Analityka produktowa w praktyce
23 Kwietnia 2021, 17:00 (Piątek) - 25 Kwietnia 2021, 15:30 (Niedziela)

Weź udział w szkoleniu i dołącz do grona cenionych ekspertów wykorzystujących dane w budowaniu produktów cyfrowych!
Zapraszamy na weekendowe szkolenie online, podczas którego przedstawimy Ci jak korzystać z analityki internetowej do podejmowania decyzji o rozwoju produktu. Zapoznamy Cię z najważniejszymi zagadnieniami i przećwiczymy stawianie mierzalnych celów, dobieranie do nich odpowiednich metryk i wyciąganie wniosków przy wykorzystaniu popularnych narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Mixpanel czy Amplitude.
Data: 23-25 kwietnia 2021
Cena: od 1299 zł netto
Gdzie? 🎯 online
Organizator: ProductVision.pl
Czas trwania szkolenia
- piątek - 2,5 h, od 17:00 do 19:30 (bez przerw)
- sobota - od 9 do 15:30 (5h 30min zajęć + przerwy)
- niedziela - od 9 do 15:30 (5h 30min zajęć + przerwy)
Zakres szkolenia:
PIĄTEK
1. Podstawy działania trackingu.
- Sposoby śledzenia aktywności użytkowników.
- Mechanizmy funkcjonowania cookies.
- Użytkownicy, sesje i eventy.
2. Stawianie hipotez produktowych.
- Czym jest hipoteza i jakie ma zastosowanie w rozwoju produktu?
- Jak formułować hipotezy produktowe?
- Dobre praktyki stawiania hipotez.
3. Przegląd narzędzi dostępnych na rynku (min. Google Analytics, Mixpanel, Amplitude, rozwiązania BI).
- Specyfika narzędzi i różnice między nimi.
- Do jakiego celu wybrać jakie narzędzie?
- Jak wybrać odpowiednie narzędzie do analityki produktu?
4. Customer Lifecycle, a analityka produktowa.
- Czym są cykl życia użytkownika i cykl życia produktu?
- Metryki w zależności od customer lifycle.
- Metryki, a fazy życia produktu.
SOBOTA
5. Stawianie mierzalnych celów i dobieranie metryk.
- Cechy dobrych celów.
- Rodzaje metryk.
- Dobieranie odpowiednich metryk do postawionych celów.
6. Definiowanie eventów, segmentów i kohort.
- Czym są eventy, segmenty i kohorty?
- Jak je zdefiniować?
- Przykłady wykorzystania w praktyce.
- Zdefiniowanie szytego na miarę segmentu i kohorty w narzędziu analitycznym.
7. Praca na lejkach konwersji.
- Czym są lejki konwersji?
- Lejki konwersji w Amplitude, Google Analytics i Mixpanel.
- Stworzenie własnego lejka konwersji w narzędziu analitycznym.
NIEDZIELA
8. Wykorzystanie danych do znalezienia momentu AHA w produkcie.
- Co to jest AHA moment?
- Przykłady AHA moment dla popularnych produktów cyfrowych.
- Jak poszukiwać momentu AHA poprzez badania i analitykę produktową?
- Jak opomiarować AHA moment?
9. Proces analizy danych i tworzenie hipotez w oparciu o wyniki.
- Proces analizy danych.
- Tworzenie hipotez w oparciu o dane.
- Sposoby priorytetyzacji hipotez i funkcjonalności.
9. Data-driven mindset w organizacji produktowej i zespole scrumowym.
- Kompetencje analityczne w organizacji.
- Współpraca z analitykami danych, co działa a co nie.
- Wizualizacja danych w formie dashboardów.
Trener:
Daria Michalska
Daria jest doświadczoną projektantką produktów cyfrowych z ponad 10-cio letnim doświadczeniem. W procesie projektowym skupia się na dostarczaniu wartości biznesowej w oparciu o rozwiązania oparte na danych i zweryfikowane przez użytkowników końcowych. Podczas swojej kariery miała okazję budować produkty dla segmentów C2C i B2C w międzynarodowych zespołach. Obecnie rozwija się jako Lead Product Designer w Netguru.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Spróbujesz swoich sił w korzystaniu z popularnych narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, czy Amplitude.
- Stawiamy na pracę warsztatową, case studies i dyskusje. Dużo praktyki.
- Wykorzystujemy platformę Zoom oraz Mural, które umożliwiają pracę warsztatową.
- Szkolenie zostało podzielone na 3 części i rozpoczyna się już w piątek, aby zaplanowany zakres można było na spokojnie przepracować przez weekend.
- Wszystkie materiały zostaną udostępnione uczestnikom po szkoleniu.
Dla kogo jest to szkolenie?
1. Analityków biznesowych/systemowych, Project Managerów, Programistów, UX Designerów i innych członków zespołów, którzy chcą rozwijać się w kierunku opomiarowania produktu i wyciągania wniosków na podstawie danych.
2. Początkujących Product Ownerów i Product Managerów, którzy dotychczas nie pracowali z narzędziami analitycznymi, chcących ugruntować swoją wiedzę w temacie stawiania hipotez produktowych i opracowywania mierzalnych celów dla zespołu.
3. Analityków danych bez doświadczenia w pracy blisko produktu, czy jako część zespołu produktowego. Szkolenie da Ci perspektywę jakich informacji poszukują produktowcy oraz jak możesz ułożyć z nimi współpracę, aby była efektywna.
4. Właścicieli firm i startupowców, którzy chcą budować organizację zorientowaną tworzenie produktu w oparciu o dane.
FAQ
Nie pasuje Ci termin szkolenia, a chciałbyś wziąć udział?
Napisz do nas: [email protected]
Jakie metody płatności są dostępne?
Przy zakupie biletu przez portal Evenea jest możliwość płatności online poprzez system PayU (przelew, lub karta). Można również zaznaczyć opcję 'przelewu tradycyjnego'. W sytuacji gdy preferowana opłata na podstawie proformy, prosimy o kontakt: [email protected].
Czy można otrzymać fakturę za zakup?
Oczywiście, wystarczy przy zakupie zaznaczyć: "chcę otrzymać fakturę" i uzupełnić dane. Fakturę przesyłamy w formie cyfrowej.