Analityka produktowa w praktyce

23 Kwietnia 2021, 17:00 (Piątek) - 25 Kwietnia 2021, 15:30 (Niedziela)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Early-bird

dostępnych: 0

Wyprzedane 1 597,77 zł Wyprzedane
  Standard

dostępnych: 2

już niedostępne 2 089,77 zł -


Weź udział w szkoleniu i dołącz do grona cenionych ekspertów wykorzystujących dane w budowaniu produktów cyfrowych! 

Zapraszamy na weekendowe szkolenie online, podczas którego przedstawimy Ci jak korzystać z analityki internetowej do podejmowania decyzji o rozwoju produktu. Zapoznamy Cię z najważniejszymi zagadnieniami i przećwiczymy stawianie mierzalnych celów, dobieranie do nich odpowiednich metryk i wyciąganie wniosków przy wykorzystaniu popularnych narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Mixpanel czy Amplitude. 

Data: 23-25 kwietnia 2021

Cena: od 1299 zł netto

Gdzie? 🎯 online

Organizator: ProductVision.pl


Czas trwania szkolenia

  • piątek - 2,5 h, od 17:00 do 19:30 (bez przerw)
  • sobota - od 9 do 15:30  (5h 30min zajęć + przerwy) 
  • niedziela - od 9 do 15:30 (5h 30min zajęć + przerwy)

Zakres szkolenia:

PIĄTEK 

1. Podstawy działania trackingu. 

  • Sposoby śledzenia aktywności użytkowników. 
  • Mechanizmy funkcjonowania cookies. 
  • Użytkownicy, sesje i eventy.

2. Stawianie hipotez produktowych.

  • Czym jest hipoteza i jakie ma zastosowanie w rozwoju produktu? 
  • Jak formułować hipotezy produktowe? 
  • Dobre praktyki stawiania hipotez.

3. Przegląd narzędzi dostępnych na rynku (min. Google Analytics, Mixpanel, Amplitude, rozwiązania BI).

  • Specyfika narzędzi i różnice między nimi.
  • Do jakiego celu wybrać jakie narzędzie? 
  • Jak wybrać odpowiednie narzędzie do analityki produktu?

4. Customer Lifecycle, a analityka produktowa.

  • Czym są cykl życia użytkownika i cykl życia produktu? 
  • Metryki w zależności od customer lifycle. 
  • Metryki, a fazy życia produktu.


SOBOTA

5. Stawianie mierzalnych celów i dobieranie metryk.

  • Cechy dobrych celów. 
  • Rodzaje metryk. 
  • Dobieranie odpowiednich metryk do postawionych celów.

6. Definiowanie eventów, segmentów i kohort.

  • Czym są eventy, segmenty i kohorty? 
  • Jak je zdefiniować? 
  • Przykłady wykorzystania w praktyce. 
  • Zdefiniowanie szytego na miarę segmentu i kohorty w narzędziu analitycznym.

7. Praca na lejkach konwersji.

  • Czym są lejki konwersji?
  • Lejki konwersji w Amplitude, Google Analytics i Mixpanel.
  • Stworzenie własnego lejka konwersji w narzędziu analitycznym.

NIEDZIELA

8. Wykorzystanie danych do znalezienia momentu AHA w produkcie.

  • Co to jest AHA moment?
  • Przykłady AHA moment dla popularnych produktów cyfrowych. 
  • Jak poszukiwać momentu AHA poprzez badania i analitykę produktową? 
  • Jak opomiarować AHA moment? 

9. Proces analizy danych i tworzenie hipotez w oparciu o wyniki.

  • Proces analizy danych. 
  • Tworzenie hipotez w oparciu o dane.
  • Sposoby priorytetyzacji hipotez i funkcjonalności.

9. Data-driven mindset w organizacji produktowej i zespole scrumowym.

  • Kompetencje analityczne w organizacji. 
  • Współpraca z analitykami danych, co działa a co nie.
  • Wizualizacja danych w formie dashboardów.

Trener: 

Daria Michalska

Daria jest doświadczoną projektantką produktów cyfrowych z ponad 10-cio letnim doświadczeniem. W procesie projektowym skupia się na dostarczaniu wartości biznesowej w oparciu o rozwiązania oparte na danych i zweryfikowane przez użytkowników końcowych. Podczas swojej kariery miała okazję budować produkty dla segmentów C2C i B2C w międzynarodowych zespołach. Obecnie rozwija się jako Lead Product Designer w Netguru.


Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • Spróbujesz swoich sił w korzystaniu z popularnych narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, czy Amplitude. 
  • Stawiamy na pracę warsztatową, case studies i dyskusje. Dużo praktyki.
  • Wykorzystujemy platformę Zoom oraz Mural, które umożliwiają pracę warsztatową. 
  • Szkolenie zostało podzielone na 3 części i rozpoczyna się już w piątek, aby zaplanowany zakres można było na spokojnie przepracować przez weekend. 
  • Wszystkie materiały zostaną udostępnione uczestnikom po szkoleniu.


Dla kogo jest to szkolenie?

1. Analityków biznesowych/systemowych, Project Managerów, Programistów, UX Designerów i innych członków zespołów, którzy chcą rozwijać się w kierunku opomiarowania produktu i wyciągania wniosków na podstawie danych. 

2. Początkujących Product Ownerów i Product Managerów, którzy dotychczas nie pracowali z narzędziami analitycznymi, chcących ugruntować swoją wiedzę w temacie stawiania hipotez produktowych i opracowywania mierzalnych celów dla zespołu. 

3. Analityków danych bez doświadczenia w pracy blisko produktu, czy jako część zespołu produktowego. Szkolenie da Ci perspektywę jakich informacji poszukują produktowcy oraz jak możesz ułożyć z nimi współpracę, aby była efektywna.

4. Właścicieli firm i startupowców, którzy chcą budować organizację zorientowaną tworzenie produktu w oparciu o dane. 


FAQ

Nie pasuje Ci termin szkolenia, a chciałbyś wziąć udział? 

Napisz do nas: [email protected]

Jakie metody płatności są dostępne?

Przy zakupie biletu przez portal Evenea jest możliwość płatności online poprzez system PayU (przelew, lub karta). Można również zaznaczyć opcję 'przelewu tradycyjnego'. W sytuacji gdy preferowana opłata na podstawie proformy, prosimy o kontakt: [email protected].

Czy można otrzymać fakturę za zakup?

Oczywiście, wystarczy przy zakupie zaznaczyć: "chcę otrzymać fakturę" i uzupełnić dane.  Fakturę przesyłamy w formie cyfrowej.


Zobacz również:

szkolenia