To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet Bezpłatny
już niedostępne -

15.05 godz 10:00 Zapamiętajcie tę datę!

Serdecznie zapraszamy na:

I Marketingowy Panel Ekspercki organizowany na Uniwersytecie Ekonomicznym. Co Was czeka?

Moderowana żywa, merytoryczna i pełna praktycznej wiedzy debata pomiędzy czterema wspaniałymi praktykami Digitalowego Świata.

Co działało w 2018 roku? Jakie trendy w E-Marketingu przewidują nasi prelegenci? I co ważniejsze - Na jakie efekty możemy liczyć wykorzystując poszczególne kanały komunikacyjne? 

Na co stawiać w rozwoju firmy?

Social Media?

Google Ads?

SEO?

Display?

Przyjdź dowiedz się sam/a! Poniżej przedstawiamy naszych wspaniałych prelegentów:


Robert Stolarczyk

Robert Stolarczyk- CEO i udziałowiec Promotraffic- napędzanej technologią agencji pracującej dla ecommerce w celu zwiększania sprzedaży, skalowania na rynki zagraniczne. Pasjonat nowych technologii, digital marketingu. Przez ostatnich 7 lat dzięki zaangażowaniu w Promotraffic wpierający w zwiększaniu sprzedaży, optymalizacji konwersji, generowaniu leadów takie marki jak Merkury Market, Puccini, TOUS, Selfieroom, Sneakerstudio. W 2018 roku klienci Promotraffic wydali na reklamę w wyszukiwarce ponad 10 mln zł generując ponad 100 mln zł przychodu. Prelegent podczas E biznes festiwal, Boss Festiwal. Wystawca podczas największych na świecie targów technologicznych jak Techcrunch Disrupt w San Francisco, SMX w Nowym Yorku czy Web Summit w Lizbonie. 

Julian Pałka

Przedsiębiorca, startupowiec, autor. Co-Founder Coconut Agency - krakowskiej agencji social media znanej z prowadzenia niestandardowych działań Employer Brandingowych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Współzałożyciel najpopularniejszego bloga o biznesie na studiach - BogatyStudent.pl. Specjalizuje się w budowaniu społeczności wokół marki, kampaniach webinarowych i tworzeniu lejków sprzedażowych w oparciu o media społecznościowe.

Łukasz Kołodziejczyk

Specjalista SEO i analityk pracujący dla portalu Onet.pl. Twórca serwisów poznajemarketing.pl i hrlityczny.pl. Wyznaje zasadę, że SEO jest nie tylko źródłem ruchu ale też sposobem na poznanie potrzeb użytkowników. W końcu frazy wpisywane każdego dnia do wyszukiwarki odzwierciedlają ich konkretne problemy czy pytanie, które chodzą im po głowie. Wie, że chcąc skutecznie analizować te potrzeby konieczna jest też umiejętność analizowania ogromnych zbiorów danych jakie obecnie mamy do dyspozycji. Zdaje sobie sprawę, że analityka nie ogranicza się jednak tylko do SEO a przenika wiele innych dziedzin, w których znajduje szerokie zastosowanie. Każdego dnia poszukuje tych coraz nowszych zastosowań i obszarów mogących czerpać korzyści z efektywniejszego wykorzystania dostępnych w nich danych. Nie zapomina o tym, że w tym wszystkim najważniejszy jest człowiek i to właśnie lepszemu poznaniu go powinny służyć wszelkie dostępne technologie.



Tomasz Olchawa

Tomasz działa w branży reklamowej od ponad 4 lat. Specjalizuje się w rozmaitych formach reklamy displayowej, współpracując z największymi polskimi oraz zagranicznymi sieciami reklamowymi. Interesuje się wykorzystaniem technologii w marketingu, obecnie koncentrując się na narzędziach automatyzujących zakup powierzchni reklamowych. W Intredo kieruje pracą zespołu reklamowego, prowadzi szkolenia wewnętrzne oraz przeprowadza i optymalizuje kampanie reklamowe na rynkach europejskich.

Zobacz również:

konferencje wydarzenia Kraków