To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Dla członków DIG
już niedostępne -
PAŃSTWA DANE SĄ BEZPIECZNE, BO DZIAŁAMY ZGODNIE Z RODO
Administrator danych osobowych: Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław, tel. 71 344 78 25
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych:
Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław
Kontakt w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
e-mail: [email protected] ; tel. 71 344 78 25
Cel przetwarzania danych:
Dane będą przetwarzane w celu realizacji działań statutowych izby, zgodnie z zasadami wymienionymi w art. 6 RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
Zakres przetwarzanych danych:
Do realizacji wskazanych celów będą przetwarzane wyłącznie dobrowolnie podane przez Państwa dane osobowe takie jak np.: imię i nazwisko, dane adresowe, NIP, nr telefonu, adres e-mail oraz inne dane konieczne w celu realizacji wskazanych celów.
Dane mogą być przekazywane:
Wyłącznie pracownikom, na których przepisy lub umowy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy.
Okres przetwarzania:
Okres przechowywania Państwa danych osobowych zależy od okresu współpracy Administratora danych z Państwem lub Państwa Pracodawcą/Zleceniodawcą. Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa.
Maja Państwo prawo do:
a)dostępu do Państwa danych;
b)żądania sprostowania Państwa danych;
c)żądania usunięcia Państwa danych;
d)żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych;
e)możliwości przeniesienia Państwa danych;
f)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
g)wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
Skorzystać z tych praw możecie Państwo, kontaktując się z Administratorem.
Mają Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonywania zobowiązań wobec Państwa.
Dla firm nie zrzeszonych w DIG

PAŃSTWA DANE SĄ BEZPIECZNE, BO DZIAŁAMY ZGODNIE Z RODO
Administrator danych osobowych: Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław, tel. 71 344 78 25
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych:
Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław
Kontakt w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
e-mail: [email protected] ; tel. 71 344 78 25
Cel przetwarzania danych:
Dane będą przetwarzane w celu realizacji działań statutowych izby, zgodnie z zasadami wymienionymi w art. 6 RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
Zakres przetwarzanych danych:
Do realizacji wskazanych celów będą przetwarzane wyłącznie dobrowolnie podane przez Państwa dane osobowe takie jak np.: imię i nazwisko, dane adresowe, NIP, nr telefonu, adres e-mail oraz inne dane konieczne w celu realizacji wskazanych celów.
Dane mogą być przekazywane:
Wyłącznie pracownikom, na których przepisy lub umowy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy.
Okres przetwarzania:
Okres przechowywania Państwa danych osobowych zależy od okresu współpracy Administratora danych z Państwem lub Państwa Pracodawcą/Zleceniodawcą. Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa.
Maja Państwo prawo do:
a)dostępu do Państwa danych;
b)żądania sprostowania Państwa danych;
c)żądania usunięcia Państwa danych;
d)żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych;
e)możliwości przeniesienia Państwa danych;
f)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
g)wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
Skorzystać z tych praw możecie Państwo, kontaktując się z Administratorem.
Mają Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonywania zobowiązań wobec Państwa.

już niedostępne -

Szanowni Państwo,

zapraszamy na praktyczne szkolenie przygotowane z myślą o przedsiębiorcach z branży e-commerce na rynku francuskim i wszystkich zainteresowanych prawami konsumenta, organizacją logistyki i  modelami biznesowymi praktykowanymi we Francji. 

Podczas webinaru dowiecie się Państwo, m.in.:

-  jakie są podstawowe pojęcia e-commerce,

- jakie obowiązki ciążą na sprzedawcy a jakie prawa ma kupujący,

-  jakie kanały promocji i rozwiązania techniczne są stosowane z sukcesem w sprzedaży on-line we Francji,

-  jak planować logistykę, 

- jak pozyskiwać partnerów lokalnych.

Program webinaru:

1. Podstawowe pojęcia z zakresu handlu elektronicznego, które powinien znać każdy e - przedsiębiorca (przedwstępne obowiązki informacyjne, CNIL, RGPD).

2. Prawo konsumenckie - najważniejsze klauzule.

3. Regulamin sklepu internetowego.

4. Proces składania zamówienia przy sprzedaży online (zawarcie umowy, akceptacja, zaplata, potwierdzenie zamówienia, archiwizacja, gwarancje, dostawa, odstąpienie od umowy, mediacja).

5. Przykłady klauzul niedozwolonych.

6. Ochrona danych osobowych.

Aspekty handlowe:

7. Środowisko, volumen I tendencje w e-commerce

8. Jaki model biznesowy? (marketplace, abonament /box, dropshipping etc.)

9. Jak zdefiniować swoją strategię marketingową?

10. Jakie metody dostawy wybrać?

11. Jak zarządzać stokiem lokalnie?

12. Wybór rozwiązań technicznych.

Sesja pytań i odpowiedzi 

Prowadzący:

Marta Bledniak, L.L.M. - Adwokat przy Okręgowej Izbie Adwokackiej w Tuluzie we Francji oraz Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu oraz Okręgowej Izbie Adwokackiej w Monachium; właścicielka kancelarii prawnej specjalizująca się w międzynarodowym obrocie gospodarczym oraz francuskim i europejskim prawie pracy; obsługuje polskie, francuskie i niemieckie przedsiębiorstwa w zakresie prawa francuskiego. Członek wspierający Europejskiego Instytutu Mobilności Pracy w Krakowie. Członek komisji egzaminacyjnej do spraw aplikacji adwokackiej przy Okręgowej Izbie Adwokackiej w Tuluzie. Posiada biura w Tuluzie, we Wrocławiu i w Monachium.

Agnieszka Bonnefoy - Jako ekspert handlu zagranicznego, market intelligence i strategii digital, w odpowiedzi na potrzeby polskich firm dokonuje analizy rynku, pomaga w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i wspiera rozwój firmy w internacjonalizacji poprzez rozwój sprzedaży online i promocję kanałami digital .

Posiada 15 letnie doświadczenie nabyte we Francji w międzynarodowych korporacjach (APERAM stainless steel, ARCELORMITTAL). Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego i Université Paris X.

Zobacz również:

szkolenia