Content Sells Webinar: What makes content marketing engaging and how engagement boosts campaign results?
12 Sierpnia 2020, 16:00 (środa)
https://mowes.clickmeeting.com/content-sells-webinar-what-makes-content-marketing-engaging-/register,
E-Contenta oraz SAR zapraszają na bezpłatny webinnar z serii Content Sells.
Zaangażowanie odbiorców jest jednym z ważniejszych czynników które sprawiają, że kontent marketing to wyjątkowo skuteczne narzędzie zwiększające sprzedaż. O tym jak kontent wciąga konsumentów w interakcje z markami i jak zmienia biernych obserwatorów w aktywnych konsumentów opowiemy na drugim spotkaniu z serii Content Sells.
Nie będą to czystko hipotetyczne rozważania, a historie konkretnych kampanii oraz agencji i marek które za nimi stoją ukazujące jaką siłę zaangażowania potrafią zbudować dobrze przeprowadzone kampanie kontent marketingowe.
Content Sells to seria spotkań prowadzona przez platformę E-contenta zajmującą się dystrybucją kampanii kontent marketingowych oraz Klub Ad Tech działający przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Naszym celem jest tworzenie przestrzeni w której marketerzy, domy mediowe, agencje i startupy technologiczne działające w obszarze marketingu digitalowego mogą nawiązywać kontakty, wymieniać się doświadczeniem, wiedzą i budować współpracę.
Partnerem i współorganizatorem spotkania jest również projekt @PolishUkrainianStartupBridge, wspierający ukraińskie startupy oraz przedstawicieli mikro i małych przedsiębiorstw.
Swoimi doświadczeniami oraz przykładami podziela się:
Błażej Soniewicki - Managing Partner E-Contenta
Temat: Jak mierzyć siłę zaangażowania content marketingu, i jak budować skuteczne kampanie według tych wskaźników
Radosław Małyska - Head of Digital Strategy w Spark Foundry
Temat: Jak dobrze zmierzyć sprzedaż online i offline z Landing Page?
Wojciech Jeznach - VP Sales i współwłaściciel Fantasyexpo
Temat: Jak skutecznie prowadzić komunikację do graczy i fanów esportu? Co wpływa na ich decyzje zakupowe?
Spotkanie poprowadzi Anna Zimecka - Project Director SAR
Agenda:
16:00 - 16.10 Otwarcie (Anna Zimecka)
16:10 - 16.30 Jak mierzyć siłę zaangażowania content marketingu, i jak budować skuteczne kampanie według tych wskaźników. - Błażej Soniewicki - Managing Partner
E-Contenta
16:30-16:40 - Q&A (moderator Anna Zimecka)
16.40- 17.00 Jak dobrze zmierzyć sprzedaż online i offline z Landing Page? - Radosław Małyska - Head of Digital Strategy w Spark Foundry
17:00-17:10 - Q&A (moderator Anna Zimecka)
17:10 - 17.30 Jak skutecznie prowadzić komunikację do graczy i fanów esportu? Co wpływa na ich decyzje zakupowe? - Wojciech Jeznach - VP Sales i współwłaściciel Fantasy Expo
17:30-17:40 - Q&A (moderator Anna Zimecka)
17:40-17:55 Słucham, decyduję, działam - nowe kompetencje przetrwania w czasach VUCA - Magda Dobrowolska-Sagan - Service Design Lead w Santander Bank Polska, członkini rady programowej Innovation Camp.
17:55 - 18:00 - Zakończenie / zaproszenie do szkoły Innovation Anna Zimecka / Magda Dobrowolska-Sagan
Meetup on Facebook: https://www.facebook.com/events/3339448516108099/
Wstęp Wolny
----
About the organizers:
E-CONTENTA — is a unique company that combines high-quality IT expertise with deep knowledge about the advertising market. E-Contenta is an AI-driven platform that helps brands to distribute their editorials in the format of native advertising. Founded in 2016, the company has worked directly with brands like SEMrush, Beeline, Whiskas, Pedigree, PepsiCo as well as through a partnership with media buying agencies like MGroup, Publicis, Dentsu, OMD. E-Contenta helps clients make their corporate media and blogs an integral part of their brand communication and improve measurable content engagement metrics: pages per session, time spent on a blog, subscription rate and others.
SAR — Association of Marketing Communication. Founded in 1997, the association unites 128 companies that are engaged in marketing communications. It includes full cycle agencies, media centers, creative and digital companies. SAR's is to facilitate the exchange of information and cooperation between members of the Association, representing their interests in the external environment, as well as strengthening the dialogue of all participants of the marketing communication industry in Poland.