Biznes Meetup Lublin

30 Października 2024, 18:00-22:00 (środa)

Pub u Szewca, Lublin Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet bezpłatny
30 Października 2024, 18:00

Data: 30 października 2024 r., godz. 18:00
Miejsce: Pub u Szewca, ul. Grodzka 18, 20-112 Lublin

Zapraszamy na wydarzenie Biznes Meetup Lublin, które odbędzie się 30 października 2024 r., o godzinie 18:00 w Pubie u Szewca w Lublinie (ul. Grodzka 18, na parterze).

Uczestnictwo w spotkaniu jest zupełnie bezpłatne dla uczestników i uczestniczek zapisanych przez Evenea.


❎ AGENDA

17:30 - 18:00 Rejestracja uczestników, sprawdzenie biletów
18:00 - 18:15 Otwarcie wydarzenia, przedstawienie naszych celów i inicjatyw - Paweł Niewęgłowski 
18:15 - 18:20 Przywitatanie uczestników przez Urząd Miasta Lublin - dr Mariusz Sagan
18:20 - 18:40 Prezentacja nr 1: Efektywne metody zarządzania operacyjnego - dr inż. Artur Dmowski
18:40 - 18:45 Przerwa
18:45 - 19:05 Prezentacja nr 2: Kiedy powiedzieć DOŚĆ - Marek Golan
19:05 - 19:10 Przerwa
19:10 - 19:40 Prezentacja nr 3: BielikAI na komputerach Mac Sebastian Kondracki, Bartosz Borsukiewicz
19:40 - 20:00 Prezentacja nr 4: Sport i biznes - moja droga na szczyt - Robert Bronisz
20:00 - 22:00 Networking przy cateringu i napojach

OPISY PREZENTACJI

Efektywne metody zarządzania operacyjnego - dr inż. Artur Dmowski
Opowiem o Lean - w oparciu o ewolucje wytwarzania. Przewodni temat to efektywność w procesach wytwarzania, co pomaga, co ogranicza i na co zwrócić uwagę - z punktu widzenia klienta.

Kiedy powiedzieć DOŚĆ - Marek Golan
Marek w swojej prezentacji skupi się na trudnym, ale kluczowym aspekcie prowadzenia biznesu - umiejętności powiedzenia "dość" w obliczu niepowodzenia. Omówi kluczowe sygnały ostrzegawcze, wskazujące na potrzebę zakończenia współpracy z partnerem biznesowym, zamknięcia nierentownego projektu lub całej firmy oraz dlaczego przedsiębiorcy często zbyt długo zwlekają z podjęciem tej trudnej decyzji, co może prowadzić do większych strat finansowych i emocjonalnych. Marek dostarczy również praktycznych wskazówek, jak na swoim przykładzie rozpoznać właściwy moment na zakończenie działalności, oraz jak przeprowadzić ten proces w sposób strategiczny i odpowiedzialny.

BielikAI na komputerach Mac - Sebastian Kondracki, Bartosz Borsukiewicz


Opowiemy:

  • czym jest BielikAI,
  • jak uruchomić go na komputerach Mac,
  • bezpieczeństwo komputerów Mac w świetle dyrektywy NIS2.
Sport i biznes - moja droga na szczyt - Robert Bronisz
Jako sędzia siatkówki plażowej osiągnąłem największy możliwy szczyt sportowy - współsędziowałem mecz o złoto olimpijskie mężczyzn w Paryżu 2024. Jako prezes dużej firmy podzieliłem się wszystkimi zadaniami operacyjnymi ze swoim zespołem i mam czas, by dzielić się swoim doświadczeniem jako mentor i doradca zarządów. Co te dwie ścieżki kariery mają do siebie, co mają wspólnego?

PRELEGENCI

dr inż. Artur Dmowski -  doświadczony i skuteczny menadżer z ponad 26 - letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze szeroko rozumianym, jako zarządzanie, ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji procesów logistycznych, Lean management, procesów produkcji oraz zarządzania zmianą.

Ekspert z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw z doświadczeniem zawodowym, potwierdzonym wieloma certyfikatami z zakresu Logistyki - na poziomie ''EUROPEANJUNIOR LOGISTICS'', zarządzania projektami - CERTYFIED PROJECT MANAGEMENTASSOCIATE IPMA LEVEL "D", zarządzania jakością - Yellow Belt w obszarze Six Sigma i dodatkowym wykształceniem MBA z zakresu zarządzania i finansów.

Swoje doświadczenie zdobył między innymi w firmach z branży FMCG w obszarze zarządzania operacyjnego: 1. Fabryka Cukiernicza Solidarność - Dyrektor Logistyki i Zakupów, 2. Fabryka Cukierków Pszczółka - Dyrektor Pionu Produkcji, 3. Grupa Kapitałowa Specjał - Dyrektor Logistyki.

Doradca zarządu ds. restrukturyzacji procesów logistycznych, między innymi w firmach PKS Ryki oraz Cewar Lublin. Wiceprzewodniczący rady programowej Krajowego Stowarzyszenia Eksporterów RP, Doradca Zarządu ds. logistyki w Stowarzyszeniu Polski PKS, Doradca Zarządu ds. Logistyki w Firmie PKS Ryki.

Profil naukowy: Posiada tytuł doktora nauk technicznych. Jego dorobek naukowy jest skoncentrowany wokół zarzadzania produkcją, zarządzania procesami oraz logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem. Drugim obszarem badawczym są aspekty zarządzania finansami i podatkami w kierowaniu współczesną organizacją. Dorobek naukowy jest silnie skorelowany z doświadczeniem praktycznym, uzyskanym w pracy na różnych stanowiskach, w podmiotach gospodarczych. Posiada doświadczenie jako wykładowca w Lubelskiej Akademii WSEI gdzie prowadzi wykłady ze studentami. Przez 3 lata był Dziekanem Wydziału Transportu i Informatyki. Autor wielu publikacji naukowych, organizator konferencji z obszaru przedsiębiorczości logistyki.

Bartosz Borsukiewicz - od 10 lat związany z marką Apple, a od 5 zajmuję się obszarami związanymi z zarządzaniem flotą urządzeń Apple. W INNERGO odpowiadam za pomoc naszym klientom w tworzeniu środowisk pracy w oparciu o technologie Apple i rozwiązania Mobile Device Management.

Marek Golan - właściciel Software House Dogtronic. Od 18 lat w branży IT. Wykonał realizacje internetowe dla kilkuset klientów B2B. Partner technologiczny dla wielu popularnych marek. Wierzy w szczere oraz transparentne podejście do pracowników i partnerów biznesowych. Dodatkowo CEO społeczności firm IT ESTA Cluster oraz CEO i współwłaściciel marki DOZA - producenta suplementów diety. Prywatnie miłośnik odkrywania świata.

Sebastian Kondracki - Ekspert ds. transformacji cyfrowej z naciskiem na innowację i sztuczną inteligencję (AI). Chief Innovation Officer w firmie Deviniti. Autor książki "Python i AI dla e-commerce", bada wpływ "otwartości" (open science, open data, open source) na kreatywność i innowacyjność. Specjalizuje się w dużych modelach językowych (LLM) i generatywnych systemach AI w biznesie. Lider grupy badawczej ds. AI w SoDA oraz współtwórca projektu SpeakLeash (ˈspix.lɛʂ), Spichlerz - zestawu narzędzi do budowy największego w Polsce zbioru danych wysokiej jakości (>1TB) i tworzenia dużego modelu językowego. Jeden z twórców Bielika 7B (wersja 1.0) oraz 11B (wersja 2.1)kompaktowego LLM trenowanego na danych polskich (zarówno model bazowy jak instrukcyjny). Autor licznych raportów branżowych, w tym "Otwarte dane a sztuczna inteligencja"(GRAI) i "Artificial Intelligence SumUp for Business 2022". Według Linkedin "TopArtificial Intelligence (AI) Voice "Ekspert w hiperautomatyzacji, przetwarzaniu języka naturalnego (NLP), generowaniu języka naturalnego (NLG) oraz zastosowaniu GenAI w biznesie. Specjalizuje się również w inteligencji kolaboratywnej, współpracy zespołów ludzi i AI, testowaniu pomysłów biznesowych, lean startup i zarządzaniu projektami eksploracyjnymi. Wykłada na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Robert Bronisz - moją misją jest wsparcie w rozwoju kluczowych osób w organizacji, wpływając na ponadprzeciętny rozwój biznesu we wszystkich jego obszarach. Od 24 lat tworzę zespoły, osiągające spektakularne sukcesy w przemyśle produkcyjnym i usługach. Zdobywałem swoje doświadczenie w różnorodnych dziedzinach, takich jak branża spożywcza, motoryzacyjna, budowlana, odlewnicza czy elektromaszynowa, pracując w całej Europie dla globalnie rozpoznawalnych marek takich jak Lubella, Huttenus -Albertus, Ball Packaging, Armatura, czy ABM Greiffenberger.

Wielokrotnie brałem udział lub osobiście zarządzałem projektami "greenfield", mającymi na celu stworzenie nowej fabryki produkcyjnej, projektowanie nowych procesów produkcyjnych i budynków oraz dostosowanie ich do lokalnych warunków prawno-przestrzennych. Będąc odpowiedzialnym za proces realizacji projektu, zatrudnienia personelu, szkolenia i uruchomienia produkcji w nowych lokalizacjach miałem wpływ na wszystkie aspekty rozwoju firmy.

Zarządzałem ponad 1000-osobowymi zakładami produkcyjnymi, jak również rozwijałem biznes rozpoczynając pracę jako jedyna osoba w przedsiębiorstwie. Dla koncernu ABM Greiffenberger rozwinąłem firmę w Polsce od projektu greenfield do organizacji, która zatrudnia prawie 400 osób i zdobyła tytuły najlepszej firmy w Polsce w 2 kategoriach: Organizacja skupiona na człowieku i Zaawansowane technologie produkcyjne w konkursie Fabryki Przyszłości Polskiej Platformy Przemysłu Przyszłości.

Jestem absolwentem studiów magistersko-inżynieryjnych Uniwersytetu Przyrodniczego wydziału Inżynieria Żywności ze specjalnością projektowania spożywczych linii produkcyjnych. Jako osoba zaangażowana społecznie pełnię funkcję Prezesa Fundacji Lubelska Wyżyna Przemysłowa, wiceprezesa Lubelskiego Klubu Biznesu, członka zarządu Wojewódzkiego Związku Piłki Siatkowej, czy członka komisji Spraw Zagranicznych Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jako wiceprezes Business Masters od 5 lat wspieram korporacje oraz duże, średnie i małe firmy w rozwoju, jako praktyk i certyfikowany mentor oraz członek największej na świecie organizacji liderów Maxwell Leadership Certified Team. Prywatnie dumny ojciec dwóch córek i niezmiennie od prawie trzech dekad zakochany w swojej żonie. Siatkówka, nurkowanie techniczne i ogólnie uprawianie sportu to moja pasja, którą dzielę z rodziną i wieloma przyjaciółmi.

dr Mariusz Sagan - Dyrektor Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Lublin ,pełnomocnik Prezydenta ds. ds. Podstrefy Lublin w Specjalnej Strefie Ekonomicznej Euro-ParkMielec. Współtwórca "Strategii Rozwoju Lublina na lata 2013-2020" oraz "Strategii Lublin 2030", wytyczających kierunki rozwoju najważniejszego miasta w Polsce Wschodniej. Inicjator programu Study in Lublin, Lubelska Wyżyna IT (wraz z innymi ekosystemami Wyżyn w Lublinie) oraz Klastra Usług Medycznych i Klastra Life Science (wszystkie inicjatywy w Lublinie). Pomysłodawca wielu inicjatyw i projektów rewitalizacyjnych. Ekspert i praktyk w zakresie rozwoju przedsiębiorczości oraz zarządzania strategicznego, w tym strategii miast i inwestycji zagranicznych. Równolegle pracuje od 2009 roku w Kolegium Nauko Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie. Autor i współautor ponad 100 publikacji z zakresu rozwoju regionalnego i rozwoju miast, biznesu międzynarodowego oraz zarządzania przedsiębiorstwem, w tym licznych artykułów w czasopismach amerykańskich i brytyjskich (m.in. Cross Cultural Management,Managing Service Quality, Marketing Education Review, Chinese Management Studies). Wyniki swoich prac prezentował podczas konferencji i wykładów w kilkudziesięciu krajach świata (Chiny,USA, Rosja, Ukraina, Gruzja, Portugalia itp.). W latach 2014-2016 członek Global Advisory Boardw Center for Leadership and Management na amerykańskim Uniwersytecie Rutgersa.


SPONSOR WYDARZENIA


Jeśli chcesz, aby Twoja firma dołączyła do grona SPONSORÓW i wystawiła stoisko na tym wydarzeniu, zachęcamy do kontaktu pod adresem: [email protected]


WAŻNE INFORMACJE

1. Prosimy, aby na wydarzenie rejestrowały się jedynie osoby, które są pewne, że będą mogły wziąć udział.
2. Sprawdzenie biletów odbywa się na parterze budynku od godziny 17:30.
3. Vouchery na napoje w barze otrzyma pierwsze 100 osób, które pojawi się, na wydarzeniu. Prosimy o punktualność.
4. Przebywając na obiekcie, prosimy o stosowanie się do instrukcji Organizatora oraz obsługi lokalu..


PARTNERZY STRATEGICZNI



Zobacz również:

konferencje wydarzenia Lublin