczesne miejsce łączące różnorodne doświadczenia i zjawiska, w którym z przyjemnością można spędzić czas wolny w gronie rodziny i przyjaciół na leniwym odpoczynku lub aktywnej rekreacji. Niepowtarzalną atmosferę zawdzięcza połączeniu oryginalnej XIX-wiecznej architektury przemysłowej z nowoczesnym, minimalistycznym wystrojem wnętrza. Mimo położenia w centrum Poznania otoczony jest zielonym ogrodem (z herbarium), będącym częścią Parku Jana Pawła II.
Odwiedź spot.poznan.pl

Pytania? Wątpliwości? Propozycje prelegentów na kolejne spotkania?
Napisz do nas!
[email protected]

Zobacz również:

konferencje Employer branding Event marketing Marketing Marketing tradcycyjny Personal branding Sport wydarzenia Poznań