To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  WARSZWA
już niedostępne 2 214,00 zł -
  KRAKÓW
już niedostępne 2 214,00 zł -
  ŁÓDŹ
już niedostępne 2 214,00 zł -
  OLSZTYN
już niedostępne 2 214,00 zł -
  KATOWICE
już niedostępne 2 214,00 zł -

Cross-Selling / Up-Selling

Maksymalizacja zysku z jednej transakcji

Warsztaty szkoleniowe w formule OneDayTraining© 

Podstawowa sprawa jest następująca - utrzymanie klienta jest zdecydowanie tańsze od zdobycia nowego. Każdy nowy klient dużo kosztuje - ten który już jest - jest o niebo tańszy. Up-selling i Cross-selling jest najprostszym sposobem zwiększenia zysków z jednej wizyty/transakcji przy minimalnych nakładach inwestycyjnych, ponieważ dotyczy metod i technik sprzedaży w stosunku do klientów już istniejących. Cross/Up selling jest jedyną metodą zwiększania zysków w sytuacji, w której bardzo trudno jest zdobyć lub obsłużyć kolejnego nowego klienta (bez poważnych inwestycji w sprzęt i ludzi).

Cross-selling (sprzedaż krzyżowa) to marketingowa technika sprzedaży produktów lub usług komplementarnych (uzupełniających). Up-selling (sprzedaż dodatkowa) to oferowanie klientowi produktów lub usług o wyższej cenie, wyższym standardzie, większej ilości funkcji i większą marżą.

OneDayTraining©. Dynamiczna formuła szkolenia dla ludzi ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.


Program szkolenia

WPROWADZENIE

  • Omówienie programu szkolenia i dydaktyki

WSPÓŁCZESNY RYNEK

  • Współczesna konkurencja
  • Specyfika i charakter współczesnego klienta
  • Ograniczenia rynku i możliwości obsługi klientów

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - CROSS / UP-SELLING

  • Co to w ogóle jest sprzedaż?
  • Kim są Twoi klienci / Segmentacja klientów
  • Co zrobić, aby klient kupił więcej niż planował?
  • Mechanizm decyzji zakupowej

PRZYGOTOWANIE PLANU CROSS / UP-SELLINGU

  • Co jest Twoim produktem?
  • Wybór produktów
  • Przygotowanie modelu Cross/Up-sellingu

NAJLEPSZE SPOSOBY SPRZEDAŻY W MODELU CROSS / UP-SELLING

  • Promocje
  • Wyprzedaże
  • Zamienniki
  • Uzupełnienie
  • Polecenie, rekomendacje, referencje
  • Dodatkowe opcje
  • A może jeszcze.....
  • Produkty i usługi droższe i tańsze
  • Najlepsze wzorce na świecie - mistrzowie Cross/Up-sellingu

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W MODELU CROSS / UP-SELLING

  • Komunikacja korzyści w sprzedaży i obsłudze klientów
  • W którym momencie obsługi klienta stosować Cross-selling i Up-selling?

ZAGROŻENIA I PUŁAPKI SPRZEDAŻY W MODELU CROSS / UP-SELLING

  • Obiekcje klientów a Cross/Up-selling
  • Najczęściej popełniane błędy

PODSUMOWANIE / ZAKOŃCZENIE


Materiały szkoleniowe

  • Materiały dydaktyczne/podręcznik dokumentujące przekazaną wiedzę
  • Testy i analizy własnych możliwości
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Organizacja

  • Czas trwania: 1 dzień
  • Godzina: 09.30-16.00
  • Inwestycja zawiera: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat

Metody szkoleniowe

  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Elementy coachingu i Mindmappingu
  • Dyskusje i burze mózgów
  • Studia przypadków
  • Kwestionariusze i testy zachowań

Dodatkowe informacje

Prowadzący

Marek Hajduczenia. Karierę zawodową rozpoczynał na początku lat dziewięćdziesiątych w firmach branży FMCG w tym w Cadbury Poland, gdzie przez wiele lat zajmował się budowaniem relacji z kluczowymi klientami i gdzie zdobył bardzo specjalistyczne doświadczenie handlowe. Następnie w firmie Raben Logistics Sp z o.o. jako dyrektor ds. logistyki oraz jako dyrektor handlowy w firmach Jeronimo Martins, Eurocash oraz Mag zdobył bardzo bogate i unikalne doświadczenia w dziedzinie zarządzania strategicznego, zarządzania dużymi zespołami pracowników, zarządzania projektami, co zaowocowało wyjątkowymi autorskimi programami z zakresu zarządzania sprzedażą, negocjacji, budowania zespołów handlowych, a także wykorzystania technik wywierania wpływu i skutecznej argumentacji. Posiada międzynarodowy certyfikat EBDA (European Business Development Association) w zakresie zarządzania i rozwoju sieci sprzedaży w systemie Retail oraz Zarządzania Organizacją Handlową. Jest członkiem rady programowanej oraz doradcą strategicznym Międzynarodowego Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości. Jest autorem wyjątkowej w skali międzynarodowej metody motywacji i pracy z zespołem handlowym. Doskonałe umiejętności komunikacyjne wykorzystuje z powodzeniem w prowadzeniu szkoleń, a bogate prawie 20 letnie doświadczenie zawodowe w połączeniu z 8 letnią bardzo intensywną praktyką trenerską powodują, iż szkolenia prowadzone przez niego są niezwykle ciekawe i praktyczne. Specjalizuje się w projektach z zakresu sprzedaży, logistyki, zarządzania, wywierania wpływu i negocjacji. 

 Posiada prawie 20 lat praktycznego doświadczenia zawodowego i bez mała 300 osobiście realizowanych i nadzorowanych projektów doradczych, szkoleniowych i badawczych między innymi dla: 

AGORA, ALIOR BANK, AMBRA, BRE LEASING, CANAL+, CANON POLSKA , DELPHI, HOTEL BRISTOL, KOMATSU, NESTLE, PLAY/(P4), AMER SPORT, ASTER, AUCHAN POLSKA, BAKOMA, BNP PARIBAS (FORTIS BANK), BRITISH AMERICAN TOBACCO POLSKA, BRVZ, CANAL+, CARRIER, CARREFOUR, CARLSBERG, PEKAO SA, CHANEL, CITIBANK, POLSAT, DEICHMANN, DIOR, DUKA, EUROZET, FED-EX, HBO, HENKEL, ING COMMERCIAL FINANCE, ING CAR LEASE, ING LEASE, INTERCHAMP, ITI NEOVISION, JAPAN TOBACCO INTERNATIONAL, KOTLIN, SPOŁEM, LOTOS, LEKKERLAND, MEDIA SATURN, MILLENIUM LEASING, MILLENNIUM BANK, MULTIMEDIA, NESPRESSO, NESTLÉ WATERS, NOKIA, OTIS, PHILIP MORRIS POLSKA, POLPHARMA, SCANIA, SCHIEDEL, SEPHORA, SHERATRON, SODEXHO PASS, STORCK, STRABAG, UBISOFT, UCB PHARMA, UPC, VATTENFALL, VIASAT, VISION EXPRESS, VOBIS

Jest członkiem następujących organizacji:

ABSEL (Association for Business Simulation and Experiential Learning) / ACTO (Association of Coach Training Organizations) / ASTD (American Society for Training & Development) / IBDC (International Business Development Center) / IPPP (Instytut Partnerstwa Prywatno Publicznego) / EBDA (European Business Development Association) / WABC Worldwide Association of Business Coaches / SDG Stowarzyszenie Doradców Gospodarczych /


www.asset.pl


Nasze Referencje

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdziły wysoki profesjonalizm, kompetencje i wiedzę trenerów, a interaktywny sposób prowadzenia szkoleń był bardzo pozytywnie oceniony przez pracowników." 

Ewa Hołopiak

Kierownik Działu Kadr i Administracji, 

Nestlé Waters Polska

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Wysoka jakość usług szkoleniowych świadczonych przez firmę ASSET Business Development, jej profesjonalizm i rzetelność stanowią modelowy przykład najwyższej jakości usług sektora B2B w Polsce." 

Ewa Zamojska 

Dyrektor Sprzedaży,

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"...mogę polecić firmę Asser Business Development wszystkim pracodawcom, których celem jest sprawne i najwyższej jakości realizowanie swoich projektów szkoleniowych i rozwojowych." 

Anna Hyży 

HR Manager, 

Bakoma Sp. z o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Bez żadnych wątpliwości stwierdzamy, że firma Asset realizuje zakontraktowane usługi w sposób rzetelny i profesjonalny, w związku z czym DII rekomenduje usługi szkoleniowe świadczone przez Asset Business Development Sp. z o.o." 

Jakub Bartkiewicz 

Prezes Zarządu, 

Dom Inwestycyjny Investors S.A. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Polecam firmę Asset Business Development jako profesjonalnego partnera wspierającego swoich klientów w rozwoju kompetencji pracowników oraz świadczącego usługi szkoleniowe na najwyższym poziomie." 

Anna Kwiatek 

Kierownik Działu Personalnego,

Lekkerland Polska Sp. z o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Szkolenia zostały bardzo pozytywnie odebrane przez uczestników. Trenerzy wnieśli ciekawy, bogaty, nowatorski program i sympatyczną atmosferę. Prowadząc szkolenia wykazali się solidnością, profesjonalizmem, wysokim poziomem wiedzy fachowej, doświadczeniem i zaangażowaniem." 

Henryk Tomaszek 

Prezes Zarządu, 

Fabryka Narzędzi 

"FANAR" S.A. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Dzięki wysokim kompetencjom Trenerów firmy Asset oraz osobom koordynującym organizację szkoleń mieliśmy poczucie bezpieczeństwa w zakresie realizacji ustalonych terminów oraz programu. Warto zwrócić uwagę na bardzo dobry kontakt oraz elastyczność realizacji zleconych szkoleń z gwarancją rzetelnego i profesjonalnego ich przeprowadzenia." 

Iwona Syroka 

Kierownik d/s Personalnych, 

Vision Express SP Sp. z o.o.

---------------------------------------------------------------------------------- 

Zobacz również:

szkolenia Warsztaty wydarzenia Warszawa