
Wykorzystaj dane ilościowe w działaniach UX.
W ramach szkolenia:
- Dowiesz się jakich danych dostarcza nam Google Analytics
- Nauczysz się identyfikować i niwelować ograniczenia Twojego produktu
- Poznasz metody planowania działań UX z wykorzystaniem danych
Na szkolenie szczególnie zapraszamy:
- Product Ownerów,
- Product Managerów,
- Specjalistów ds. rozwoju produktu,
- Badaczy UX,
- Projektantów UX
- i wszystkich, którzy chcą wykorzystać dane ilościowe o swoich użytkownikach w swojej pracy
Poruszane zagadnienia: #google-analytics #analityka #dane-ilościowe #testy-użyteczności #mierniki
Szczegółowa agenda:
9:30- 9:50 Krótkie przedstawienie Google Analytics
9:50 - 10:00 Założenie testowych kont z danymi Google Merchandise store
10:00 - 10:40 Śledzenie ścieżek różnych grup użytkowników
10:40 - 11:10 Poznanie kluczowych wskaźników z punktu widzenia UX
11:10 - 11:50 Identyfikacja momentów, gdzie mogą pojawić się błędy użyteczności
11:50 - 12:10 Przygotowanie hipotez do testów użyteczności
12:10 - 12:50 Opracowanie planu badania jakościowego
12:50- 13: 10 Określenie mierników sukcesu
Po szkoleniu:
- Rozumiesz podstawowe wskaźniki Google Analytics i umiesz je interpretować
- Umiesz przeanalizować ścieżki poruszania się po stronie różnych segmentów klientów
- Wiesz jak zaplanować działania UX (np. testy) w oparciu o dane
Trener:
Radosław Pawlak, UX Specialist
Doświadczony koordynator projektów badawczo-analitycznych, analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i analityce. Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media. Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.
Co mówi trener na temat szkolenia?
Zastanawiałeś się jak wykorzystać dane ilościowe w UX? Dzięki poprawnej interpretacji liczb szybko odnajdziesz błędy użyteczności w Twoim serwisie. Następnie wspólnie z użytkownikami zgłębisz powody tych błędów oraz znajdziesz rozwiązania optymalizujące.
Wybrane projekty trenera:
ING Bank Śląski - Badania UX bankowości elektronicznej
Santander Bank Polska - Badania UX bankowości elektronicznej
Otodom - Badania UX procesu dodawania ofert
TwojaPogoda.pl - Badania UX i analityka serwisu
Pekao SA - Badania UX aplikacji mobilnej
EFL (Credit Agricole) - Analityka serwisu sprzedażowego