Webinar: Tarcza antykryzysowa 6:00 - spotkanie z pracownikami PUP.

5 Stycznia 2021, 10:00-11:00 (Wtorek)

online,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Przesłanie niniejszego zgłoszenia stanowi zobowiązanie udziału, o ile szkolenie nie zostanie odwołane przez organizatorów. Odwołanie udziału osoby zgłoszonej przyjmowane będzie elektronicznie na adres: [email protected] lub telefonicznie (nr tel. 71 344 78 25) do dnia 04.01.2021 godz 12 00. Dla członków DIG

Przesłanie niniejszego zgłoszenia stanowi zobowiązanie udziału, o ile szkolenie nie zostanie odwołane przez organizatorów. Odwołanie udziału osoby zgłoszonej przyjmowane będzie elektronicznie na adres: [email protected] lub telefonicznie (nr tel. 71 344 78 25) do dnia 04.01.2021 godz 12 00.

już niedostępne -
PAŃSTWA DANE SĄ BEZPIECZNE, BO DZIAŁAMY ZGODNIE Z RODO
Administrator danych osobowych: Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław, tel. 71 344 78 25
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych:
Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław
Kontakt w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
e-mail: [email protected] ; tel. 71 344 78 25
Cel przetwarzania danych:
Dane będą przetwarzane w celu realizacji działań statutowych izby, zgodnie z zasadami wymienionymi w art. 6 RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
Zakres przetwarzanych danych:
Do realizacji wskazanych celów będą przetwarzane wyłącznie dobrowolnie podane przez Państwa dane osobowe takie jak np.: imię i nazwisko, dane adresowe, NIP, nr telefonu, adres e-mail oraz inne dane konieczne w celu realizacji wskazanych celów.
Dane mogą być przekazywane:
Wyłącznie pracownikom, na których przepisy lub umowy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy.
Okres przetwarzania:
Okres przechowywania Państwa danych osobowych zależy od okresu współpracy Administratora danych z Państwem lub Państwa Pracodawcą/Zleceniodawcą. Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa.
Maja Państwo prawo do:
a)dostępu do Państwa danych;
b)żądania sprostowania Państwa danych;
c)żądania usunięcia Państwa danych;
d)żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych;
e)możliwości przeniesienia Państwa danych;
f)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
g)wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
Skorzystać z tych praw możecie Państwo, kontaktując się z Administratorem.
Mają Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonywania zobowiązań wobec Państwa.
Dla firm nie zrzeszonych w DIG

PAŃSTWA DANE SĄ BEZPIECZNE, BO DZIAŁAMY ZGODNIE Z RODO
Administrator danych osobowych: Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław, tel. 71 344 78 25
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych:
Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław
Kontakt w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
e-mail: [email protected] ; tel. 71 344 78 25
Cel przetwarzania danych:
Dane będą przetwarzane w celu realizacji działań statutowych izby, zgodnie z zasadami wymienionymi w art. 6 RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
Zakres przetwarzanych danych:
Do realizacji wskazanych celów będą przetwarzane wyłącznie dobrowolnie podane przez Państwa dane osobowe takie jak np.: imię i nazwisko, dane adresowe, NIP, nr telefonu, adres e-mail oraz inne dane konieczne w celu realizacji wskazanych celów.
Dane mogą być przekazywane:
Wyłącznie pracownikom, na których przepisy lub umowy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy.
Okres przetwarzania:
Okres przechowywania Państwa danych osobowych zależy od okresu współpracy Administratora danych z Państwem lub Państwa Pracodawcą/Zleceniodawcą. Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa.
Maja Państwo prawo do:
a)dostępu do Państwa danych;
b)żądania sprostowania Państwa danych;
c)żądania usunięcia Państwa danych;
d)żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych;
e)możliwości przeniesienia Państwa danych;
f)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
g)wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
Skorzystać z tych praw możecie Państwo, kontaktując się z Administratorem.
Mają Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonywania zobowiązań wobec Państwa.

już niedostępne -

Szanowni Państwo,

Dolnośląska Izba Gospodarcza wraz Urzędem Miejskim Wrocławia, Departamentem Strategii i Rozwoju Miasta zapraszają do udziału w spotkaniu z pracownikami Powiatowego Urzędu Pracy Wrocław, podczas którego przedstawione zostaną formy pomocy realizowane przez PUP Wrocław w ramach Tarczy antykryzysowej.

Webinar odbędzie się 5 stycznia 2021 r., o godz. 10.00

Podczas spotkania online dowiecie się Państwo jak skorzystać z takich instrumentów jak: mikropożyczka i dofinansowania wynagrodzeń i prowadzenia działalności gospodarczej.

Dodatkowo opowiemy o wprowadzonej Tarczy 6.0 - dotacji do kwoty 5 tys. zł dla mikro i małych firm określonych branż.

Agenda

10.00 - 10.15: wprowadzenie, krótkie posumowanie dotychczasowej realizacji tarczy przez PUP Wrocław

10.15- 10.45: pożyczka dla mikroprzedsiębiorstw (art. 15zzd), dofinansowanie wynagrodzeń (art. 15zzb), dofinansowanie działalności gospodarczej (art. 15zzc) - zasady ubiegania się o pomoc, najczęściej pojawiające się problemy we wnioskach, pytania i odpowiedzi

10.45 - 11.00: tarcza 6.0 - dotacja do kwoty 5 tys. zł dla mikro i małych przedsiębiorstw określonych branż (zasady ubiegania się o wsparcie, jak złożyć wniosek, pytania i odpowiedzi).

Prowadzący:

Maciej Sałdacz - zastępca dyrektora ds marketingu usług urzędu

Agnieszka Wróbel - kierownik Działu Instrumentów Rynku Pracy

Serdecznie zapraszamy

Zobacz również:

szkolenia