To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Business Days 04.06.2024 r.
już niedostępne -

Zapraszamy na Business Days 2024!


W ramach Projektu Business Booster, zapraszamy na warsztaty ze skutecznej komunikacji marki.

Marka firmy i jej komunikacja pojawiają się w momencie powstania startupu, czyli są obecne w otoczeniu, czy tego chcemy, czy nie. Pytanie brzmi zatem: jaka jest ta marka i jaka jest jej komunikacja? Dobrze zbudowane i komunikowana marka szybciej zyskuje na wartości, bo zyskuje świadomość wśród docelowych klientów, penetrując ich umysły i wywołując emocje. Komunikacja marki w obecnych czasach to nie tylko konieczność, ale skuteczne narzędzie do realizacji celów biznesowych.

Uczestnicy warsztatu poznają sposoby budowania i komunikowania wartości marki, tworzenia boilderplate, dobierania nowoczesnych kanałów komunikacji do potrzeb biznesowych.

Warsztat poprowadzi Karolina Janik, ekspertka, strateg i doradca komunikacji zintegrowanej z ponad 20-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu.


Do udziału zapraszamy:

*  osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej

*  osoby planujące rozwój biznesu

*  gdańscy mali i średni przedsiębiorcy

* osoby poszukujące inspiracji, kontaktów partnerskich i biznesowych.



KAROLINA JANIK

CEO agencji Personal PR, największej agencji komunikacji zintegrowanej na Pomorzu, członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz szef międzynarodowej sieci agencji PR - iPR Tea. Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej. Wykładowca na kierunku PR & Media na Uniwersytecie Gdańskim oraz WSB w Toruniu. Inicjatorka programu szkoleniowego Skillers Academy. Szkoli managerów, prezesów, zespoły polskich i zagranicznych klientów z różnych branży w zakresie komunikacji zintegrowanej. Pracuje dla znanych marek polskich i globalnych, wspiera doradczo procesy reorganizacji komunikacji zintegrowanej w firmach, konsultuje strategie rozwoju globalnego, wspiera zarządy w integracji działań PR z marketingiem i sprzedażą (PR Funnel). Specjalizuje się w media relations, personal brandingu na LinkedIn, zarządzaniu kryzysowym oraz audytach komunikacyjnych marek i firm.



Projekt sfinansowany ze środków Miasta Gdańska.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.


Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Gdańsk