Audyt UX - zdalne szkolenie UX Upgrade

14 Grudnia 2022, 09:30-13:40 (środa)

Gdziekolwiek zechcesz :) To sesja zdalna,

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  STANDARD
7 Grudnia 2022, 15:00 984,00 zł
  STANDARD + 1H KONSULTACJI
7 Grudnia 2022, 15:00 1 353,00 zł

Zbadaj doświadczenia użytkowników w oparciu o dane i dobre praktyki.

W ramach szkolenia:

  • Dowiesz się kiedy przeprowadzać audyt UX
  • Poznasz metodyki prowadzenia audytu UX
  • Nauczysz się jak przeprowadzić audyt i rekomendować zmiany
Szkolenie jest kierowane do:
  • Osób chcących poznać podstawowe narzędzia UX
  • Początkujących specjalistów UX
  • Junior UX Researcherów
  • Dla osób chcących poszerzyć swoje kompetencje o zakres UX: Product Ownerów, Front-end i Full Stack Developerów, Projektantów UI i Grafików, Product Managerów
Poruszane zagadnienia: #UX #audyt #badania #analityka #analiza-ekspercka #heurystyki #rekomendacje

Szczegółowa agenda:

9:30 - 9:50
Czym jest i czemu służy Audyt UX



09:50 - 10:10

Audyt UX jako zbiór metod i technik badawczych

10:10 - 10:30

Kiedy stosować audyt UX?

10:30 - 11:30
Analiza ekspercka, heurystyki użyteczności

11:30 - 11:40
Przerwa

11:40 - 12:20
Dane ilościowe, analityka i wskaźniki

12:20 - 13:00
Dodatkowe narzędzia i źródła danych

13:00 - 13:40
Przygotowanie raportu i rekomendacji z Audytu UX


Po szkoleniu:

  • Wiesz kiedy i w jakim celu stosować Audyt UX
  • Potrafisz łączyć różne podejścia metodyczne
  • Wiesz jak opisać problemy i stworzyć czytelne rekomendacje

Trenerka:

Ewa Degórska, Senior UX Researcher, Symetria UX

Posiada 14-letnie doświadczenie w obszarze tworzenia strategii komunikacji, strategii digital, badań marketingowych oraz UX dla międzynarodowych i polskich klientów. W Symetrii specjalizuje się w badaniach jakościowych oraz badaniach user experience/usability.


Co mówi trenerka na temat szkolenia?

Ulepszyć doświadczenia użytkowników możemy tylko wtedy, kiedy zbadamy stan obecny. Podczas szkolenia pokażę uczestnikom jak wykorzystywać do przeprowadzania audytu różne źródła danych oraz jak zastosować komplementarny zestaw metod i technik badawczych.


Wybrani klienci Ewy:

Santander Bank Polska SA - Testy użyteczności, badania jakościowe i ilościowe
Google - Koordynacja globalnego badania, badanie jakościowe, testy użyteczności
GlaxoSmithKline (gsk) - Budowanie strategii ecosystemu digitalowego, projektowanie architektury informacji
Škoda - Badania jakościowe (FGI, IDI), obserwacje w terenie (etnografia), badania ilościowe
Coty, Inc. - Strategia digital, tworzenie architektury informacji, strategii treści dla globalnego serwisu Wella

Bayer AG - Budowanie strategii ecosystemu digitalowego, projektowanie architektury informacji

Zobacz również:

szkolenia