Webinarium - EMISJE

15 Kwietnia 2020, 10:00 (środa) - 29 Kwietnia 2020, 11:30 (środa)

Online,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  PAKIET - zestaw trzech webinarów
Wyprzedane 676,50 zł Wyprzedane
  Webinar I - 15.04.2020 r.
Wyprzedane 307,50 zł Wyprzedane
  Webinar II - 22.04.2020 r.
Wyprzedane 307,50 zł Wyprzedane
  Webinar III - 29.04.2020 r.
Wyprzedane 307,50 zł Wyprzedane

Webinar - EMISJE

Skorzystaj z naszej oferty, jeżeli zastanawiasz się:

  • czy mając jeden samochód służbowy, musisz coś raportować?
  • co to jest KOBiZE?
  • czy są zwolnienia z obowiązku sprawozdawczego?

Szczegóły organizacyjne:

  • czas trwania każdego webinaru: 1,5 h,
  • sesja pytań i odpowiedzi,
  • możliwość późniejszego zadawania pytań na adres: [email protected],
  • dostęp do nagranego webinaru.


WEBINAR I - 15.04.2020:

Identyfikacja źródeł emisji w firmie

Koszt: 250 zł netto


WEBINAR II - 22.04.2020:

Sprawozdawczość emisyjna (KOBiZE, UM)

Koszt: 250 zł netto


WEBINAR III - 29.04.2020:

Pozwolenia i zgłoszenia emisyjne

Koszt: 250 zł netto


PAKIET EKSTRA

W ZESTAWIE TANIEJ! KUP 3 WEBINARY, ZAPŁAĆ MNIEJ.

Koszt: 550 zł netto


Dostęp do webinaru:

Webinar zostanie poprowadzony online, przez stronę internetową, do której uczestnik otrzyma właściwy link.

Przed rozpoczęciem szkolenia wyślemy na e-mail, który podali Państwo przy zakupie biletu, link do pokoju webinarowego, dlatego prosimy o poprawne wpisanie e-maila firmowego, z którego Państwo na co dzień korzystają. Link zostanie wysłany nie wcześniej niż dzień przed webinarem.

Organizacja:

  1. Aktualne ceny biletów podane są powyżej w zakładce "Dołącz do wydarzenia".
  2. Szkolenie przeprowadzone zostanie online, po otrzymaniu linku przez uczestnika.
  3. Nie ma możliwości zwrotu kosztów za bilet. Uczestnicy otrzymują nagranie szkolenia, nawet jeżeli nie biorą udziału w szkoleniu online w czasie rzeczywistym.
  4. Fakturę VAT otrzymują Państwo po zakupieniu biletu i zaksięgowaniu wpłaty, drogą e-mailową z Evenea (zielony prostokąt w emailu).
  5. Płatność odbywa się tylko przez przelew online, maksymalnie do 6 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
  6. Nie ma innej możliwości zakupienia biletu niż przez Evenea.

Zapraszamy do udziału właścicieli i pracowników firm.

O NAS:

Grupa CCR jest jednym z ważniejszych podmiotów w branży odpadów w Polsce. Kompleksowo obsługuje przedsiębiorców w zakresie realizacji obowiązków wynikających z zakresu prawa ochrony środowiska - związanych z recyklingiem i odzyskiem opakowań, sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz baterii i akumulatorów. Aktywnie wspiera przedsiębiorców i firmy w zarządzaniu surowcami wtórnymi.

Jako Organizacja Odzysku, w Polsce działamy od 2006 roku, a w skład grupy wchodzą trzy spółki: CCR RELECTRA Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A., CCR REPACK Polska Organizacja Odzysku Opakowań S.A. oraz CCR Polska Sp. z o.o. Wszystkie spółki są zlokalizowane w Warszawie.

Zasięgiem swojego działania obejmujemy terytorium całego kraju. Na polskim rynku obsługujemy 3000 firm z różnych branż: począwszy od małych rodzinnych firm a kończąc na największych i najbardziej rozpoznawalnych firmach o zasięgu globalnym.

Zobacz również:

szkolenia