Jeśli masz określony profil klienta… przeciągasz takich klientów na jakich dokładnie Ci zależy.
Gdy lepiej rozumiesz klienta możesz mu lepiej pomóc. Jak mu lepiej pomagasz, możesz brać za to wyższe stawki.
Jak często zastanawiasz się kim jest twój klient?
Co sprawia mu radość? Co go martwi? Jakie ma pragnienia, potrzeby i cele?
Na co najchętniej wydaje pieniądze? Jak spędza wolny czas? Co lubi? Co jest dla niego ważne w życiu?
Takie pytania jako właściciel firmy (szczególnie działającej w branży turystycznej) powinieneś zadawać sobie regularnie, ponieważ trendy i tendencje rynkowe zmieniają się nieustannie, z sezonu na sezon.
Czego możesz spodziewać się po tym szkoleniu?
- całej masy nieszablonowych pomysłów, które możesz wdrożyć w swojej firmie
- nauczysz się jak tworzyć persony klientów, by przyciągać takich klientów na jakich dokładnie ci zależy
- spojrzysz na twój biznes z innej pespektywy, by następnego dnia wrócić do pracy ze świeżym spojrzeniem i nowymi pomysłami
Dla kogo jest to szkolenie?
- właścicieli i menadżerów marketingu hoteli, pensjonatów, gospodarstw agroturystycznych, domów wakacyjnych, apartamentów i restauracji na Mazurach
- właścicieli i menedżerów firm zapewniających wakacyjną rozrywkę
- przedsiębiorców z Mazur, którzy choć nie związani z branżą turystyczną szukają inspiracji i praktycznej wiedzy do rozwijania swojego biznesu
Najbliższe szkolenie: 22 marca 2024
Miejsce: Hotel Tajty - WILKASY
Godzina:
10.30 (rejestracja gości)
11:00 - 13.00 - szkolenie
Wstęp: bezpłatny, niezbędna rezerwacja miejsca poprzez rejestrację
Ilość uczestników: 50 osób
Organizatorzy: Mazurska Akademia Biznesu, Auris Media Group
Partnerzy: Lokalna Organizacja Turystyczna "Mazury", Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020,
Mazurska Akademia Biznesu edycja 2024
/ Iława / Ostróda / Szczytno / Mrągowo Mikołajki / Giżycko / Węgorzewo / EłkNidzica / Olsztyn / Kętrzyn / Pisz Lidzbark Warmiński / Bartoszyce
Miejsce
ul. Przemysłowa 17, WILKASY