Budowanie oferty i wycena w oparciu o potrzeby klienta i trendy rynkowe

25 Listopada 2024, 16:30 (Poniedziałek) - 26 Listopada 2024, 19:30 (Wtorek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  normalny
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Poznań Biznes Partner oraz Beata Zięba Get Better zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne: Budowanie oferty i wycena w oparciu o potrzeby klienta i trendy rynkowe

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, jak konstruować oferty, które zainteresują klientów i zmotywują ich do podjęcia współpracy. Uczestnicy nauczą się również personalizować oferty w zależności od potrzeb klientów. Dodatkowo, szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności szacowania wartości produktów/usług oraz ich wyceny na podstawie mierzalnych wskaźników.

Termin: 25-26.11.2024 r.  godz. 16:30 - 19:30

Miejsce: Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r . nr 404, sala C, II piętro

Szkolenie jest skierowane do:

  • Przedsiębiorców z sektora MŚP.
  • Osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej.
  • Osób zainteresowanych rozwojem umiejętności w zakresie ofertowania oraz wyceny swoich produktów i usług.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Analiza rynku, trendów i potrzeb klienta - praktyczne narzędzia (1 godz.)

  • Korzystanie ze źródeł wtórnych i pierwotnych.
  • Barometr trendów.
  • Potrzeby klienta - poszukiwanie wiedzy u źródła.

2. Jakie problemy rozwiązuje nasz produkt/usługa? (0,5 godz.)

  • Produkt/usługa dla każdego czy dla wybranych?
  • Czy rozwiązujemy problemy klienta czy szukamy wyzwań dla organizacji?

3. Empatyczne podejście do klienta (0,5 godz.)

4. Język korzyści i słowa klucze w budowaniu ofert (1 godz.)

  • Cecha, zaleta, korzyść.
  • Słowa klucze oparte na wartościach, potrzebach, trendach.

5. Kanały dotarcia do kluczowych i niszowych klientów (0,5 godz.)

  • Kanały pośrednie i bezpośrednie.
  • Własne i partnerskie.

6. Skuteczne Call to Action! (0,5 godz.)

  • Co klient może zrobić, czego chce, co jest poza jego zasięgiem?
  • W co angażować klienta?

7. Cena oparta na kosztach, konkurencji czy potrzebach klientów - optymalizacja rozwiązań (1 godz.)

  • Strategie cenowe: niskie, średnie i wysokie ceny.
  • Cena a realne koszty produktu/usługi.
  • Jak porównywać się do konkurencji?
Prowadząca: Beata Zięba - socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 20 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy z całej Polski. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.


**Sala jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Serdecznie zapraszamy!



Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Poznań