Akademia Dobrej Komunikacji w województwie małopolskim!
26 Września 2018, 10:00-16:00 (środa)
Jak zbudować silną pozycję i markę organizacji?
Jak dobrze zaplanować i prowadzić działania komunikacyjne?
Jak mówić do odbiorców, aby nas rozumieli?
Jak dzięki temu osiągać zamierzone cele?
Już wkrótce na pierwszym szkoleniu w ramach Akademii Dobrej Komunikacji
poznacie odpowiedzi na te i wiele innych pytań!
Akademia Dobrej Komunikacji powstała po to, żeby pomóc organizacjom pozarządowym i grupom nieformalnym z całej Polski usprawnić swoją komunikację, marketing i działania public relations. W trakcie cyklu szkoleń, do udziału w którym zapraszamy, zwrócimy szczególną uwagę na znaczenie rozwoju komunikacji w Internecie, zaczynając od stron internetowych, przez media społecznościowe a kończąc na aplikacjach multimedialnych.
Realizatorzy projektu, Przestrzeń from Facebook i Fundacja TechSoup, chcą, aby każda organizacja non-profit, działająca społecznie poznała korzyści z obecności w Internecie, a także nauczyła się prowadzić komunikację w odpowiedzialny i świadomy sposób.
Akademia Dobrej Komunikacji ma zasięg ogólnopolski. Szkolenia będą organizowane w każdym województwie przez partnerów projektu.
W województwie małopolskim szkolenie będzie prowadzić Biuro Inicjatyw Społecznych w Krakowie.
Na pierwszym szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, po co organizacji plan komunikacji, dlaczego każda organizacja jest marką oraz jakie błędy w komunikacji popełniamy i jak tego uniknąć.
PLAN SZKOLENIA:
1. Wprowadzenie
2. Komunikacja jako konkurowanie o uwagę
3. Ocena otoczenia
4. Analiza odbiorców
5. Budowanie marki organizacji
6. Cele komunikacyjne
7. Jak zbudować skuteczny przekaz?
8. Podsumowanie
TRENER:
Szkolenie poprowadzi Katarzyna Pętlak-Długosz.
Od ponad dziesięciu lat w branży Public Relations, absolwentka Zarządzania na UEK i Public Relations na UJ. Pomysłodawczyni Right PR, firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań w sferze PR w zakresie m.in. media relations, komunikacji wewnętrznej, budowy wizerunku oraz działań w mediach społecznościowych. Członkini założycielka Stowarzyszenia Wzmacniania Organizacji wzmacniacz.org. Obecnie w Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych pracuje jako specjalistka ds. promocji Festiwalu Krakowskich Organizacji Pozarządowych oraz trenerka w projekcie Akademia Dobrej Komunikacji.
KTO DOKŁADNIE MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII DOBREJ KOMUNIKACJI?
- Szkolenie skierowane jest do organizacji pozarządowych i grup nieformalnych działających na terenie danego województwa
- Chcemy zapewnić możliwość udziału jak największej liczbie organizacji i grup: zapraszamy zatem tylko po jednej osobie z organizacji lub grupy.
REKRUTACJA:
- Aby zgłosić swójudział, prosimy o rejestrację: po niej otrzymasz potwierdzenie wysłania zgłoszenia (rejestracja nie oznacza udziału w szkoleniu)
- O wyniku kwalifikacji na szkolenie poinformujemy w osobnym mailu: oczekuj wiadomości (kwalifikacja oznacza udział w szkoleniu)
DODATKOWE INFORMACJE:
- Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
- W czasie szkolenia zapewnione są przerwy kawowe i obiad
- Na szkolenie należy przynieść swojego laptopa
- Udział w szkoleniu jest całkowicie bezpłatny
- Rejestracja i udział w szkoleniu oznacza akceptację przez uczestnika w całości Regulaminu szkoleń ADK
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE!
Miejsce
ul. Miodowa 41, Kraków
Google Calendar
Outlook
iCal