ARCHETYPY BUDZĄ MOC! trening online z komunikacji w oparciu o archetypy marki
7 Stycznia 2019, 12:00 (Poniedziałek)
online,
Po co Ci archetypy? Bo to dzięki nim Twoja komunikacja stanie się spójna i autentyczna. A także skuteczniejsza.
Wiesz już, które z nich najmocniej reprezentujesz? Dowiesz się podczas tego treningu. Ale to dopiero początek! Co dalej?
Każdy archetyp to określone cechy, dążenia, skojarzenia, cele, wartości, słowa, obrazy, metafory... Badanie archetypów pomaga "poukładać" markę. Pomaga odpowiedzieć na szereg pytań: Co jest ci bliskie i mocne? Na czym warto budować? Do jakich wartości się odwołujesz? Jakie obrazy z tego wynikają? Kolory? Metafory? Jaki jest język Twojej marki? Archetypy wpływają także na narracje. Jakie są Twoje cele? Do czego dążysz? Z czym musisz się mierzyć?Jakie jest Twoje wiodące przesłanie?
Podczas treningu krok po kroku przygotujesz się do używania archetypów w komunikacji. Żeby skuteczniej docierać do ludzi. Dać się im zauważyć i zapamiętać. Lepiej ich poznać. Ciekawiej, w maksymalnie autentyczny i spójny sposób, opowiadać im o sobie i tym, co robisz.
Trening to nie tylko intensywna praca indywidualna, ale także okazja, by w bezpiecznej formule przetestować swoje pomysły i skorzystać z niezastąpionej energii grupy. Zapewniam także swoje wsparcie merytoryczne i trenerskie przez cały czas trwania treningu.
START I części TRENINGU: 7 stycznia 2019 r. (poniedziałek) o godz. 12
START II części TRENINGU: 31 stycznia 2019 r. (czwartek) o godz. 12
[możesz wziąć udział w obu częściach lub w jednej, wybranej]
Miejsce: tajna grupa na FB (zaproszenie do grupy dostaniesz przed startem treningu)
Ramowy plan I części treningu:
Moduł 1. Wprowadzenie/analiza archetypów
Moduł 2. Twoje wartości, Twoja persona
Moduł 3. Obrazy i kolory Twojej marki
Moduł 4. Język Twojej marki. Twoja obietnica i najważniejsze hasła
Moduł 5. Skok w metafory
Forma:
- transmisje live/sesje pytań i odpowiedzi;
- zadania w postach;
- kolorowe notatki wizualne z Panem Pętelką;
- dodawane na bieżąco pdf-y z materiałami (+ zbiorczy pdf na koniec treningu);
- listy kontrolne (checklisty), żeby nic Ci nie umknęło!
a poza tym m.in.: gość specjalny (osobny live ekspercki w module 3) + case study (przykłady i analiza komunikacji w oparciu o archetypy wybranych marek)
Archetypy budzą moc! Pora z niej skorzystać
Nazywam się Agata Górska, jestem dziennikarką, redaktorką i trenerką biznesu. Razem z Panem Pętelką tworzę Stację Komunikację, kolorową przestrzeń, w której dzielę się wiedzą i doświadczeniem na temat skutecznego pisania, komunikacji, archetypów, storytellingu.
Jeśli jeszcze u nas nie byłeś, zajrzyj koniecznie: KLIK!