To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet bezpłatny
już niedostępne -

Największe błędy online marketingu i prospectingu w B2B 


Podczas spotkania będziemy rozmawiać o: 

- nowoczesnym procesie sprzedaży; 
- rozbudowie sieci kontaktów w sposób wspierający docieranie z naszymi treściami do naszej grupy docelowej; 
- kiedy i dlaczego LinkedIn, kiedy Facebook, a kiedy Google.


Zapraszamy 31 listopada o godzinie 19:30 - 21:00

Spotkanie tradycyjnie będzie na platformie ZOOM. 


Prowadzący spotkanie:

MARCIN RUTECKI Koncentruję się przede wszystkim na sprzedaży, ryzyku (identyfikacji, ocenie, zarządzaniu) oraz zysku. Sądzę, że najlepszym początkiem współpracy w biznesie jest wspólne zarabianie pieniędzy.

Posiadam kompetencje z trzech obszarów: marketingu i sprzedaży (z naciskiem na digital), finansów oraz zarządzania strategicznego i operacyjnego.
Mam doświadczenie zarówno w B2B jak i B2C, produktach i usługach, rynkach krajowych i zagranicznych, spółkach działających w obszarze e-commerce i poza nim. Pracowałem z organizacjami z bardzo różnych branż m.in.: finansowej, IT, prawniczej, oświetleniowej, poligraficznej, chemicznej, odzieżowej, nieruchomości.

W Infron zrobiliśmy ponad 70 mln obrotu w ciągu ostatnich 12 m-cy dla naszych klientów e-commerce. Nie licząc obrotów dla usług oraz wygenerowanych dla podmiotów, które pozyskują klientów on-line ale sprzedają offline (np. branża automotive).


MARCIN ROCZNIAK Jestem ekspertem w zakresie wizerunku i autoprezentacji biznesowej, trenerem sprzedaży i specjalista od komunikacji. Specjalizuję się zakresie komunikacji i autoprezentacji w biznesie.

Działam z wizją celu i konsekwentnie realizuję założenia biznesowe. Koncentruję się na realizacji wyznaczonych celów. Angażuje się w projekty z dużą kreatywnością i skutecznością w działaniu. Posiadam wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji biznesowych oraz współpracy wewnątrz organizacji z zachowaniem najwyższych standardów biznesowych.

Jestem trenerem z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz szkoleniem trenerów wewnętrznych. Swoje doświadczenie zdobywałem jako Trener w oraz manager w Vistula Group S.A. oraz Sandler Training. Jest wykształconym ekspertem w dziedzinie wizerunku i autoprezentacji. Jako multitrener prowadzę zajęcia z wystąpień publicznych oraz komunikacji w biznesie.


WITOLD ANTOSIEWICZ Jestem ekspertem w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowcem i mentorem dla wielu firm oraz licznych przedsiębiorców z kraju i ze świata. Specjalizuję się w szkoleniach na temat budowania marki osobistej, tworzenia sprzedających profili zoptymalizowanych pod kątem odbiorcy i organizowania aktywnych społeczności na LinkedIn.

Jako dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce nadawanej przez jedną z największych organizacji networkingowych na świecie, uczę i wspieram aktywnych przedsiębiorców w strategicznym budowaniu trwałych sieci wartościowych kontaktów, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi networkingu i digital networkingu.

Będąc specjalistą od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie, zarządzam sesjami networkingowymi na eventach i konferencjach, wspierając uczestników w nawiązywaniu kontaktów.

Jestem współautorem książki "Praktyczny poradnik networkingu" oraz kursu wideo "ABC networkingu".

MACIEJ WÓDZ Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą B2B zaawansowanych rozwiązań technologicznych w polskich i zagranicznych firmach ICT i nowych technologii.

Budował i zarządzał zespołami sprzedażowymi, a także zespołem rozwoju produktów. Realizował roczne budżety sprzedażowe o wartości od kilku milionów złotych do kilkudziesięciu milionów dolarów.Entuzjasta pracy zespołowej. Propaguje tezę, że o sukcesie sprzedaży B2B decyduje świadomy zespół. Kieruje się mottem: sprzedaż jest prosta, wystarczy trzymać się zasad.

Potwierdzenie zapisu oraz link do wejścia na panel zostaną automatycznie wysłane na adres mailowy wskazany przy rejestracji.

Link będzie ponownie przesłany mailowo na 20 minut przed wydarzeniem.


Zobacz również:

inne