CX na kolację - interaktywny meet up - inauguracja

8 Kwietnia 2019, 18:00-21:00 (Poniedziałek)

Google Campus,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  CX na kolację -bilet dla użytkowników LinkedIn
już niedostępne -
  CX na kolację - bilet dla użytkowników spoza LinkedIn
już niedostępne -

"CX na kolację" 

to cykl spotkań dla specjalistów, praktyków i pasjonatów Customer Experience, User Experience, Employee Experience.

Najbliższe spotkanie inaugurujące cykl będzie poświęcone: 

- prezentacji i doświadczeniu metod warsztatowych: Body Movement & Design Thinking, na których będziemy bazować podczas każdego spotkania w ramach cyklu (głównie faza empatyzacji i ideacji)

- wspólnemu dopracowaniu formuły spotkań warsztatowych, podczas których w grupach będziemy pracować nad generowaniem pomysłów na zgłoszone tematy merytoryczne: wyzwania, które 

- networkingowi towarzyskiemu i biznesowemu



CEL INICJATYWY "CX na kolację"


🔹 WYMIANA wiedzy, doświadczeń, pomysłów, inspiracji pomiędzy osobami zajmującymi się Customer Experience, User Experience, Employee Experience z różnych branż. 

  • niezawężanie grona do jednej branży ma wpłynąć na poszerzenie perspektywy spojrzenia na problem oraz ma służyć zainspirowaniu przedstawicieli jednej branży rozwiązaniami z innej

🔹PROPAGOWANIE  kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów i generowania innowacyjnych rozwiązań: Design Thinking

🔹BUDOWANIE  świadomości, edukowanie i rozwijanie dobrych praktyk w obszarze CX, UX, EX - podstawowych trendów rynkowych i niezbędnych elementów strategii rozwoju firm

🔹ROZWIJANIE networkingu biznesowego i towarzyskiego, budowanie relacji i rozwój zawodowy uczestników bazujący na rekomendacjac

🔹Maksymalne zaangażowanie i zaktywizowanie uczestników 

    • w pełni interaktywna i angażująca wszystkich uczestników formuła spotkania.  
    • chcę uniknąć powielania powszechnych form meetingowych / meet upowych, czyli opcji, w której jest ekspert i on rozmawia z prowadzącym, a reszta biernie przyswaja wiedzę, ewentualnie zadaje pytania. Wiem, że wiele osób ma ogromną wiedzę, case study, którymi warto się podzielić i każda osoba może wnieść ogromną wartość do tych spotkań, dlatego zależy mi na tym, by każdy mógł mieć aktywny wpływ na przebieg. 

ADRESACI:

🔹SPECJALIŚCI, PRAKTYCY, PASJONACI CX, UX, EX 
poruszający się w różnych dziedzinach związanych z projektowaniem doświadczeń klientów, użytkowników, pracowników niezależnie od branży (wiedza i świeże spojrzenie osób spoza branży wnosi cenną perspektywę w proces tworzenia)

🔹FIRMY

które chcą zgłosić zagadnienie merytoryczne do rozpracowania w interdyscyplinarnych zespołach i zdobyć dodatkowe insighty wokół wyzwania oraz otrzymać inspiracje od uczestników - osób niezatrudnionych w danej firmie


🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

DOCELOWA FORMUŁA SPOTKAŃ:

Dyskusja w grupach (max 10 osobowych) z elementami warsztatów. Przy jednym stole znajdują się uczestnicy oraz lider / właściciel tematu, który pełni rolę moderatora i dba o wsad merytoryczny, zeby móc nadać ramy dyskusji. 

Przed każdym spotkaniem będzie wybierany dany temat merytoryczny jako wyzwanie/ obszar problematyczny, który będzie dyskutowany w małych grupach. Na jednym spotkaniu mogą być poruszone i warsztatowane maksymalnie 2 tematy.

Uczestnicy oczywiście będą mieli za zadanie aktywnie wchodzić w dyskusje związane z rozwojem i eksploracją danego wątku.

  • I sesja (45 minut)  to eksploracja tematu: problemów, wyzwań, ustalenie wyzwania, nad którym można popracować lub je przedyskutować. 
  • II sesja (45 min) to czas na kreowanie pomysłów, jak i co można zrobić, by dany problem zaadresować w części lub całości.

Np. Bierzemy do rozpracowania temat: "Jak przekierować klienta do kanałów online, gdzie może korzystać z rozwiązań samoobsługowych zamiast sięgania po telefon, do którego jest przyzwyczajony?" 

Osoba, która zgłosiła temat i chce być jego przedstawicielem oraz moderatorem dyskusji - rozpoczyna wątek i wprowadza w szczegóły wyzwania

----------------------------------------------------------------------

Pomysłodawczyni i organizatorka:

JUSTYNA JAKUBCZYK


Praktyk Design Thinking, Body Movement & Creativity Trainer. 

Prowadzi warsztaty z zakresu projektowania doświadczeń klientów, tworzenia person, budowania mapy podróży klienta. Jako tancerka i instruktorka uczyła się empatii za pomocą tańca, teatru i improwizacji, a obecnie uczy pracowników korporacji oraz oświaty zachowań empatycznych i myślenia kreatywnego poprzez ruch ciała.

Współautorka nowatorskiego programu dla pracowników dużych firm i organizacji: MOVEMENT THINKING, w ramach którego rozwija m.in. projekt:

Body Movement & Design Thinking - dedykowany zespołom projektowym, opierający się na rozwoju kompetencji miękkich potrzebnych w metodyce DT: koncentracja, uważność, współpraca w grupie, umiejętność słuchania i rozumienia, empatia, otwartość, kreatywność, elastyczność myślenia i działania. Założenia warsztatów bazują na neuronauce o ruchu ciała i tańcu. 

Obecnie zawodowo na stanowisku: Dyrektor ds. Rozwoju Relacji i Sprzedaży w Axa Polska.






Zobacz również:

szkolenia Customer experience Experience Design UX