#Academy_Smolna#2019 Szkolenie: Customer care - budowanie relacji z klientami w firmie

10 grudnia 2019, 09:45-16:00 (wtorek)

Centrum Kreatywności, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
W związku z dużym zainteresowaniem szkoleniami - warunkiem uczestnictwa w warsztacie jest potwierdzenie obecności w odpowiedzi na maila przypominającego o szkoleniu. #Academy_Smolna#2019 Szkolenie: Customer care - budowanie relacji z klientami w firmie

W związku z dużym zainteresowaniem szkoleniami - warunkiem uczestnictwa w warsztacie jest potwierdzenie obecności w odpowiedzi na maila przypominającego o szkoleniu.

Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Centrum Przedsiębiorczości Smolna

zaprasza na warsztat, który odbędzie się w Centrum Kreatywności Targowa

Customer care - budowanie relacji z klientami w firmie

w ramach projektu #Academy_Smolna#2019, który realizuje

Fundacja Inkubator Technologiczny - Youth Business Poland


"Klient płaci pensję wszystkim pracownikom w firmie" - Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem, zwłaszcza gdy konkurencja stale rośnie, zagraniczne firmy konkurują z lokalnymi, a nowoczesne technologie powodują, że oczekiwania względem obsługi klienta nieustannie rosną. Jak zatem zbierać ten cenny kapitał jakim są potrzeby i wzorce zachowań klientów? Jak później wykorzystać tą wiedzę, aby nie tylko pozyskać, ale i zatrzymać klienta na dłużej, tworząc z nim stabilną, opartą na współpracy relację? - Tego i wielu innych cennych informacji dowiesz się podczas warsztatu Customer care - budowanie relacji z klientami w firmie!

Czeka na Ciebie solidna dawka wiedzy, inspiracji w formie przykładów najlepszych praktyk, a także praktyczne ćwiczenia, dzięki którym będziesz mógł wykorzystać zdobytą wiedzę w swojej firmie! Podczas wspólnej pracy przejdziemy przez najważniejsze obszary i zagadnienia, które pozwalają na budowanie solidnego fundamentu pod świadomą i skuteczną obsługę Klienta. A zatem:

  • Poznamy czynniki wpływające na budowanie i wzmacnianie relacji z Klientami;
  • Omówimy metody projektowania, które pomogą zrozumieć, kiedy Klient wchodzi w relację z Waszą firmą i jak może wpłynąć to wyniki biznesowe;
  • Zastanowimy się, jaką rolę i zadania powinniśmy postawić przed obsługą Klienta, by wspierała cele naszej firmy;
  • Wspólnie odpowiemy na pytanie - Jak wygląda oraz co daje nam standard obsługi i czy potrzebujesz go w swojej firmie?
  • Poznamy najważniejsze parametry (wskaźniki), które powinieneś mierzyć i rozumieć by skutecznie współpracować z Klientami;
  • Opinia Klienta - kiedy, jak zbierać i co musisz zrobić z nią dalej by skutecznie doskonalić produkt lub usługę;
  • Krótko przyjrzymy się przykładom narzędzi, które mogą Ci pomóc w opanowaniu obsługi Klientów i wsparcia sprzedaży;
  • Na koniec opracujesz krótki plan kolejnych działań w drodze do doskonałej obsługi Klientów w Twojej organizacji.

Dodatkowo podczas szkolenia:

  • poznasz innych przedsiębiorców i zdobędziesz nowe kontakty biznesowe,
  • otrzymasz certyfikat po ukończonym szkoleniu,
  • zapewniamy poczęstunek i napoje.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - przyjdź 10 grudnia o godzinie 9:45 do Centrum Kreatywności Targowa :) Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja za pośrednictwem serwisu Evenea. Liczba miejsc ograniczona. W związku z dużym zainteresowaniem szkoleniami - warunkiem uczestnictwa w warsztacie jest potwierdzenie obecności w odpowiedzi na maila przypominającego o szkoleniu.

Warsztat kierowany jest do działających przedsiębiorców oraz osób, które planują założenie własnej firmy. Szkolenie jest realizowane w ramach programu doradczo-szkoleniowego #Academy_Smolna#2019. Jednocześnie jest to już ostatnie szkolenie w ramach tegorocznej edycji programu,  więc już dziś zapraszamy do śledzenia kolejnych edycji cyklu #Academy_Smolna!


INFORMACJE O PROWADZĄCYM

RAFAŁ JAROSZ

Od 18 lat wspieram firmy w poprawie wyników biznesowych. Pracowałem przy ponad 60 projektach w obszarze obsługi, utrzymania i satysfakcji Klientów dla 40 globalnych i lokalnych marek. Co możemy razem zrobić? Budować i rozwijać efektywne i skuteczne, pracujące wielokanałowo, zespoły operacyjne. Wspólnie rozwijać kompetencje zespołów na każdym poziomie organizacji by doskonalić ich umiejętności w komunikacji oraz budowaniu relacji wewnątrz i na zewnątrz firmy. Podniesiemy skuteczność Twoich decyzji poprzez włączenie Głosu Klienta oraz wdrożenie właściwej struktury tego co i jak mierzysz. Poprawimy wyniki mierzone wskaźnikami takimi jak poziom satysfakcji Klientów, NPS, Customer Effort Score (CES), First Contact Resolution (FCR), wartość życiowa (CLV) i wskaźnik utrzymania Klienta. Razem z sukcesem przeprowadzimy organizacje przez wyzwania i ryzyka wdrażania zmiany, gdy dotyka ona ludzi, operacji lub technologii.


Przebieg spotkania:

09:45 - 10:00 Rejestracja uczestników

10.00 - 12.30 Szkolenie, część 1.

12.30 - 13.30 Przerwa lunchowa (we własnym zakresie)

13.30 - 16.00 Szkolenie, część 2.


_______________________________


Program doradczo - szkoleniowy #Academy_Smolna#2019 finansowany jest przez Miasto Stołeczne Warszawa. Operatorem programu jest Fundacja "Inkubator Technologiczny" (Youth Business Poland). Po więcej szczegółów zapraszamy na:

http://firma.um.warszawa.pl/doradztwo-indywidualne-academy_smolna/

http://ybp.org.pl/academy_smolna/

Zapraszają: Miasto Stołeczne Warszawa, Centrum Przedsiębiorczości Smolna, Centrum Kreatywności Targowa, Youth Business Poland

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa