Charakterystyka i przyszłość zjawiska MLM w gospodarce polskiej i światowej- Bestseller z autografem dr Aliny Vogelgesang
20 Marca 2023, 10:00 (Poniedziałek) - 30 Kwietnia 2023, 23:15 (Niedziela)
MBMLM,
BESTSELLER NETWORKERA
CHARAKTERYSTYKA I PRZYSZŁOŚĆ ZJAWISKA MLM w GOSPODARCE POLSKIEJ I ŚWIATOWEJ
dr Aliny Vogelgesang -jedynego niezależnego Eksperta MLM/ DS w Polsce !
PREKURSORKI MLM W NAUCE
Autorki 3 bestselerów o biznesie MLM:
Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej,
Potencjał MLM,
MODERN MLM w NOWEJ ERZE
KUPUJESZ KSIĄŻKĘ Z AUTOGRAFEM AUTORKI
Dla wszystkich tych, którzy chcą być na bieżąco w trendach biznesu MLM!
WYPRZEDŹ KONKURENCJĘ O 5 KROKÓW!!
POZNAJ SPECYFIKĘ BRANŻY NETWORK MARKETINGU
POZNAJ TWARDE DANE EKONOMICZNE NIEZBĘDNE DO ROZMÓW Z POTENCJALNYMI PARTNERAMI
MÓW FAKTAMI, DANYMI , KONKRETAMI
100% KONKRETÓW ZERO WODOLEJSTWA- POZNAJ MOC NETWORKU
NIE PRZEŚPIJ REWOLUCJI, KTÓRA WŁAŚNIE TRWA I ZASADNICZO ZMIENIA REGUŁY GRY!
Dzięki tej książce porzucisz stare schematy i poznasz nowe, które zmienią na lepsze Twoją pracę i skuteczność w MLM
Popularność tej pozycji wynika z faktu, że:
- napisana jest przystępnym językiem,
- dotyczące podstawowych zagadnień zjawiska multilevel marketingu,
- dokonane na gruncie naukowym, nie poradnikowym,
- poparta szerokimi badaniami naukowymi przeprowadzonymi w środowisku praktyków multilevel marketingu na rynku krajowym i zagranicznym.
- to podstawowy podręcznik biznesu MLM
Przedmowę do monografii napisał sam Mieczysław Krause, gdzie pisze: Multilevel marketing (MLM) trzeba widzieć jako przejaw i esencję obecnych, epokowych zmian cywilizacyjnych, nie tylko w wymiarze gospodarczym, ale i rozwoju społecznego.(..)Dr Alina Vogelgesang wychodzić Nowemu naprzeciw, pomagając pionierom, akceptując bóle i choroby okresu dziecięcego MLM, by udoskonalać tą rosnącą na znaczeniu formę gospodarczą i pracować nad jej rozwojem. W moim głębokim przekonaniu, czas i rozwój sytuacji potwierdzi wizjonerskie podejście Pani Rektor GWSP i sens jej wysiłków.
Spis treści:
Na wstępie refleksje analityka i praktyka MLM Mieczysława Krause
Wprowadzenie
I. Wprowadzenie do zagadnień zjawiska multilevel marketingu
- Pojęcie multilevel marketingu
- Konfrontacja multilevel marketingu ze sprzedażą bezpośrednią
- Porównanie działalności gospodarczej w ramach multilevel marketingu z klasyczną działalnością gospodarczą
- Wieloznaczność pojęć stosowanych w multilevel marketingu
II. Budowa systemów multilevel marketingowych
- Struktura i tworzenie sieci kontaktów w ramach multilevel marketingu
- Typy planów rozwojowych stosowanych w multilevel marketingu
- Globalny charakter systemów multilevel marketingowych
III. Stosunek społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu
- Uwarunkowania negatywnej postawy społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu
- Kontrowersje wokół osobliwości multilevel marketingu
- Multilevel marketing kontra piramidy finansowe
IV. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju multilevel marketingu w gospodarce rynkowej
- Transformacja multilevel marketingu z epoki MLM 1.0 do epoki MLM 2.0
- Stymulanty i bariery rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej
- Analiza uwarunkowań makroekonomicznych i perspektyw rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej
V. Lider w multilevel marketingu.
- Cechy i predyspozycje lidera multilevel marketingu.
- Kreatywność i innowacyjność menedżera multilevel marketingu.
- Lider multilevel marketingu w procesie tworzenia relacji z klientem.
- Rola menedżera multilevel marketingu w działalności sprzedażowej.
VI.Społeczna odpowiedzialność biznesu w obszarze multilevel marketingu.
- Idea społecznej odpowiedzialności biznesu w multilevel marketingu.
- Zachowania etyczne i nieetyczne w środowisku multilevel marketingu.
- Obszary wewnętrznej i zewnętrznej społecznej odpowiedzialności biznesu w multilevel marketingu.
VII. Percepcja podstawowej działalności w ramach multilevel marketingu.
- Adaptacja koncepcji marketingu-mix w działalności multilevel marketingowej.
- Wykorzystanie możliwości marketingu wewnętrznego w multilevel marketingu
- Produkty systemowe w multilevel marketingu
- Tworzenie wartości w strukturach multilevel marketingowych
Zakończenie- kilka słów o MLM okiem branżowców i obserwatorów
Bibliografia
Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej -A. Vogelgesang
ISBN 978-83-918592-6-1
Wydawnictwo: Opcjon
miejsce wydania: Gliwice 2015
liczba stron: 204 stron
JEŚLI JESZCZE POTRZEBUJESZ INFORMACJI ZOBACZ TUTAJ MATERIAŁ IDEO
UWAGA: dokonujesz zakupu książki z przesyłką poleconą ekonomiczną przez Pocztę Polską! czas wysyłki 3-4 dni robocze
możliwość zakupów hurtowych powyżej 10 sztuk:
- portal evenea.pl lub
- mailem: [email protected]
- telefonicznie:+48692303014
Towar nie podlega zwrotowi
KUPNO PRODUKTU JEST RÓWNORZĘDNE Z AKCEPTACJĄ ZASAD
Master Business of MLM™ to elitarne zawodowe, profesjonalne i skuteczne centrum biznesu dla branży MLM. W ramach Master Business MLM™ prowadzone są zawodowe szkolenia dedykowane dla branży MLM/DS prowadzone według autorskiego programu dr Aliny Vogelgesang - autorki bestselerowych książek o MLM tzw. 'lodołamaczy opornych w MLM.
Ponad 29 tysięcy słuchaczy do 2019 roku usłyszało i uczestniczyło w wykładach i warsztatach Master Business MLM™ z wielu firm m.in.Forever Living Products, Amway, FM Group, Arbonne, Flavon...itp.
TO niepowtarzalna okazja dla Ciebie i Twojej grupy !!!
Gwarantuję satysfakcję ze spotkania i siłę i motor do pracy !
ZAINWESTUJ W GRUPĘ I ZORGANIZUJ TO SPOTKANIE !!
W szkoleniu praktycznym mogą brać udział wszystkie osoby zainteresowane tematyką multilevel marketingu niezależnie z jaką firmą współpracują, jak długo współpracują!
Alina Jadwiga Vogelgesang- doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Rektor Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości, Członek Business Centre Club oraz Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, wykładowca Master Business MLM™, trener i doradca biznesu MLM, prekursorka MLM w nauce, autorka trzech bestselerów książek o MLM (Autorka bestsellera-pierwszej w Polsce monografii naukowej o marketingu sieciowym "Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej", za którą w 2013 roku uzyskała prestiżową nagrodę im. prof. dr hab. Marcina Bielskiego przyznawaną przez Wyższą Szkołę Biznesu NLU w Nowym Sączu).
W 2018 roku jej praca na rzecz Prekursorstwa przedsiębiorczości MLM została wyróżniona nagrodą jako jedna ze 100 Wybitnych Polek na 100-lecie Wolnej Polski. Przewodnicząca kapituły konkursowej MLM Business Awards, ekspert kapituły konkursowej "Współpraca sfery przedsiębiorstw i nauki" w ramach marki INNOSILESIA 2013. Autorka wielu publikacji naukowych i badań m.in. na potrzeby Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prelegent wykładów otwartych oraz warsztatów z ramienia Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza. Redaktor naukowy czasopisma ogólnokrajowego "Network Magazyn". Autorka i założycielka Master Business of MLM™-niezależnego centrum biznesu dla branży MLM.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.alinavogelgesang.com.