Architektura informacji w e-commerce

9 czerwca 2020, 09:30-13:30 (wtorek)

Gdziekolwiek zechcesz, to sesja zdalna :),

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 490,77 zł -
  STANDARD
już niedostępne 552,27 zł -
  LAST MINUTE
Jeszcze niedostępne
od 1 czerwca 2020 (poniedziałek)
613,77 zł -

Jak samodzielnie tworzyć i optymalizować strukturę kategorii w e-sklepie.

W ramach szkolenia:

  • Dowiesz się jak kategoryzować treści na stronie internetowej
  • Poznasz narzędzia, pozwalające na weryfikacje struktury serwisu
  • Nauczysz się samodzielnie testować architekturę informacji

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Specjalistów e-commerce, 
  • E-commerce managerów, 
  • Product Managerów, 
  • Product Ownerów, 
  • Marketing Managerów,
  • i wszystkich, którzy chcą w swojej pracy wykorzystać dobre praktyki w tworzeniu użytecznych struktur serwisów www.
Poruszane zagadnienia: #ai, #cardsorting, #treetesting

Szczegółowa agenda:


9:30 - 10:00 Wprowadzenie do architektury informacji
10:00 - 11:30 Card sorting: Jak grupować treści/produkty?
11:30 - 13:00 Tree testing: testowanie architektury informacji.
13:00 - 13:30 Rekrutacja respondentów.


Po szkoleniu:

  • Umiesz przetestować architekturę informacji twojego serwisu
  • Wiesz jak sprawdzić, gdzie użytkownicy szukają treści w Twoim serwisie
  • Wiesz jak zwiększyć znajdowalność treści

Trener:


Witold Janiszewski - Symetria

Związany z projektami internetowymi od 2007 roku. Pięć lat spędził w Allegro, gdzie był odpowiedzialny za strukturę kategorii i parametrów w ramach całego serwisu. W Symetrii zajmuje się projektowaniem serwisów i aplikacji, prowadzi kompleksowe badania UX.

Wykładowca akademicki i trener certyfikatu UX-PM.




Co mówi trener na temat szkolenia?

Użytkownicy zawsze przychodzą po treści, niezależnie czy jest to film czy opis produktu na który chcą się zdecydować. Muszą jednak łatwo je odnaleźć. Na szkoleniu dowiesz się jak samodzielnie poprawić strukturę kategorii w sklepie online (i każdym innym serwisie internetowym czy aplikacji), zgodnie z oczekiwaniami Twoich klientów. Pokażemy Ci jak zweryfikować, czy aktualny podział produktów jest zrozumiały, czy Twoi klienci mają problemy ze znalezieniem poszczególnych produktów. Dowiesz się, jak szybko, jeszcze przed wdrożeniem zmian przetestować, czy nowe drzewo kategorii jest zrozumiałe a produkty łatwo jest znaleźć.


Wybrane projekty trenera:


BLIK - projektowanie procesu płatności BLIK
ING Bank Śląski - badania UX bankowości elektronicznej i mobilnej
Santander Bank Polska - projektowanie serwisu bankowości korporacyjnej
Credit Agricole - projektowanie głównego serwisu marki
PWN - projektowanie platformy edukacyjnej
Orange - projektowanie aplikacji mobilnej

Zobacz również:

szkolenia