Optymalizacja kluczowych i ukrytych funkcji Google Analytics i Ads, czyli jak skuteczniej wykorzystać potencjał reklamy internetowej
19 Listopada 2019, 11:00-14:00 (Wtorek)
Google Analytics, Google Ads, współpraca z agencją SEM oraz remarketing to tylko niektóre tematy, które podczas swojego 3-godzinnego szkolenia poruszy Marek Płatek. Będzie intensywnie i twórczo! Zapraszamy do Inkubatora Przedsiębiorczości 19 listopada. Zaczynamy punktualnie o 11:00.
Program
1. Jak i po co poprawiać konfigurację Google Analytics?
2. Co ukrywa panel Google Ads przed użytkownikiem?
3. Harmonogram reklam a sezonowość na przykładzie jednej firmy
4. Lokalizacje - co z nimi nie tak?
5. Wykluczenia - typy i ich krytyczna rola w zarządzaniu budżetem kampanii
6. Współpraca z agencją SEM - jak wygląda praktyka i jak ją usprawnić?
7. Coś extra - remarketing nieszablonowy
Szkolenie kierowane jest do osób, które korzystają z usługi Google Ads lub delegują prowadzenie kampanii agencji marketingowej. Podczas spotkania dowiemy się, jak poprawić standardową konfigurację Analyticsa, aby wyciągać właściwe wnioski z prawidłowych danych i skutecznie optymalizować kampanię Adsową. Zwrócimy uwagę na ukryte opcje, których domyślne wartości nie zawsze są skuteczne. Przyjrzymy się również współpracy z agencjami reklamowymi i mierzeniu skuteczności ich pracy. Na co zwrócić szczególną uwagę w komunikacji i raportach z kampanii, jak egzekwować realizację przedmiotu umowy na najwyższym poziomie. Na koniec porozmawiamy o remarketingu kierowanym precyzyjnie do określonych grup docelowych na podstawie danych spoza ekosystemu Google. Laptopy mogą się przydać.
BIO
Marek Płatek z Internetowymi Rewolucjami związany jest od pilotażowej edycji w 2015 roku. Obecnie jest doradcą projektu Google Internetowe Rewolucje na Śląsku. Aktywny propagator produktów i usług Google w projektach Google Product Experts, Trusted Verifier, Local Guides, Asy Internetu. Pogromca Google Analytics. W swojej pracy pomaga definiować cele i dostosować warsztat marketingowy do ich realizacji. Od 13 lat zdobywa doświadczenie jako aktywny przedsiębiorca i konsultant SEO/SEM. Swój sukces mierzy współczynnikiem satysfakcji wśród ludzi, którym pomaga.
***
Szkolenie: Optymalizacja kluczowych i ukrytych funkcji Google Analytics i Ads, czyli jak skuteczniej wykorzystać potencjał reklamy internetowej
data: 19 listopada 2019 r. | godz.: 11:00-14:00
miejsce: Wodzisławski Inkubator Przedsiębiorczości (ul. Kubsza 28)
Miejsce
Kubsza 28, Wodzisław Śląski