CX na kolację - interaktywny meet up - inauguracja
8 Kwietnia 2019, 18:00-21:00 (Poniedziałek)
Google Campus,

"CX na kolację"
to cykl spotkań dla specjalistów, praktyków i pasjonatów Customer Experience, User Experience, Employee Experience.
Najbliższe spotkanie inaugurujące cykl będzie poświęcone:
- prezentacji i doświadczeniu metod warsztatowych: Body Movement & Design Thinking, na których będziemy bazować podczas każdego spotkania w ramach cyklu (głównie faza empatyzacji i ideacji)
- wspólnemu dopracowaniu formuły spotkań warsztatowych, podczas których w grupach będziemy pracować nad generowaniem pomysłów na zgłoszone tematy merytoryczne: wyzwania, które
- networkingowi towarzyskiemu i biznesowemu
CEL INICJATYWY "CX na kolację"
🔹 WYMIANA wiedzy, doświadczeń, pomysłów, inspiracji pomiędzy osobami zajmującymi się Customer Experience, User Experience, Employee Experience z różnych branż.
- niezawężanie grona do jednej branży ma wpłynąć na poszerzenie perspektywy spojrzenia na problem oraz ma służyć zainspirowaniu przedstawicieli jednej branży rozwiązaniami z innej
🔹PROPAGOWANIE kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów i generowania innowacyjnych rozwiązań: Design Thinking
🔹BUDOWANIE świadomości, edukowanie i rozwijanie dobrych praktyk w obszarze CX, UX, EX - podstawowych trendów rynkowych i niezbędnych elementów strategii rozwoju firm
🔹ROZWIJANIE networkingu biznesowego i towarzyskiego, budowanie relacji i rozwój zawodowy uczestników bazujący na rekomendacjac
🔹Maksymalne zaangażowanie i zaktywizowanie uczestników
- w pełni interaktywna i angażująca wszystkich uczestników formuła spotkania.
- chcę uniknąć powielania powszechnych form meetingowych / meet upowych, czyli opcji, w której jest ekspert i on rozmawia z prowadzącym, a reszta biernie przyswaja wiedzę, ewentualnie zadaje pytania. Wiem, że wiele osób ma ogromną wiedzę, case study, którymi warto się podzielić i każda osoba może wnieść ogromną wartość do tych spotkań, dlatego zależy mi na tym, by każdy mógł mieć aktywny wpływ na przebieg.
ADRESACI:
🔹FIRMY
które chcą zgłosić zagadnienie merytoryczne do rozpracowania w interdyscyplinarnych zespołach i zdobyć dodatkowe insighty wokół wyzwania oraz otrzymać inspiracje od uczestników - osób niezatrudnionych w danej firmie
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
DOCELOWA FORMUŁA SPOTKAŃ:
Dyskusja w grupach (max 10 osobowych) z elementami warsztatów. Przy jednym stole znajdują się uczestnicy oraz lider / właściciel tematu, który pełni rolę moderatora i dba o wsad merytoryczny, zeby móc nadać ramy dyskusji.
Przed każdym spotkaniem będzie wybierany dany temat merytoryczny jako wyzwanie/ obszar problematyczny, który będzie dyskutowany w małych grupach. Na jednym spotkaniu mogą być poruszone i warsztatowane maksymalnie 2 tematy.
Uczestnicy oczywiście będą mieli za zadanie aktywnie wchodzić w dyskusje związane z rozwojem i eksploracją danego wątku.
- I sesja (45 minut) to eksploracja tematu: problemów, wyzwań, ustalenie wyzwania, nad którym można popracować lub je przedyskutować.
- II sesja (45 min) to czas na kreowanie pomysłów, jak i co można zrobić, by dany problem zaadresować w części lub całości.
Np. Bierzemy do rozpracowania temat: "Jak przekierować klienta do kanałów online, gdzie może korzystać z rozwiązań samoobsługowych zamiast sięgania po telefon, do którego jest przyzwyczajony?"
Osoba, która zgłosiła temat i chce być jego przedstawicielem oraz moderatorem dyskusji - rozpoczyna wątek i wprowadza w szczegóły wyzwania
----------------------------------------------------------------------
Pomysłodawczyni i organizatorka:
JUSTYNA JAKUBCZYK
Praktyk Design Thinking, Body Movement & Creativity Trainer.
Prowadzi warsztaty z zakresu projektowania doświadczeń klientów, tworzenia person, budowania mapy podróży klienta. Jako tancerka i instruktorka uczyła się empatii za pomocą tańca, teatru i improwizacji, a obecnie uczy pracowników korporacji oraz oświaty zachowań empatycznych i myślenia kreatywnego poprzez ruch ciała.
Współautorka nowatorskiego programu dla pracowników dużych firm i organizacji: MOVEMENT THINKING, w ramach którego rozwija m.in. projekt:
Body Movement & Design Thinking - dedykowany zespołom projektowym, opierający się na rozwoju kompetencji miękkich potrzebnych w metodyce DT: koncentracja, uważność, współpraca w grupie, umiejętność słuchania i rozumienia, empatia, otwartość, kreatywność, elastyczność myślenia i działania. Założenia warsztatów bazują na neuronauce o ruchu ciała i tańcu.
Obecnie zawodowo na stanowisku: Dyrektor ds. Rozwoju Relacji i Sprzedaży w Axa Polska.