BIZNES DLA HUMANISTY, czyli jak humaniści zmieniają świat
18 Marca 2015, 18:00-20:30 (środa)

AIP Warszawa zaprasza na konferencję poświęconą różnorodności i możliwościom rozwijania biznesu przez studentów kierunków humanistycznych i zastosowaniu wiedzy z dziedziny psychologii w różnych aspektach działalności biznesowej
Konferencja odbędzie się 18 marca o godz. 18.00 w kawiarnio-księgarni PSYCHE,
na terenie SWPS, ul. Chodakowska 19/31
Konferencja stworzona przez humanistów i dla humanistów .
Prelegenci są studentami i absolwentami SWPS, którzy opowiedzą :
- jak pozostać wiernym własnym ideałom i zasadom w świecie biznesu i pieniędzy
- o swojej drodze od pasji i pomysłu do świetnie funkcjonującej firmy
- jak Ich pomysły, działania i konkretne rozwiązania wpływają na polepszenie jakości życia ludzi,
którzy korzystają z Ich usług
- jakie trudności napotykali na swej drodze do sukcesu i jak je pokonywali
- co jest najważniejsze w prowadzeniu biznesu
- jaki wpływ miała wiedza nabyta na studiach psychologicznych na sposób prowadzenia biznesu
i podejście do klienta
- jakie predyspozycje i umiejętności w Ich przypadku miały kluczowe znaczenie dla decyzji
o własnym biznesie i odniesionym sukcesie
- jak dbając o własny zysk, jednocześnie dbać o dobro klienta, czyli jak wdrożyć
w życie rozwiązania win-win
Dowiesz się, także :
- jak możesz działać na rynku pod własną marką jednocześnie pozostając wolnym od księgowości i opłat
na rzecz ZUS-u
- gdzie możesz uzyskać wsparcie i praktyczną wiedzę na temat prowadzenia Twojej firmy
Prelegenci:
Tomasz Chyrchel
Twórca firmy Generator Pomysłów
Od 6 lat trener rozwoju umiejętności miękkich - głównie w obszarze pracy zespołowej, kreatywności, kreatywnego rozwiązywania problemów, projektowania innowacji oraz komunikacji. Certyfikowany kierownik projektów metodyki PRINCE 2 Practitioner. Jako trener prowadzi warsztaty z zakresu budowania efektywnych zespołów, kreatywnego rozwiązywania problemów, design thinking, disruptive thinking, kreatywnego myślenia w biznesie, projektowania innowacji biznesowej, budowania klimatu dla kreatywności w organizacji, projektowania modeli biznesowych, odkrywania potrzeb klientów w zakresie marketingu i sprzedaży. Ukończył szkołę trenerów Grupy TROP (2011), międzynarodowy kurs trenerów i coachów w Bukareszcie (2012) oraz trening dla trenerów i coachów zespołowych w Atenach (2013). Od stycznia 2015 roku certyfikowany coach International Institute of Coaching & Mentoring. Absolwent kursów kreatywności, design thinking oraz gamifikacji prowadzonych przez profesorów Uniwersytetu Stanforda, Uniwersytetu Vanderbilt oraz Stanu Pensylwania w USA.
"Zapraszam Was do świata projektów szkoleniowych dla wielkich korporacji, szkoleń dotowanych z Unii Europejskiej oraz warsztatów i projektów rozwojowych dla organizacji pozarządowych w całej Europie. Podczas swojego wystąpienia opowiem Wam jak od kuchni wygląda rynek szkoleń i coachingu w Polsce okiem (jeszcze) młodego humanisty. Na podstawie własnych doświadczeń podpowiem na co zwrócić uwagę zakładając własny biznes w tym obszarze, jakich kompetencji potrzeba do prowadzenia firmy szkoleniowej i jak można wykorzystać techniki kreatywnego myślenia do pozyskiwania klientów i tworzenia unikatowej wartości dla uczestników warsztatów i szkoleń."
Ania Kalinowska
Właścicielka agencji lokalnej promocji LokaLOVE, w której od 2 lat zajmuje się merytoryczną i strategiczną promocją lokalnych marek, organizacją i realizacją eventów, prowadzeniem kampanii społecznych, ale też...wbijaniem gwoździ i sprzątaniem scenografii po eventach. Szefem bywa przez 24h. W międzyczasie spełnia marzenia, chodząc na lekcje śpiewu - dla siebie.
" W LokaLOVE łączymy wiedzę i doświadczenie wyniesione z pracy w obszarach marketingu kultury i zarządzania projektami. Dlatego dobrze rozumiemy potrzeby małych firm, instytucji i organizacji pozarządowych. Możemy też być partnerem dla dużych agencji i firm, które chcą dotrzeć do lokalnego środowiska "
Z wykształcenia kulturoznawca (miejski) - SWPS oraz absolwentka podyplomowego studium prawa własności intelektualnej UJ. Aktualnie doktorantka interdyscyplinarnych studiów doktoranckich SWPS.
Zdobywała doświadczenie w sektorze pozarządowym, główne zajmując się projektami animacyjnymi oraz badaniami społeczno-kulturalnymi, ale też poznawała świat mediów "od kuchni".
Pracowała m. in. dla: Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym, Radia Złote Przeboje, Fundacji Obserwatorium, SWPSu, Instytutu Badań Przestrzeni Publicznej. Związana ze środowiskiem artystów sztuki nowych mediów - współorganizatorka cyklu wystaw audiowizualnych BYOB.
Kacper Osiecki
Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia Społeczna ze specjalnością w zachowaniach konsumenckich. Współtworzył pierwszy komercyjno-rozwojowy projekt neuromarketingowy w Europie (ECM - 2005). Członek Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), ESOMAR i European Advertising Academy (EAA). Założyciel i CEO agencji badań marketingowych bioscope®, w której jest bezpośrednio zaangażowany w rozwój metod badawczych wykorzystujących najnowsze odkrycia z dziedziny psychologii, neurobiologii i neuronauki.
Klaudia Pingot
Inspiratorka, motywatorka, autorka książek, trenerka, coachka, liderka Smart Coaching, wykładowczyni Collegium Civitas, studentka SWPS, była oficer CBŚ, youtubowiczka.
Zbudowała markę Smart Coaching, która jest jedyną w swoim rodzaju. Obecnie prowadzi treningi i nieszablonowe szkolenia dla firm, szkół, instytucji państwowych, inspirując i ucząc efektywnych rozwiązań w biznesie, edukacji i życiu prywatnym. Jej poradniki - SpecBabka oraz FitMind stały się bestsellerami wydawnictwa Sensus.
"Opowiem Wam o prostej strategii, która pozwala zacząć zarabiać na swojej profesji.
czyli:
X + Y = Z, gdzie X to odpowiednie przekonanie, Y to właściwa strategia złożona z kilku kroków, Z to pieniądze z bycia ekspertem. Podczas konferencji dowiesz się, czym jest X i Y oraz jak zwielokrotnić Z "
Miejsce
Chodakowska 19/31, Warszawa