Davinci Resolve - Pro (301)
26 Sierpnia 2019, 08:00 (Poniedziałek) - 27 Sierpnia 2019, 19:00 (Wtorek)
Szczecin

Davinci Resolve - PRO (301)
+ kalibracja monitora GRATIS
Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających zaawansowaną wiedzę w zakresie kolor korekcji materiału filmowego. Jeżeli nie jesteś absolwentem naszego szkolenia ADVANCED - upewnij się, że cały materiał dotyczący kolor korekcji z tego szkolenia jest dla Ciebie w pełni zrozumiały.
Przez cały czas trwania szkolenia dostępne będzie stanowisko kalibracyjne wykorzystujące kolorymetr Klein Instruments K-10A, generator sygnału Murdeio Six-G oraz oprogramowanie CalMan Ultimate. Każdy uczestnik będzie mógł oddać swój monitor do bezpłatnej kalibracji wykonywanej przez naszego pracownika.
Podczas szkolenia zapewniamy ciepły posiłek oraz stół kawowy
Instruktor prowadzący: Tomasz Czech - Davinci Resolve Certified trainer, Associate Member of Colorist Society International (CSI)
Harmonogram szkolenia:
DZIEŃ 1
08:00 - 10:00
- podstawowe narzędzia i system pracy w module FUSION
- techniki pracy z materiałem w linearnej przestrzeni barwowej
- system pracy niezależnej rozdzielczościowo
10:00 - 12:00
- stabilizacja koloru tła
- zaawansowane techniki kluczowania obrazu w module FUSION
- technika Light Wrap
12:00 - 12:30 - przerwa na lunch
12:30 - 14:30
- trackowanie wielopunktowe
- trackowanie zagubione
- trackowanie masek
- match move
- rotoscoping
- ćwiczenia praktyczne
14:30 - 16:30
- jak dodać napisy do filmu, żeby móc wykorzystać zaawansowane formatowanie tekstu, a jednocześnie, żeby napisy nie przeskakiwały po renderze - FUSION
- dodawanie napisów do filmów - Resolve
16:30 - 17:00 - przerwa na podwieczorek
17:00 - 19:00
- trackowanie planarne
- usuwanie obiektów z filmu
- trackowanie kamery
- ustawianie przestrzeni 3D
- pozycjonowanie obiektów w przestrzeni 2.5D
DZIEŃ 2
08:00 - 10:00
- prawidłowe środowisko pracy grafika
- Jak skalibrować telewizor HDR, tak aby móc na nim pracować podczas kolor korekcji
10:00 - 12:00
- pracy w systemie ACES, prawidłowe wykorzystanie IDT i ODT
- wady i zalety w porównaniu z RCM workflow
12:00 - 12:30 - przerwa na lunch
12:30 - 14:30
- praca z materiałem HDR
- zasady kolor korekcji materiału HDR
- ćwiczenia praktyczne
14:30 - 16:30
- zasady prawidłowego eksportu mastera do VDM, GAM i NAM
16:30 - 17:00 - przerwa na podwieczorek
17:00 - 19:00
- Jak robić filmy w Dolby Vision nie mając monitora za 100 tyś. i nie posiadając licencji Dolby Vision?
- iCMU
- mapowanie wyjść karty wideo
- przedstawienie sprzętu, systemu podłączeń i ustawień programu
- pytania i odpowiedzi