Wprowadzenie do metody Design Sprint

5 czerwca 2020, 09:30-13:30 (piątek)

Gdzekolwiek zechcesz :) to sesja zdalna.,

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 490,77 zł -
  STANDARD
już niedostępne 552,27 zł -
  LAST MINUTE
Jeszcze niedostępne
od 1 czerwca 2020 (poniedziałek)
613,77 zł -

Szybko twórz i weryfikuj innowacyjne pomysły.

W ramach szkolenia:

  • Poznasz kiedy i dlaczego warto stosować design sprinty
  • Dowiesz się jak przeprowadzić design sprint
  • Zrozumiesz ideę prototypowania i szybkiej weryfikacji pomysłów

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Product Managerów,
  • Product Ownerów,
  • Junior UX Designerów,
  • UI Designerów,
  • Badaczy UX,
  • Marketing Managerów,
  • Graphic Designerów.

Poruszane zagadnienia: #designsprint, #googledesignsprint, #pracazespołowa, #warsztatykreatywne, #warsztatykoncepcyjne, #prototypowanie, #paperprototyping


Szczegółowa agenda:

9:30 - 10:00 Kiedy stosować tą metodę i jakich rezultatów należy się spodziewać?

10:00 - 13:00 Przejście przez kluczowe fazy warsztatu w trybie zdalnym i porady do ich realizacji

13:00 - 13:30 Przetestowanie prototypu z użytkownikiem


Po szkoleniu:

  • Wiesz jakich efektów możesz się spodziewać w efekcie design sprintu
  • Jak przygotować się do realizacji design sprintu
  • Pokierujesz przygotowaniem prototypu i jego przebadaniem

Trener:

Piotr Kozłowski - Symetria

Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.





Co mówi trener na temat szkolenia?

Podczas szkolenia omówimy najważniejsze założenia design sprintów i w ćwiczeniowej pigułce przejdziemy uproszczoną wersję design sprintu. Szkolenie pozwoli zrozumieć jakie są zalety metody i kiedy ją stosować.


Wybrane projekty trenera:

Santander - Projekt bankowości korporacyjnej

Netia - Projekt głównego serwisu marki (B2C,B2B i platforma e-commerce)

Tubądzin - Główna witryna marki

T-Mobile - Przebudowa cyfrowego kanału pomocy

Orange - Projekt aplikacji mobilnej

Nokia - Projekt narzędzia business intelligence

Zobacz również:

szkolenia