Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Politechniki Wrocławskiej zaprasza na szkolenie online " Komunikacja marki w sieciach społecznościowych: Facebook"
Plan szkolenia
1.Jak wybrać grupę docelową? Znajdź perfekcyjnego Klienta.2.Jak stworzyć obietnicę marki3.Jak zwiększyć ilość rejestracji, zamówień, zapisów? Narzędzia analityczne4.Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy?
Link do szkolenia otrzyma każdy zarejestrowany uczestnik.
Warsztaty odbędą się przy użyciu Zoom
https://us02web.zoom.us/j/83112106989?pwd=MHFnOVYySzZOQkR2aCt3L0hUbkpuZz09
Meeting ID: 831 1210 6989
Password: 680043
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Politechniki Wrocławskiej udostępnia adres do rejestracji firmy, wynajmuje biura oraz sale szkoleniowe. Świadczy usługi w zakresie doradztwa biznesowego, preinkubacji pomysłów oraz inkubacji nowo powstałych przedsiębiorstw przez okres 3 lat. Inkubator oferuje bezpłatnie doradztwo prawne, księgowe, biznesowe oraz udziela informacji o możliwościach pozyskania środków finansowych na założenie i rozwój firmy. Organizuje szkolenia dotyczące opracowania biznes planu oraz procedur zakładania własnego przedsiębiorstwa. Inkubator wsparł powstanie i rozwój ponad 200 firm akademickich. Przykłady sukcesów firm z AIP PWr pokazują, że komercjalizacja wiedzy zdobytej na uczelni to przepustka do własnego, zyskownego biznesu. Zapraszamy osoby ze środowiska akdemickiego Polutechniki Wrocławskiej.
Prowadzący - PIOTR MRZYGŁÓD
ARCHITEKT MARKETINGU
Doświadczony Interim Manager specjalizujący się w obszarach marketingu strategicznego i sprzedaży. Skupiony na usprawnianiu zastanych procesów, transferze Dobrych Praktyk i optymalizacji kosztów. Efektywny manager z dużym doświadczeniem w zarządzaniu marketingiem zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i w przedsiębiorstwach z obszaru MŚP. Kampanie, którymi zarządzał zdobyły 26 prestiżowych nagród marketingowych w tym 9 międzynarodowych. Trener, doświadczony wykładowca, autor licznych artykułów z zakresu marketingu strategicznego i sprzedaży. Współautor książki "Techniki promocji sprzedaży". Absolwent Canadian International Management Institute i Harvard Business School MANAGEMENT 2008™ oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.
Specjalizacje:
Zarządzanie marką za pomocą archetypów C.G. Jung'a.
Pisanie i wdrażanie strategii firmy, marki i/lub jej komunikacji.
Doradztwo i szkolenia z zakresu marketingu strategicznego oraz operacyjnego.
Tworzenie i porządkowanie strategii firm i procesów sprzedażowych oraz marketingowych.