Szkolenie (1 dzień) "Negocjacje w biznesie"

15 Grudnia 2013, 09:00-17:00 (Niedziela)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Szkolenie (1 dzień) "Negocjacje w biznesie"
już niedostępne 148,01 zł -
Negocjacje w biznesie B2B

Szkolenie (1 dzień) "Negocjacje w biznesie"  - Adam Gnych

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest nauka precyzyjnego wyznaczania i osiągania celów biznesowych drogą negocjacji.

Korzyści płynące ze szkolenia:

Uczestnicy szkolenia uczą się jak przygotować się i przeprowadzić negocjacje; rozpoznać i nazwać własne zachowania podczas negocjacji; Uczą się otwierać, elastycznie i skutecznie prowadzić oraz  domykać negocjacje. Poznają style, strategie i techniki prowadzenia negocjacji oraz uczą się definiować rolę negocjatora i sytuację negocjacyjną. Poznają także techniki służące wzbudzaniu osobistego zaangażowania negocjatora w proces negocjacji.

Program Szkolenia 

Dzień I - Przygotowanie do negocjacji na płaszczyźnie przedmiotu. Zdefiniowanie "Roli negocjatora" i "Sytuacji negocjacyjnej". Rozegranie gry negocjacyjnej: one vs one.

Cel i rola negocjacji, jako sposobu osiągania porozumienia w biznesie: 

Podstawowe pojęcia i definicje; 

Założenia dotyczące prowadzenia negocjacji; 

Zasady i reguły negocjacji; 

Kiedy, z kim i dlaczego prowadzimy negocjacje?  

Cel negocjacji - osiągnięcie stałego i satysfakcjonującego obie strony, porozumienia; 

Przygotowanie do negocjacji; 

Metody osiągania porozumienia; 

Określenie ram negocjacyjnych (miejsce, czas, ilość spotkań, zakres odpowiedzialności); 

Oferta wstępna, czyli otwarcie negocjacji; 

Prezentacja stanowisk negocjacyjnych; 

Przyjęcie stylu prowadzenia negocjacji - rywalizacja vs współpraca; 

Analiza kwestii negocjacyjnych;   

Zasady, strategie i taktyki prowadzenia negocjacji: 

Zasady negocjacyjne: Oddziel ludzi od problemy, rozmawiaj o interesach, a nie o stanowiskach, poszukaj różnych rozwiązań, odwołuj się do kryteriów obiektywnych; 

Reakcje na konflikt: Dominacja, uległość, kompromis, wycofywanie się, unikanie; 

Negocjacje twarde, miękkie i zasadnicze.

Kwestionariusz: badanie postaw negocjacyjnych. W trakcie pierwszego dnia szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość wypełnić Kwestionariusz Postaw Negocjacyjnych, i porównać swoje wyniki, z wynikami uzyskiwanymi przez profesjonalnych negocjatorów!

Gra negocjacyjna: "Zwykły Deal, czy poważny konflikt wartości". Czas trwania 30 minut.

o Na podstawie wyników gry negocjacyjnej, omówione zostaną błędy, najczęściej popełniane przez negocjatorów.

o Analiza błędów popełnionych w trakcie fazy Analizy Przednegocjacyjnej do negocjacji i wskazanie nowych rozwiązań i metod.

o Wyciągnięcie wniosków na temat przygotowania do negocjacji (co bym zrobił/zrobiła inaczej).

Forma realizacji szkolenia:

Szkolenie jest realizowane w 70% metodą warsztatową. Pozostały czas poświęcony zostanie przedstawieniu zagadnień teoretycznych, burzy mózgów, dyskusji.

Adam Gnych - Trener/Konsultant/Doradca


Psycholog Praktyk. Doktorant Kolegium Gospodarki Światowej, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Absolwent studiów podyplomowych Retoryka i Krytyka Praktyczna - Instytut Badań Literackich Uniwersytet Warszawski.
Słuchacz European Academy of Diplomacy. Prezes Platformy Testów, oferującej rozwiązania HR dla biznesu. Praktyk sprzedaży, zarządzania, negocjacji, retoryki i erystyki oraz wywierania wpływu i perswazji. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Występuje jako Ekspert w TVP2, TVN. Przez 15 lat przeprowadził ponad 2500 dni szkoleniowych, w których udział wzięło około 18000 pracowników największych korporacji. Doświadczenie zdobywał pracując w Polskiej Telefonii Cyfrowej - obecnie T-Mobile oraz w Tikkurila Polska S.A. pełniąc funkcję Doradcy Członka Zarządu. Prowadzi szkolenia ujęte w Akademie: Akademia Negocjacji, Akademia Sprzedaży, Akademia Lidera oraz Akademia Rozwoju Osobistego w Biznesie. Ekspert w szkoleniach m.in. kadry menedżerskiej i działów handlowych z zakresu: negocjacje, zaawansowane techniki negocjacyjne, protokół negocjacyjny, język wywierania wpływu i perswazji, prawa perswazji, retoryki i erystyki. Zajmuje się także coachingiem menedżerów, kształceniem trenerów wewnętrznych, doradzaniu wyższej i średniej kadrze zarządzającej. Prowadził szkolenia między innymi dla: PGE, PGE Energia Jądrowa, PGE Elektrownia Bełchatów, Polpharma, Bayer, Torfarm, Mars, Samsung, Real, Tesco i wiele innych

Kontakt:
Kamil Romel-Sambor
+48 602 899 999

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa