Biznes na Czasie - Real Time Marketing - marketingowa adaptacja marki do bieżących wydarzeń || LIVE CHAT
3 Września 2020, 13:00 (Czwartek)

Real Time Marketing to działania marketingowe dostosowywane do bieżących wydarzeń. Z reguły, są to kampanie, które nawiązują do okoliczności dziejących się tu i teraz np. sytuacja epidemiologiczna w kraju. Niektóre marki wybitnie sobie radzą z marketingową adaptacją oraz w kreatywny sposób zaskakują odbiorców - potencjalnych klientów. Tym samym głośno podkreślają swoje istnienie, usługi, produkty i na długo zostają zapamiętane. Podczas XV już edycji konferencji online Biznes na Czasie prelegenci podpowiedzą, czy warto niezwłocznie reagować i tworzyć kampanie promocyjne, które są nawiązaniem do nowych zjawisk oraz jak sobie radzić PR-owo z kryzysowymi sytuacjami czy błędami, tj. w przypadku "ęśąćż", "test" w mBanku. Jedni rozkładają ręce, drudzy brawurowo przekuwają wpadkę w duży sukces.
📆 3 września 2020 r.
⏰ godz. 13:00
🌎 Internet, w Twoim domu
ZAGADNIENIA:
- Jakie są najciekawsze rozwiązania Real Time Marketingowe?
- Jak sobie radzić marketingowo z bieżącymi wydarzeniami?
- Czy warto i w jaki sposób adaptować się do wszelkich okoliczności?
- W jaki sposób przedstawiać to w kampaniach reklamowych
- Jak odbiorcy - potencjalni klienci odbierają pomysły RTM-owe?
- Jaki wpływ i faktyczny skutek ma RTM?
- Czy dzięki temu rośnie sprzedaż?
- Jaki jest cel RTM?