To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Bestseller książka z przesyłką i autografem w Polsce książka z autografem Charakterystyka zjawiska MLM...z przesyłką do Polski

Bestseller książka z przesyłką i autografem w Polsce

już niedostępne 70,00 zł -
Bestseller książka z przesyłką zagraniczną i autografem książka z autografem Charakterystyka i przyszłość zjawiska MLM... z przesyłką w Europie plus UK , USA, Kanada

Bestseller książka z przesyłką zagraniczną i autografem

już niedostępne 120,00 zł -

BESTSELLER NETWORKERA

CHARAKTERYSTYKA I PRZYSZŁOŚĆ ZJAWISKA MLM w GOSPODARCE POLSKIEJ I ŚWIATOWEJ

dr Aliny Vogelgesang -jedynego niezależnego Eksperta MLM/ DS w Polsce !

PREKURSORKI MLM W NAUCE


Autorki 3 bestselerów o biznesie MLM:

Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej,

Potencjał MLM,

MODERN MLM w NOWEJ ERZE


KUPUJESZ KSIĄŻKĘ Z AUTOGRAFEM AUTORKI

Dla wszystkich tych, którzy chcą być na bieżąco w trendach  biznesu MLM!

WYPRZEDŹ KONKURENCJĘ O 5 KROKÓW!!

POZNAJ SPECYFIKĘ BRANŻY NETWORK MARKETINGU 

POZNAJ TWARDE DANE EKONOMICZNE  NIEZBĘDNE DO ROZMÓW Z POTENCJALNYMI PARTNERAMI

MÓW FAKTAMI, DANYMI , KONKRETAMI

100% KONKRETÓW ZERO WODOLEJSTWA- POZNAJ MOC NETWORKU

NIE PRZEŚPIJ REWOLUCJI, KTÓRA WŁAŚNIE TRWA I ZASADNICZO ZMIENIA REGUŁY GRY!
Dzięki tej książce porzucisz stare schematy i poznasz nowe, które zmienią na lepsze Twoją pracę i skuteczność w MLM



Popularność tej pozycji wynika z faktu, że:

  • napisana jest przystępnym językiem,
  • dotyczące podstawowych zagadnień zjawiska multilevel marketingu,
  • dokonane na gruncie naukowym, nie poradnikowym,
  • poparta szerokimi badaniami naukowymi przeprowadzonymi w środowisku praktyków multilevel marketingu na rynku krajowym i zagranicznym.
  • to podstawowy podręcznik biznesu MLM

Przedmowę do monografii napisał sam Mieczysław Krause, gdzie pisze: Multilevel marketing (MLM) trzeba widzieć jako przejaw i esencję obecnych, epokowych zmian cywilizacyjnych, nie tylko w wymiarze gospodarczym, ale i rozwoju społecznego.(..)Dr Alina Vogelgesang wychodzić Nowemu naprzeciw, pomagając pionierom, akceptując bóle i choroby okresu dziecięcego MLM, by udoskonalać tą rosnącą na znaczeniu formę gospodarczą i pracować nad jej rozwojem. W moim głębokim przekonaniu, czas i rozwój sytuacji potwierdzi wizjonerskie podejście Pani Rektor GWSP i sens jej wysiłków.


Spis treści:

Na wstępie refleksje analityka i praktyka MLM Mieczysława Krause

Wprowadzenie

I. Wprowadzenie do zagadnień zjawiska multilevel marketingu

  1. Pojęcie multilevel marketingu
  2. Konfrontacja multilevel marketingu ze sprzedażą bezpośrednią
  3. Porównanie działalności gospodarczej w ramach multilevel marketingu z klasyczną działalnością gospodarczą
  4. Wieloznaczność pojęć stosowanych w multilevel marketingu

II. Budowa systemów multilevel marketingowych

  1. Struktura i tworzenie sieci kontaktów w ramach multilevel marketingu
  2. Typy planów rozwojowych stosowanych w multilevel marketingu
  3. Globalny charakter systemów multilevel marketingowych

III. Stosunek społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu

  1. Uwarunkowania negatywnej postawy społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu
  2. Kontrowersje wokół osobliwości multilevel marketingu
  3. Multilevel marketing kontra piramidy finansowe

IV. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju multilevel marketingu w gospodarce rynkowej

  1. Transformacja multilevel marketingu z epoki MLM 1.0 do epoki MLM 2.0
  2. Stymulanty i bariery rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej
  3. Analiza uwarunkowań makroekonomicznych i perspektyw rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej

V. Lider w multilevel marketingu.

  1. Cechy i predyspozycje lidera multilevel marketingu.
  2. Kreatywność i innowacyjność menedżera multilevel marketingu.
  3. Lider multilevel marketingu w procesie tworzenia relacji z klientem.
  4. Rola menedżera multilevel marketingu w działalności sprzedażowej.

VI.Społeczna odpowiedzialność biznesu w obszarze multilevel marketingu.

  1. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu w multilevel marketingu.
  2. Zachowania etyczne i nieetyczne w środowisku multilevel marketingu.
  3. Obszary wewnętrznej i zewnętrznej społecznej odpowiedzialności biznesu w multilevel marketingu.

VII. Percepcja podstawowej działalności w ramach multilevel marketingu.

  1. Adaptacja koncepcji marketingu-mix w działalności multilevel marketingowej.
  2. Wykorzystanie możliwości marketingu wewnętrznego w multilevel marketingu
  3. Produkty systemowe w multilevel marketingu
  4. Tworzenie wartości w strukturach multilevel marketingowych

Zakończenie- kilka słów o MLM okiem branżowców i obserwatorów

Bibliografia

Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej -A. Vogelgesang

ISBN 978-83-918592-6-1

Wydawnictwo: Opcjon

miejsce wydania: Gliwice 2015

liczba stron: 204 stron


JEŚLI JESZCZE POTRZEBUJESZ INFORMACJI ZOBACZ TUTAJ MATERIAŁ IDEO


UWAGA: dokonujesz zakupu książki z przesyłką  poleconą ekonomiczną przez Pocztę Polską! czas wysyłki 3-4 dni robocze

możliwość zakupów hurtowych powyżej 10 sztuk:

  1. portal evenea.pl lub
  2. mailem: [email protected]
  3. telefonicznie:+48692303014




Towar nie podlega zwrotowi

KUPNO PRODUKTU JEST RÓWNORZĘDNE Z AKCEPTACJĄ ZASAD



Master Business of  MLM™ to elitarne zawodowe, profesjonalne i skuteczne centrum biznesu dla branży MLM. W ramach Master Business MLM™ prowadzone są  zawodowe szkolenia dedykowane dla branży MLM/DS prowadzone według autorskiego programu dr Aliny Vogelgesang - autorki bestselerowych książek o MLM tzw. 'lodołamaczy opornych w MLM.

Ponad 29 tysięcy słuchaczy do 2019 roku usłyszało i uczestniczyło w wykładach i warsztatach Master Business MLM™ z wielu firm m.in.Forever Living Products, Amway, FM Group, Arbonne, Flavon...itp.

TO niepowtarzalna okazja dla Ciebie i Twojej grupy !!!

Gwarantuję satysfakcję ze spotkania i siłę i motor do pracy !

ZAINWESTUJ W GRUPĘ I ZORGANIZUJ TO SPOTKANIE !!

W szkoleniu praktycznym mogą brać udział wszystkie osoby zainteresowane tematyką multilevel marketingu niezależnie z jaką firmą współpracują, jak długo współpracują!

Szkolenie MBM z dr Aliną Vogelgesang


Alina Jadwiga Vogelgesang- doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Rektor Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości, Członek Business Centre Club oraz Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, wykładowca Master Business MLM™, trener i doradca biznesu MLM, prekursorka MLM w nauce, autorka trzech bestselerów książek o MLM (Autorka bestsellera-pierwszej w Polsce monografii naukowej o marketingu sieciowym "Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej", za którą w 2013 roku uzyskała prestiżową nagrodę im. prof. dr hab. Marcina Bielskiego przyznawaną przez Wyższą Szkołę Biznesu NLU w Nowym Sączu). 

W 2018 roku jej praca na rzecz Prekursorstwa przedsiębiorczości MLM została wyróżniona nagrodą jako jedna ze 100 Wybitnych Polek na 100-lecie Wolnej Polski. Przewodnicząca kapituły konkursowej MLM Business Awards, ekspert kapituły konkursowej "Współpraca sfery przedsiębiorstw i nauki" w ramach marki INNOSILESIA 2013. Autorka wielu publikacji naukowych i badań m.in. na potrzeby Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prelegent wykładów otwartych oraz warsztatów z ramienia Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza. Redaktor naukowy czasopisma ogólnokrajowego "Network Magazyn". Autorka i założycielka  Master Business of MLM™-niezależnego centrum biznesu dla branży MLM


Więcej informacji znajdziesz na stronie www.alinavogelgesang.com.

Zobacz również:

inne Coaching biznesowy MLM Rozwój biznesu Sprzedaż Szkolenie menedżerskie Trendy sprzedaży