Analityka w UX dla zaawansowanych

23 Lutego 2021, 09:30-13:30 (Wtorek)

Gdziekolwiek zechcesz :) To sesja zdalna,

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 490,77 zł -
  STANDARD
31 Stycznia 2021, 23:59 552,27 zł
  LAST MINUTE
Jeszcze niedostępne
od 1 Lutego 2021, 16:01 (Poniedziałek)
613,77 zł -

Monitoruj dokładnie swoją stronę i stwórz dashboard.

W ramach szkolenia:

  • Nauczysz się budować dashboard w Data Studio
  • Podepniesz zdarzenia na stronie z wykorzystaniem Google Tag Manager
  • Nauczysz się korzystać z filtrów, aby uzyskać najbardziej wartościowe dane

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Osoby, które znają podstawy Analyticsa
  • Uczestników pierwszej części kursu "Analityka w UX"
  • Wszystkich, którzy chcą nauczyć się jak monitorować dokładnie swoją stronę

Poruszane zagadnienia: #google-analytics #analityka #GTM #Data Studio


Szczegółowa agenda:

9:30 -  9:50 Konfiguracja kont

9:50 - 10:10 Ustawienia filtrów w Analyticsie

10:10 - 10:30 Ustawienia segmentów w Analyticsie

10:30 - 11:0 Wprowadzenie do Google Tag Manager

11:00 - 11:30 Konfiguracja zdarzeń w Google Tag Manager

11:30 - 12:00 Wprowadzenie do Data Studio

12:00 - 13:00 Budowanie dashboardu w Data Studio


Po szkoleniu:

  • Umiesz podpiąć podstawowe zdarzenie w Google Tag Manager
  • Tworzysz dashboardy w Data Studio
  • Wiesz jak stosować filtry i inne zaawansowane funkcje w Analyticsie

Trener:


Radosław Pawlak, UX Specialist

Doświadczony koordynator projektów badawczo-analitycznych, analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i analityce. Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media. Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.


Co mówi trener na temat szkolenia?

Znasz podstawy Analyticsa i zastanawiasz się jak dalej to wykorzystać? Dowiedz się jak monitorować zdarzenia, tworzyć dashboardy w Data Studio z wykorzystaniem danych z wielu źródeł. Zastosuj bardziej zaawansowane funkcje jak filtry czy atrybucja.


Wybrane projekty trenera:

ING Bank Śląski - Badania UX bankowości elektronicznej

Santander Bank Polska - Badania UX bankowości elektronicznej 

Otodom - Badania UX procesu dodawania ofert 

TwojaPogoda.pl - Badania UX i analityka serwisu

Pekao SA - Badania UX aplikacji mobilnej

EFL (Credit Agricole) - Analityka serwisu sprzedażowego


Zobacz również:

szkolenia