To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Kolacja Biznesowa Rejestracja na Kolację Biznesową

Kolacja Biznesowa

już niedostępne 99,00 zł -

Budowanie relacji biznesowych
czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym


Stań po stronie skutecznych przedsiębiorców.
Twórz z nami społeczność PTG



Liczba 30 miejsc dostępna w obniżonej cenie - 99 zł

Zapraszają:

Dariusz Sapiński
(Prezes Mlekovity)

Polski przedsiębiorca i menedżer, inicjator i Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Mlekovita.

Ukończył studia na Wydziale Technologii Żywności Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie. 1 kwietnia 1979 został zatrudniony w Wysokiem Mazowieckiem, pozostając od tego czasu zawodowo związanym z branżą mleczarską. W 1985 objął stanowisko prezesa zarządu spółdzielni. W 1992 z jego inicjatywy spółdzielnia przyjęła nazwę Mlekovita. Mlekovita eksportuje swoje produkty do 144 krajów na świecie. 

Odznaczenia i wyróżnienia:
Dariusz Sapiński jest laureatem licznych prestiżowych nagród i tytułów, w tym państwowych (m.in. Brązowego Krzyża Zasługi, Złotego Krzyża Zasługi, Krzyża Kawalerskiego Orderu Odrodzenia Polski, Krzyża Oficerskiego Orderu Odrodzenia Polski, Krzyża Komandorskiego Orderu Odrodzenia Polski) oraz biznesowych, m.in. Businessmana Roku, najbardziej Szanowanego Szefa Firm Produkcyjnych w Polsce, Indywidualności Roku, Agrobiznesmena Roku, Medalu "Zasłużony dla eksportu", Tytuł honorowego obywatela miasta Wysokie Mazowieckie, Odznaka Honorowa Województwa Podlaskiego. 

Największy autorytet branży mleczarskiej. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem i wyjątkową intuicją biznesową, skuteczny strateg, prekursor innowacyjnych rozwiązań. Twórca sukcesu marki MLEKOVITA - kieruje firmą ponad trzy dekady. To on w 1992 r. opracował jej logo i nadał nazwę MLEKOVITA, wyróżniając się tym samym z szeregu okręgowych spółdzielni mleczarskich i wskazując innym nowatorski kierunek rozwoju. Dzięki jego efektywnemu zarządzaniu firma stała się najcenniejszą marką polskiego sektora produkcyjnego i żywnościowego oraz największą grupą mleczarską w Europie Środkowo-Wschodniej, która obecnie liczy 21 zakładów produkcyjnych, 32 własne centra dystrybucyjne, 137 sklepów firmowych Mlekovitka oraz 2 sklepy internetowe: mlekovitka.pl z szerokim asortymentem produktów oraz sba.com.pl z ofertą dla aktywnych. Aktywnie zaangażowany w rozwój i promocję polskości oraz patriotyzmu gospodarczego


Cele spotkania:

- spotkanie osobiste w gronie właścicieli białostockich firm

- integracja środowiska i wymiana kontaktów biznesowych

- wzajemne wsparcie poprzez poznanie aktualnych potrzeb biznesowych

- zdobycie nowych inspiracji biznesowych 


Korzyści ze spotkania:

  • poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  • zwiększenie widoczności na lokalnym rynku
  • możliwość pozyskania nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  • pozyskanie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  • możliwość pozyskania nowych zamówień, zleceń i kontraktów 
  • możliwość transferu wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (gotowe rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania)
  • dostęp do szerokiej bazy członków PTG z całej Polski
  • większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym 
  • możliwość przedstawienia aktualnych barier branżowych i zainicjowanie zmian w tym zakresie
  • dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów przydatnych w rozwoju firmy 
  • współpraca z przedsiębiorcami ceniącymi te same wartości 

Wydarzenie odbędzie się w środę 25.05.2022 o 18.00 w Hotelu Branicki w Białymstoku.

Jeśli prowadzisz firmę w Białymstoku lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!

Uczestnicy spotkania w ramach bonusu będą mogli dołączyć do zamkniętej lokalnej grupy Whatsapp służącej wzajemnemu wsparciu. Dzięki niej mają ze sobą kontakt non stop przez cały tydzień. 

Miejsce:

Hotel Branicki



Program wieczoru

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking (kawa, herbata)
18.15 - Przywitanie Gości i Kolacja 
18.30 - Wystąpienie Dariusza Sapińskiego 
19.00 - Sesja pytań od uczestników spotkania
19.10 - Sesja krótkich autoprezentacji wszystkich uczestników
19.45 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 200 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 300.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 40 miliardów złotych. W naszej społeczności są również Spółki Skarbu Państwa.

Jednym z najbliższych celów PTG jest wejście do Rady Dialogu Społecznego (dawna Komisja Trójstronna ds. Społeczno-Gospodarczych). Dzięki temu będziemy mieć większy wpływ na kształtowanie się prawa w Polsce, ponieważ w tej chwili jest za mało przedstawicieli ze strony przedsiębiorców w RDS. Spełnienie tych kryteriów jednocześnie napędza rozwój naszej organizacji. Jesteśmy też na etapie tworzenia struktur, tak aby mieć po 1 przedstawicielu w każdym powiecie w Polsce oraz aby organizować regularne, comiesięczne spotkania w dużych miastach.

Członków PTG na bieżąco informujemy o Kolacjach Biznesowych, Webinarach oraz innych inicjatywach podejmowanych przez PTG.

Agenda naszych spotkań jest zawsze stała, ale za każdym razem urozmaicona. Kolacje najczęściej organizujemy o godz. 18 lub 19 w dogodnej lokalizacji. Spotkanie najczęściej przebiega wg takiego programu:

Część 1 - to czas na kuluary, a więc okazja do poznania nowych osób i porozmawiania o tematach z poprzedniego spotkania.
Część 2 - przywitanie gości i kolacja integracyjna
Część 3 - prezentacja przewodnia (zapraszamy ciekawe osoby lub organizujemy szkolenie, które odpowiada na aktualne potrzeby i wyzwania firm)
Część 4 - czas na autoprezentacje (tu każdy mówi o tym czym się zajmuje i czego obecnie potrzebuje, jak można mu pomóc). Na tą część należy patrzeć szerzej tzn. że każda z osób przyprowadza de facto na to spotkanie bagaż swoich kontaktów, swoich znajomości, a badania pokazują, że średnio każdy z nas posiada około 150 takich relacji. Dlatego najwięcej rekomendacji i poleceń odbywa się między firmami członkowskimi, a znajomymi innych firm członkowskich.
Część 5 - kuluary, czyli czas aby porozmawiać na tematy poruszone w części prezentacji i rekomendacji


Wszystkie potrzeby z każdego spotkania zawsze są spisywane i publikowane Członkom i na zamkniętą grupę, tak aby potrzeby danego miasta były widziane przez inne regiony, w których działamy. My widzimy ich potrzeby, a oni nasze. Na uczestnictwo w Polskim Towarzystwie Gospodarczym należy patrzeć również jak na możliwość poszerzenia źródła poleceń dla swojej firmy.

Dla wielu osób tak naprawdę najważniejszą rzeczą w PTG jest możliwość spotkania się z przedsiębiorcami, czyli ludźmi, którzy przeżywają podobne problemy, mają podobne wyzwania, bo czasem nie ma z kim porozmawiać na ten temat w swoim otoczeniu. Ludzie cenią sobie bardzo możliwość regularnych spotkań w gronie właścicieli firm, bo wiedzą, że motywuje ich to do dalszego rozwoju. Uczą się od siebie nawzajem lub zapobiegają problemom.

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl
Link do opisu Członków Zarządu PTG:  https://iptg.pl/zarzad/

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

- Kiedy: 25 maj środa godz. 18

- Miejsce: Hotel Branicki, ul. Ludwika Zamenhofa 25, Białystok

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek



Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
tel. 509-38-48-58
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Zobacz również:

konferencje wydarzenia Białystok