22 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 8. edycję konferencji Marketing i technologia.
W tym roku porozmawiamy o granicach i o przekraczaniu tych granic! Specjalista ds. marketingu to wielozadaniowa maszyna do wszystkiego. Działa w social mediach, ma obowiązki PRowca, przygotowuje materiały reklamowe, robi zdjęcia, kręci filmy, opracowuje strategię marketingową. Można by długo wymieniać. Jakiś czas temu w marketingu zatarła się granica między obszarami w których działamy. A może nie? Może te trzeba na nowo zdefiniować?
Marketing i technologia to cykl konferencji skierowanych do pasjonatów szeroko pojętego marketingu i nowoczesnych technologii, trendsetterów i obserwatorów zmieniających się trendów, innowatorów i komentatorów rewolucjonizowanego świata. Podczas konferencji, eksperci-prelegenci z całej Polski zreferują, jak tradycyjny marketing koreluje z postępem technologicznym, a także, co najważniejsze, czy zyskają na tym konsumenci.
Konferencja MiT w CDV to zastrzyk przydatnej wiedzy, jesteśmy przekonani, że również tym razem uda nam się przygotować przestrzeń sprzyjającą nawiązywaniu inspirujących kontaktów i wymianie doświadczeń.
W tym roku na scenie zobaczymy między innymi: niezmiennie od lat Roman Łoziński ;) Kałuzna&Misiukiewicz, Aneta Kijanka, czy Piotr Kujda
Każdego roku wejściówki rozchodziły się w błyskawicznym tempie, dlatego zachęcamy do szybkiej rezerwacji.
Sprzedaż zaczynamy 1 października!
Miejsce
Kutrzeby 10, Poznań