To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
UWAGA: w szkoleniu nie mogą wziąć udziału brokerzy ubezpieczeniowi, agenci ubezpieczeniowi, kancelarie prawne, doradcy podatkowi, biura księgowe i inne firmy świadczące usługi finansowe. Dla członków DIG

UWAGA: w szkoleniu nie mogą wziąć udziału brokerzy ubezpieczeniowi, agenci ubezpieczeniowi, kancelarie prawne, doradcy podatkowi, biura księgowe i inne firmy świadczące usługi finansowe.

już niedostępne -
UWAGA: w szkoleniu nie mogą wziąć udziału brokerzy ubezpieczeniowi, agenci ubezpieczeniowi, kancelarie prawne, doradcy podatkowi, biura księgowe i inne firmy świadczące usługi finansowe.

PAŃSTWA DANE SĄ BEZPIECZNE, BO DZIAŁAMY ZGODNIE Z RODO
Administrator danych osobowych: Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław, tel. 71 344 78 25
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych:
Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław
Kontakt w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
e-mail: [email protected] ; tel. 71 344 78 25
Cel przetwarzania danych:
Dane będą przetwarzane w celu realizacji działań statutowych izby, zgodnie z zasadami wymienionymi w art. 6 RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
Zakres przetwarzanych danych:
Do realizacji wskazanych celów będą przetwarzane wyłącznie dobrowolnie podane przez Państwa dane osobowe takie jak np.: imię i nazwisko, dane adresowe, NIP, nr telefonu, adres e-mail oraz inne dane konieczne w celu realizacji wskazanych celów.
Dane mogą być przekazywane:
Wyłącznie pracownikom, na których przepisy lub umowy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy.
Okres przetwarzania:
Okres przechowywania Państwa danych osobowych zależy od okresu współpracy Administratora danych z Państwem lub Państwa Pracodawcą/Zleceniodawcą. Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa.
Maja Państwo prawo do:
a)dostępu do Państwa danych;
b)żądania sprostowania Państwa danych;
c)żądania usunięcia Państwa danych;
d)żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych;
e)możliwości przeniesienia Państwa danych;
f)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
g)wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
Skorzystać z tych praw możecie Państwo, kontaktując się z Administratorem.
Mają Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonywania zobowiązań wobec Państwa.
Dla firm nie zrzeszonych w DIG

UWAGA: w szkoleniu nie mogą wziąć udziału brokerzy ubezpieczeniowi, agenci ubezpieczeniowi, kancelarie prawne, doradcy podatkowi, biura księgowe i inne firmy świadczące usługi finansowe.

PAŃSTWA DANE SĄ BEZPIECZNE, BO DZIAŁAMY ZGODNIE Z RODO
Administrator danych osobowych: Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław, tel. 71 344 78 25
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych:
Dolnośląska Izba Gospodarcza, ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław
Kontakt w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
e-mail: [email protected] ; tel. 71 344 78 25
Cel przetwarzania danych:
Dane będą przetwarzane w celu realizacji działań statutowych izby, zgodnie z zasadami wymienionymi w art. 6 RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
Zakres przetwarzanych danych:
Do realizacji wskazanych celów będą przetwarzane wyłącznie dobrowolnie podane przez Państwa dane osobowe takie jak np.: imię i nazwisko, dane adresowe, NIP, nr telefonu, adres e-mail oraz inne dane konieczne w celu realizacji wskazanych celów.
Dane mogą być przekazywane:
Wyłącznie pracownikom, na których przepisy lub umowy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy.
Okres przetwarzania:
Okres przechowywania Państwa danych osobowych zależy od okresu współpracy Administratora danych z Państwem lub Państwa Pracodawcą/Zleceniodawcą. Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa.
Maja Państwo prawo do:
a)dostępu do Państwa danych;
b)żądania sprostowania Państwa danych;
c)żądania usunięcia Państwa danych;
d)żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych;
e)możliwości przeniesienia Państwa danych;
f)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
g)wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
Skorzystać z tych praw możecie Państwo, kontaktując się z Administratorem.
Mają Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonywania zobowiązań wobec Państwa.

już niedostępne -

Szanowni Państwo,

Dolnośląska Izba Gospodarcza  zaprasza do udziału w webinarze pt:" Wstęp do zarządzania należnościami i ryzykiem sprzedaży b2b. Spotkanie warsztatowe" , który odbędzie się 13  maja 2021 r. w godz.: 10:00 - 12:00. 

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, podczas którego opowiemy, jak unikać strat wynikających z działalności nieuczciwych kontrahentów.

Zaprezentujemy praktyczne rozwiązania wdrażane w firmach pozwalające na bezpieczną sprzedaż. 

Spotkanie online skierowane jest do: właścicieli firm, członków zarządu lub głównych księgowych z firm handlowych, produkcyjnych i usługowych sprzedających do innych firm (b2b).

Szkolenie nie jest przeznaczone dla brokerów ubezpieczeniowych, agentów ubezpieczeniowych, kancelarii prawnych, doradców podatkowych, biur księgowych i innych firm świadczących usługi finansowe.  

Podczas warsztatów pokażemy:

  1. Jak zarządzać ryzykiem - zagadnienia ogólne.
  2. Jak zarządzać należnościami i ryzykiem sprzedaży w Polsce.
  3. Etapy skutecznego zarządzania należnościami.
  4. Dlaczego tracimy pieniądze w transakcjach handlowych.
  5. Niepokojące sygnały ze strony kontrahenta.
  6. Przykłady najgroźniejszych oszustw w transakcjach handlowych.
  7. Odpowiemy na pytania uczestników. 

Spotkanie poprowadzi Pan Piotr Telidecki - specjalista z ponad 15-letnim praktycznym doświadczeniem biznesowym w zakresie:

- zarządzania ryzykiem sprzedaży w transakcjach krajowych i transgranicznych,

- wdrażania systemów/procedur zarządzania bezpieczeństwem sprzedaży,

- przeciwdziałania przestępczości gospodarczej w firmach (kontrola wewnętrzna),

- tworzenia efektywnych systemów sprzedaży, w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych. 

Pracował na stanowiskach związanych oceną ryzyka w przedsiębiorstwach i instytucjach finansowych.

Serdecznie zapraszamy

Zobacz również:

szkolenia