Poznaj styl myślenia swojego klienta - warsztat dla handlowców i menedżerów - FRIS®
29 Września 2022, 18:30-20:30 (Czwartek)
On-Line,

Jak często zadajesz sobie pytanie jaką decyzję podejmie Twój klient? W jaki sposób będzie analizował informacje? Jak przekuć cechy własnych usług i produktów w język korzyści klienta?
W raporcie PwC Global Operations Survey 63% badanych dyrektorów operacyjnych stwierdziło, że jednym z najtrudniejszych zadań operacyjnych jest zrozumienie oczekiwań klientów.
Aby nawiązać satysfakcjonującą współpracę z klientem, trzeba go dobrze poznać oraz wiedzieć, w jaki sposób funkcjonuje.
Szkolenie "Poznaj styl myślenia swojego klienta - warsztat dla handlowców i menedżerów" uczy warsztatowo typologii klientów opracowanej w oparciu o metodologię FRIS®. Ten warsztat, to również droga do poznania siebie i swoich mocnych cech w zawodzie handlowca i menedżera sprzedaży.
Jakie cele zrealizuje uczestnik na szkoleniu?
- Poznanie nowej typologii klientów
- Dopasowanie języka korzyści do stylu klienta
- Autodiagnoza stylu myślenia
- Proces decyzyjny klientów w oparciu o metodologię FRIS
Trener
Tomasz Biernat - Certyfikowany trener FRIS, ze sprzedażą związany już ponad 20 lat, swoją pierwszą transakcję sprzedaży przeprowadził już w piaskownicy wymieniając plakietkę "RAMBO" na procę. Współpracował m.in. z TVN, RMF FM, TV7, TCL Thomson. Jest fascynatem komunikacji i sprzedaży opartej na relacjach. Na sali szkoleniowej dzieli się swoją wieloletnią praktyką, stanowi dla uczestników nie wyczerpane źródło inspiracji.
W życiu kieruję się mottem: "Aby osiągnąć wspaniałe rzeczy, musimy marzyć tak dobrze, jak działać."
Anatole France
Ważne informacje:
Zgłoszenia przyjmujemy do 28.09.2022 lub do wyczerpania się miejsc.
- Dokonanie płatności jest warunkiem koniecznym rezerwacji miejsca na szkolenia.
- W dniu kursu na podany podczas zakupu biletu adres e-mail uczestnicy otrzymają dostęp do pokoju webinaryjnego wraz z pełną instrukcją
- Jeśli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu: [email protected]