CRASH Mondays № 59: Customer Experience [KRK]

11 Kwietnia 2022, 19:00-21:00 (Poniedziałek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Łap kod rabatowy do https://sqnstore.pl/
-10% z kodem 'crashmondays'
CRASH 59

Łap kod rabatowy do https://sqnstore.pl/
-10% z kodem 'crashmondays'

już niedostępne 12,30 zł -


Widzimy się już 59. raz!

🧡 KONIECZNIE ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY OTRZYMAĆ PREZENTACJE PRELEGENTÓW ORAZ WEJŚĆ NA WYDARZENIE. 🧡

📝 CRASH Mondays № 59: Customer Experience [KRK ONLINE]

Customer Experience, to po prostu suma wszystkich przeżyć, doświadczeń, emocji jakie ma Klient w kontakcie z daną marką czy produktem. Budowanie pozytywnych doświadczeń Klienta wcale nie jest jednak takie proste. Strategia działań w CEM (Customer Experience Marketing) obejmuje budowanie zaangażowania wśród pracowników i ich stałe uświadamianie w zakresie pro-klienckiej postawy, tworzenie wiarygodnej marki, tworzenie mapy podróży Klienta (Customer Journey), a wreszcie pomiar efektów. W takie działania w związku z tym powinna być zaangażowana cała firma.
👉 Na najbliższym spotkaniu poruszymy niektóre z aspektów tych działań i zderzymy teorię z praktyką! 🙂


👩🏫 PRELEGENCI: każde spotkanie to 3 - 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów - tematy wystąpień poznacie wkrótce:

👉 Marta Orzechowska

👉 Dominik Cisoń

👉 Łukasz Hardek

👉 W drodze


► ZAPISY: co prawda wydarzenie dostępne będzie dla wszystkich online, ale koniecznie zapisz się na evenea, aby otrzymać prezentacje prelegentów. https://app.evenea.pl/event/crash57/ 

► MIEJSCE: HEVRE

W razie pytań piszcie do organizatorów: Anna Ledwoń, Maciek Methoes, Mariusz Świątkowski lub kontakt@crashmondays.pl

----------------------------------------------►
Więcej informacji o wydarzeniu: CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.Uwaga ⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów

► Dla kogo? Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu ;)

► Kto za tym stoi? Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka ArmatysWspółorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Ilona Sieradzka, Monika ArmatysDesign: Michał OleksiejGłówny partner: More BananasPartnerzy: WhitePress COPY SHOP drukarnia cyfrowa, FreshMail, Newspoint, Prowly, HEVRE, Niebieski Lis, InfluencerTool, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, sprawny.marketing, Piekarnia Cukiernia Awiteks, IMM, Newspoint, Scena Supernova, Kwiaciarnia Krokusik, Movie On, A to dobre!., Księgarnia Karakter, Cowork Mrowisko, Księgarnia KarakterPatroni medialni: Marketing przy Kawie, Medialna Perspektywa

► Co dalej? Kolejne wydarzenia, warsztaty i... duża konferencja! :D

Zobacz również:

szkolenia Instagramer Marketing Marketing na Instagramie Social Media wydarzenia Kraków