XII Meetup CS Po Polsku

17 Maja 2024, 16:30-22:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normal
14 Maja 2024, 11:00 69,00 zł

Harmonogram:

1. 17:30 - Otwarcie bramek,

2. 18:00 - Wstęp,

3. 18:10 - 18:35 Michał Wojnarowski (Global Head of Customer Success w PerfectGym) -> Czy to się opłaca? Tworzenie Business Case w Customer Success


Jak ocenić sensowność zakupu narzędzi Customer Success?
Nie każde narzędzie jest dla nas odpowiednie. Żeby maksymalnie ograniczyć zbędne koszty potrzebujemy mieć pewność, że wdrożenie takich aplikacji odpowie na potrzebę Twojej firmy. Dowiesz się czego potrzebujesz aby zbudować tę pewność.

Czego potrzebuje Zarząd żeby podjąć decyzję?
Gdy określisz, że dane narzędzie jest rzeczywiście potrzebne potrzebujesz odpowiednio uzasadnić to Twojemu Zarządowi. Dowiesz się jakie elementy warto wziąć pod uwagę aby przygotować zrozumiałą i merytoryczną propozycję.

Treści możesz wykorzystać nie tylko w temacie narzędzi ale i innych zmian, które chcesz dodać do strategii rozwoju Twojego Działu CS czy w rozmowie z Twoim liderem jeśli obecnie jesteś członkiem takiego zespołu.

4. 18:40 - 19:05 - Ewelina Chrzanowska (Head of Customer Success w Prowly) -> CSM Toolbox: Opowieść o Próbach, Niepowodzeniach i Wyborach Narzędziowych

Gainsight - z czym to się je?
Uczestnicy dowiedzą się, czym dokładnie jest Gainsight i jakie są jego główne funkcje. Zrozumieją, w jaki sposób Gainsight może być używany do zarządzania relacjami z klientami oraz do poprawy retencji i przychodów.

Churnzero - Historia nieudanej implementacji
Uczestnicy poznają realne przykład i historię związaną z nieudaną implementacją Churnzero. Zrozumieją, jakie błędy można popełnić podczas implementacji narzędzia do zarządzania retencją klientów i jak unikać tych pułapek.

Praktyczne wnioski dotyczące wyboru narzędzia dla CSM
Uczestnicy zdobędą praktyczne wskazówki dotyczące wyboru odpowiedniego narzędzia dla Customer Success Managerów.

5. 19:20 - 20:00 Debata z prelegentami
Pierwsza taka debata w Polsce gdzie wspólnie będziemy obalać mity i stereotypy o narzędziach CS. To też czas dla Was żeby zadać pytania do prelegentów więc zachęcamy do przygotowania ich jeszcze przed meetupem.

6. 20:00 - 21:45 Networking

6. 21:45 - Zamykamy event


Do zobaczenia!

Zespół CS Po Polsku

Zobacz również:

szkolenia Customer experience Obsługa klienta wydarzenia Warszawa