Bon na cyfryzację - szczegółowe wytyczne dla naboru PARP
17 Września 2021, 12:00-13:00 (Piątek)

Polska Izba Firm Szkoleniowych zaprasza serdecznie do udziału w webinarium
pt. Bon na cyfryzację - szczegółowe wytyczne dla naboru PARP,
podczas którego omówione zostaną założenia projektu Bon na cyfryzację.
Dofinansowanie w ramach działania 6.2 POIR mogą otrzymać projekty polegające na wprowadzeniu (wdrożeniu) przez MŚP innowacji procesowej (nowego lub znacząco ulepszonego procesu w przedsiębiorstwie) poprzez wykorzystanie technologii cyfrowych w związku z koniecznością dokonania zmian procesów, sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności pandemii COVID-19, lub wzmocnienia odporności na wypadek kolejnych podobnych kryzysów wywołanych stanem epidemii.
Projekt może dodatkowo polegać na wdrożeniu innowacji produktowej (wprowadzony na rynek nowy lub znacząco ulepszony produkt co najmniej w stosunku do dotychczasowych produktów przedsiębiorcy) powiązanej z wdrażaną innowacją procesową.
Celem webinarium jest przekazanie Członkom PIFS:
- założeń i zasad wnioskowania do projektu Bon na cyfryzację w ramach działania 6.2 POIR
- co zalicza się do kosztów kwalifikowalnych
- kto może ubiegać się o dofinansowanie
- szczegółowych informacji o projekcie
- innowacje w projekcie:
- innowacja procesowa
- innowacja produktowa
Ekspert prowadzący webinarium:
Joanna Kasprzak-Dżyberti - właściciel firmy Biuro Doradcze DOBRY PROJEKT, firmy konsultingowej działającej na rynku usług doradczych od 2005 roku. Pełnomocnik Zarządu PIFS w woj. dolnośląskim i woj. opolskim.
Prelegent na konferencjach w tematyce związanej z rozwojem i branżą szkoleniową. Jako pełnomocnik Zarządu PIFS jest członkiem Grupy Roboczej dla RPO 2021-2027 - województwo dolnośląskie.
Od 15 lat doradca w zakresie pozyskiwania środków unijnych na projekty rozwojowe dla przedsiębiorców, jednostek samorządu terytorialnego, organizacji pozarządowych.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zapisów.
W przypadku problemów z rejestracją udziału prosimy o e-mail na adres:
[email protected]
WAŻNE - Dzień przed spotkaniem zarejestrowani uczestnicy otrzymają drogą mailową adres platformy, na której zostanie zrealizowane webinarium. Prosimy zatem o sprawdzenie swojej skrzynki pocztowej zgodnej z adresem podanym podczas rejestracji.
Organizator:
Organizatorem webinaru jest POLSKA IZBA FIRM SZKOLENIOWYCH
.
Webinarium zostanie zrealizowane dzięki wsparciu ze strony firmy DEKRA Polska, której bardzo dziękujemy za pomoc.
Wymagania techniczne:
Aby uczestniczyć w wydarzeniu należy wcześniej dokonać rejestracji przez link otrzymany drogą mailową 16 września br.
Po zarejestrowaniu otrzymają Państwo odrębnego maila z przyciskiem "Join Webinar", przez który dołączą Państwo do szkolenia.
Test systemu:
Prosimy aby przed szkoleniem dokonać testu Państwa sytemu pod kątem działania aplikacji, testu dokonają Państwo klikając w poniższy link: System check for Standard webinars
Zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome Prosimy o zalogowanie się do szkolenia minimum 15 minut przed rozpoczęciem.
Wymagania sprzętowe:
Udział w szkoleniu możliwy jest za pośrednictwem laptopa lub komputera PC. Ważny jest dostęp do Internetu oraz głośnik, mikrofon i ewentualnie kamerka.
Miejsce
On-line, Spotkanie on-line