To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilety bezpłatne

dostępnych: 0

Wyprzedane bezpłatny Brak wolnych miejsc
Jeśli nie ma już bezpłatnych biletów, zapraszamy na imprezę za opłatą. Bilety płatne

Jeśli nie ma już bezpłatnych biletów, zapraszamy na imprezę za opłatą.

dostępnych: 0

Wyprzedane 10,00 zł Wyprzedane

Zacznij Wiosnę z Beskid WebLove!

Zapraszamy serdecznie na II Konferencję poświęconą Marketingowi w Internecie i Projektowaniu Stron Internetowych. Startujemy 20 marca, czyli dzień przed rozpoczęciem Wiosny. W nowym wydaniu Beskid WebLove będziemy mieli zaszczyt gościć następujących prelegentów:


  • Joanna Zaleska - Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics w firmie Online Partners. Zaprezentuje temat pt. "Mierz dokładnie - czyli co Ci może dać prawidłowo ustawiony Google Analytics".

  • Grzegorz Zaleski - Certyfikowany Specjalista Google Ads w firmie Online Partners. Zaprezentuje temat pt. "Google Ads dla lokalnego biznesu. Co musisz zrobić, żeby pozyskać klientów z Twojej okolicy".

  • Szymon Madzia - Senior Web Developer w firmie Todes. Zaprezentuje temat pt. "Plusy i minusy darmowych systemów na których można zrobić stronę internetową".

  • Małgorzata Zarębska - Owner w Agencji FORCE PR. Zaprezentuje temat pt. "Skąd mam wiedzieć gdzie się reklamować i czy Facebook działa?".


Posłuchaj na żywo ekspertów, którzy przekażą wiedzę specjalnie dostosowaną dla właścicieli małych i średnich firm. Zobacz program i zapisz się na wydarzenie. Spiesz się, dostępnych jest tylko 40 miejsc!


Organizatorzy:
      &


Szczegółowy program:


17:00 -  Wstęp, przywitanie
17.05 -  Mierz dokładnie - czyli co Ci może dać prawidłowo ustawiony Google Analytics.
Joanna Zaleska
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics

  • Dlaczego nie wystarczy tylko wkleić kod na stronę?
  • Duże statystyki - mało efektów? Czyli co może nabijać ruch na stronie.
  • 100% odrzuceń? Czy aby na pewno?
17.25 -   Skąd mam wiedzieć gdzie się reklamować i czy Facebook działa?
Małgorzata Zarębska
Owner w Agencji Force PR.

  • Jak się odnaleźć w gąszczu kanałów reklamowych
  • Facebook to nie tylko zabawa i żarty - tutaj są Twoi potencjalni klienci
17:45 -  Czas na kawę i networking. Nie zapomnij zabrać wizytówek!
18.00 -  Plusy i minusy darmowych systemów na których można zrobić stronę internetową.
Szymon Madzia
Senior Web Deweloper

  • Jaki CMS wybrać dla swojej strony
  • Koszty utrzymania strony internetowej
18.20 -   Google Ads dla lokalnego biznesu. Co musisz zrobić, żeby pozyskać klientów z Twojej okolicy.
Grzegorz Zaleski
Certyfikowany Specjalista Google Ads
  • Jak dobierać lokalizacje odbiorców w Google Ads
  • Jak tworzyć spersonalizowane reklamy?
  • Lokalne reklamy w sieci reklamowej, czy warto?
  • Co to są reklamy typu "tylko połączenie"?

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany w programie.

Prelegenci:

Joanna Zaleska

Założyciel i współwłaściciel w firmie Online Partners. Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Od 12 lat w branży marketingu internetowego. Szczególnie interesuje się tematem marketingu dla e-commerce i efektem synergii różnych źródeł ruchu w sklepie internetowym. Zwolenniczka upraszczania do maksimum procesu zakupu w e-commerce.



    Małgorzata Zarębska


Owner w Agencji Force PR. Specjalistka z zakresu Marketingu Medycznego. 



Grzegorz Zaleski

Współwłaściciel w firmie Online Partners. Certyfikowany Specjalista Google Ads. W branży Digital Marketing od 5 lat. Najbardziej w swojej pracy lubi ciekawe, złożone projekty z pełnym wykorzystaniem Google Analytics. Najbardziej w swojej pracy nie lubi prowadzenia kampanii reklamowych dla źle zaprojektowanych stron.



  Szymon Madzia


Założyciel firmy TODES. Stronami, sklepami internetowymi i dedykowanymi systemami komercyjnie zajmuje się od 8 lat. Certyfikowany specjalista do spraw testowania bezpieczeństwa nowoczesnych aplikacji internetowych. Jego misja to tworzenie nowoczesnych, bezpiecznych i łatwych w obsłudze aplikacji webowych i systemów do automatyzacji procesów.

Zobacz również:

szkolenia Facebook Ads Google Ads (Adwords) Google Analytics Kontakty biznesowe Marketing internetowy Marketing na Facebooku Pozyskiwanie klientów Projektowanie stron internetowych Reklama wydarzenia Górki Wielkie