Budowanie lojalności klientów. Jak zbudować trwałe relacje z najlepszymi klientami.

18 Sierpnia 2015, 09:30 (Wtorek) - 19 Sierpnia 2015, 16:00 (środa)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  WARSZAWA
już niedostępne 4 428,00 zł -
  OLSZTYN
już niedostępne 4 428,00 zł -
  KRAKÓW
już niedostępne 4 428,00 zł -
  KATOWICE
już niedostępne 4 428,00 zł -
  ŁÓDŹ
już niedostępne 4 428,00 zł -

Budowanie lojalności klientów

Jak zbudować trwałe relacje z najlepszymi klientami

Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych.

Oczywiście, każdy wie, jak doskonale obsłużyć Klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa.

Powszechne przekonania bywają jednak błędne.


Program szkolenia 

WPROWADZENIE

  • Co każdy powinien wiedzieć o kliencie biznesowym?
  • Współczesny rynek I Klient
  • Dlaczego ludzie robią różne rzeczy?

CO TO JEST MARKETING, SPRZEDAZ I OBSŁUGA KLIENTÓW

  • Właściwe rozumienie lojalności
  • Epoka marketingu transakcyjnego
  • Geneza marketingu relacji
  • Lojalnościowy marketing mix
  • 4-5-6 "P"
  • Formuła 4C
  • Programy lojalnościowe B2B czy B2C

CO WIEMY O KLIENTACH

  • Grupy docelowe
  • Segmentacje
  • Profilowanie i psychografia
  • Pomiar lojalności
  • Program marki czy marka programu
  • Marki kultowe (karanie za lojalność)

STRUKTURA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO (DEKALOG)

NARZĘDZIA

  • Narzędzia wewnątrz programu
  • Narzędzia dla konsumentów poza programem
  • Narzędzia komunikacji z całym rynkiem
  • Member Gets Member
  • Nagradzanie lojalności
  • Nagradzanie konsumentów spoza programu
  • Nagradzanie za przystąpienie do programu
  • Nagradzanie za "zasługi" w ramach programu
  • Nagradzanie okazjonalne w ramach programu
  • Nagradzanie konsumentów z grupy VIP programu
  • Partnerzy programu lojalnościowego
  • Program lojalnościowy w Internecie
  • Internet do komunikacji programu
  • Internet do komunikacji z uczestnikami programu

CASE STUDIES

PODSUMOWANIE / ZAKOŃCZENIE 


Materiały szkoleniowe

  • Materiały dydaktyczne/podręcznik dokumentujące przekazaną wiedzę
  • Testy i analizy własnych możliwości
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Organizacja

  • Czas trwania: 2 dni
  • Godzina: 09.30-16.00
  • Inwestycja zawiera: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat

Metody szkoleniowe

  • Elementy coachingu i Mindmappingu
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Dyskusje i burze mózgów
  • Studia przypadków
  • Kwestionariusze i testy zachowań

Dodatkowe informacje

Prowadzący

Dominik Frajberg. Charyzmatyczny trener, niezwykle skuteczny menadżer, inspirujący coach biznesowy. Uczestnicy szkoleń i spotkań opisują go jako: "...wyjątkowo kontaktowy, z ogromną wiedzą i doświadczeniem, ale też pełen humoru i dystansu do samego siebie...".

Absolwent psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Psycholog biznesu, specjalista w dziedzinie motywacji, sprzedaży i marketingu. Od 10 lat zajmuje stanowiska kierownicze w zagranicznych i polskich firmach doradczych. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania personelem oraz zarządzania organizacją. Obecnie przygotowuje i realizuje międzynarodowe projekty z zakresu rozwoju zasobów ludzkich, organizacji i zarządzania. Jest członkiem rady programowej Europejskiego Stowarzyszenia Rozwoju Biznesu EBDA (European Business Development Association) oraz Instytutu Partnerstwa Publiczno Prywatnego IPPP. Autor ponad 200 programów szkoleń i publikacji, konsultant i Coach biznesowy.

Obecnie zajmuje stanowisko:

  • Prezes Zarządu Asset Business Development Sp. z o.o. (od 11 lat)
  • Prezes Zarządu Instytutu Badań i Analiz Menadżerskich IBAM. (od 10 lat)
  • Prezes Zarządu sieci kancelarii prawnych Avoué Polska Sp. z o.o.(od 3 lat)

Posiada ponad 15 lat praktycznego doświadczenia zawodowego i prawie 400 osobiście realizowanych i nadzorowanych projektów doradczych, szkoleniowych i badawczych.

AGORA * AKZO - NOBEL NOBILES * ALIOR BANK * ALLIANZ * AMBRA * AMERSPORT * ARAL POLSKA * ASTER * ATC CARGO * AUCHAN POLSKA * AXN * BAKOMA * BIOAGRA * BNP PARIBAS * BRITISH - AMERICAN TOBACCO POLSKA * CABLE BULGARIA AD (BULGARIA) * CADBURY POLAND * CANAL+ POLSKA * CARRIER * CARLSBERG POLSKA * CDM PEKAO SA * CHANEL * CITIBANK HANDLOWY * CLOETTA (SWEDEN) * COCA-COLA AMATIL (POLAND) * CYFROWY POLSAT * DEICHMANN * DUKA POLSKA * DIOR * ENERGIS POLSKA * FABRYKA NARZĘDZI FANAR * FEDEX POLSKA * GAWEX MEDIA * GAZETAPRACA.PL * GRUPA ATLAS * HBO POLSKA * HERBALIFE * HERZ ARMATUREN * INCO VERITAS * ING COMMERCIAL FINANCE * ING LEASE POLSKA * NTERCHAMP CO. LTD * INTERDRUK CORPORATION * JAPAN TOBACCO INTERNATIONAL * KOSMOPROF * KOTLIN * KOWARY * LOTOS PARTNER * LEKKERLAND POLSKA * MANROLAND * MAZURKAS TRAVEL POLAND * MEDIA SATURN * MILLENIUM LEASING * MILLENNIUM BANK * NESPRESSO * NESTLÉ WATERS POLSKA * NOKIA * OPEK * OPTIMUM DISTRIBUTION * ORANGE * OTIS * PHILIP MORRIS POLSKA * PIOTR I PAWEL * POLMOS WROCŁAW * POLPHARMA * POLSKIE SKŁADY BUDOWLANE * POLYMUS * R.J.REYNOLDS TOBACCO (POLAND) * R.J.REYNOLDS TOBACCO (UKRAINE) * RABEN LOGISTICS * RAISIO FEED LTD (FINLAND) * SCANIA POLSKA * SCHIEDEL POLSKA * SEGRAM POLSKA * SEPHORA * SODEXHO PASS * SONY PICTURES * STAR FOODS INTERNATIONAL * STAREDIA SA/UKRAINE * STRABAG * TAC POLSKA * TP INTERNET * UBISOFT * UNIDECO (UKRAINE) * UNO FRESCO TRADEX * UPC (UNITED PAN COMMUNICATION) * WARNER * WARTA GLASS *

Jest członkiem następujących organizacji: ABSEL (Association for Business Simulation and Experiential Learning) * ACTO (Association of Coach Training Organizations) * ASTD (American Society for Training & Development) * IBDC (International Business Development Center) * IPPP (Instytut Partnerstwa Prywatno Publicznego) * EBDA (European Business Development Association) * WABC Worldwide Association of Business Coaches * SDG (Stowarzyszenie Doradców Gospodarczych) * PTTB (Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu) * EMCC (European Mentoring & Coaching Council) *


www.asset.pl


Nasze Referencje

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdziły wysoki profesjonalizm, kompetencje i wiedzę trenerów, a interaktywny sposób prowadzenia szkoleń był bardzo pozytywnie oceniony przez pracowników." 

Ewa Hołopiak

Kierownik Działu Kadr i Administracji, 

Nestlé Waters Polska

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Wysoka jakość usług szkoleniowych świadczonych przez firmę ASSET Business Development, jej profesjonalizm i rzetelność stanowią modelowy przykład najwyższej jakości usług sektora B2B w Polsce." 

Ewa Zamojska 

Dyrektor Sprzedaży,

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"...mogę polecić firmę Asset Business Development wszystkim pracodawcom, których celem jest sprawne i najwyższej jakości realizowanie swoich projektów szkoleniowych i rozwojowych." 

Anna Hyży 

HR Manager, 

Bakoma Sp. z.o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Bez żadnych wątpliwości stwierdzamy, że firma Asset realizuje zakontraktowane usługi w sposób rzetelny i profesjonalny, w związku z czym DII rekomenduje usługi szkoleniowe świadczone przez Asset Business Development Sp. z.o.o." 

Jakub Bartkiewicz 

Prezes Zarządu, 

Dom Inwestycyjny Investors S.A. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Polecam firmę Asset Business Development jako profesjonalnego partnera wspierającego swoich klientów w rozwoju kompetencji pracowników oraz świadczącego usługi szkoleniowe na najwyższym poziomie." 

Anna Kwiatek 

Kierownik Działu Personalnego,

Lekkerland Polska Sp. z.o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Szkolenia zostały bardzo pozytywnie odebrane przez uczestników. Trenerzy wnieśli ciekawy, bogaty, nowatorski program i sympatyczną atmosferę. Prowadząc szkolenia wykazali się solidnością, profesjonalizmem, wysokim poziomem wiedzy fachowej, doświadczeniem i zaangażowaniem." 

Henryk Tomaszek 

Prezes Zarządu, 

Fabryka Narzędzi 

"FANAR" S.A. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Dzięki wysokim kompetencjom Trenerów firmy Asset oraz osobom koordynującym organizację szkoleń mieliśmy poczucie bezpieczeństwa w zakresie realizacji ustalonych terminów oraz programu. Warto zwrócić uwagę na bardzo dobry kontakt oraz elastyczność realizacji zleconych szkoleń z gwarancją rzetelnego i profesjonalnego ich przeprowadzenia." 

Iwona Syroka 

Kierownik ds. Personalnych, 

Vision Express SP Sp. z.o.o.

---------------------------------------------------------------------------------- 

Zobacz również:

szkolenia Warsztaty wydarzenia Warszawa