Davinci Resolve - Advanced (201)
17 Lipca 2019, 08:00 (środa) - 18 Lipca 2019, 19:00 (Czwartek)
Wrocław Zobacz na mapie

Davinci Resolve - Advanced (201)
+ kalibracja monitora GRATIS
Zaczynamy od profesjonalnego przygotowania dźwięku, bo jest to ogromnie ważny aspekt produkcji, jakże często niedoceniany przez początkujących, a my Was doprowadzimy aż do skillu Dolby Atmos!
Zaraz po tym zagłębimy się w kolor korekcję, przestrzenie barwowe i przede wszystkim - pracę w pełnym systemie zarządzania kolorem i z wykorzystaniem pełnego spektrum danych z kamery, a nie ściągniętego domyślnie do Display Refered.
Jeżeli nie jesteś absolwentem szkolenie BASIC (101) upewnij się, że wszystkie elementy tego szkolenia są dla Ciebie jasne i w pełni zrozumiałe, aby móc wyciągnąć 100% ze szkolenia ADVANCED.
DODATKOWO!
Przez cały czas trwania szkolenia dostępne będzie stanowisko kalibracyjne wykorzystujące kolorymetr Klein Instruments K-10A, generator sygnału Murdeio Six-G oraz oprogramowanie CalMan Ultimate. Każdy uczestnik będzie mógł oddać swój monitor do bezpłatnej kalibracji wykonywanej przez naszego pracownika.
Instruktor prowadzący: Tomasz Czech - Davinci Resolve Certified trainer, Associate Member of Colorist Society International (CSI)
Będzie gorąco, więc - zapraszamy!
Harmonogram szkolenia:
DZIEŃ 1
08:00 - 10:00
- konfiguracja karty dźwiękowej - jaką kartę kupić, aby móc przygotowywać materiały wg najnowocześniejszych standardów
- specyfika toru audio
- 5 etapów wykorzystani korektora dźwięku
- automatyka miksu i praca na obwiedniach
10:00 - 12:00
- zarządzanie szynami odsłuchowymi
- jak przygotować sety odsłuchowe sobie i klientowi
- jak skonfigurować Fairlight z systemem dźwiękowym 5.1, 7.1, 5.1.2, 7.1.2 (każdy uczestnik będzie mógł wykonywać konfigurację na swoim stanowisku, jednak odsłuch dookólny zapewniony będzie jedynie ze stacji roboczej instruktora)
- jak skonfigurować Fairlight do nagrywania lektora, lektorki lub nawet całego bandu - jednocześnie!
12:00 - 12:30 - przerwa na lunch
12:30 - 14:30
- świadoma kompresja dźwięku - najważniejszym elementem układanki
- mastering
- jak wyprodukować Dolby Atmos nie mając Dolby RMU?
- standard EBU R128 - czyli jak zmasterować ścieżkę dźwiękową, żeby się nie wstydzić
14:30 - 16:30
- profesjonalny konforming i rekonforming mediów
- techniki pracy z / i przygotowania wewnętrznych plików proxy vs. zewnętrznych plików proxy
- praktyczne zastosowanie trybów mieszania warstw
- zaawansowane techniki odszumiania i zaszumiania obrazu
16:30 - 17:00 - przerwa na podwieczorek
17:00 - 19:00
- workflow Pre-Lut-Post
- workflow Blackmagic Design
- workflow Static-Dynamic
- porównanie i analiza zastosowania zaproponowanych systemów pracy
- pytania i odpowiedzi
DZIEŃ 2
08:00 - 10:00
- LUT'y - co to jest, do czego służy, rodzaje, tworzenie, zastosowanie
- prekorekcja i redukcja niszczącego wpływu LUT'ów na korygowany obraz
10:00 - 12:00
- pełna kontrola nad systemem zarządzania kolorem jako zwycięzka altrernatywa dla LUTów korekcyjnych - ćwiczenia praktyczne
12:00 - 12:30 - przerwa na lunch
12:30 - 14:30
- praca w systeme Scene-Refered vs. Display-Refered
- ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem narzędzi: Gamut Mapping, Gamut Limiter, Color Compressor, Color Space Transform
14:30 - 16:30
- LUT'y w pracy z obrazem HDR
- narzędzia do matematycznej kompresji tonalnej, jako zwycięzka alternatywa dla LUTów gradujących
16:30 - 17:00 - przerwa na podwieczorek
17:00 - 19:00
- Jak ćwiczyć w domu? - ćwiczenia praktyczne pod okiem instruktora
- praca domowa - projekt do wykonania udźwiękowienia i przeprowadzenia pełnej kolor korekcji i gradingu w systeme Scene-Refered
- pytania i odpowiedzi