DIMAQ MASTERCLASS by IAB Polska: Marketing First Times

28 Maja 2025, 16:00-19:00 (środa)

Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  DIMAQ MASTERCLASS - bezpłatna wejściówka
28 Maja 2025, 18:00

DIMAQ Masterclass by IAB Polska to zupełnie nowa inicjatywa skierowana do studentów marketingu, reklamy, komunikacji i PR oraz kierunków pokrewnych. Jej celem jest ułatwienie młodym specjalistom startu w branży marketingu cyfrowego poprzez zdobywanie praktycznej wiedzy i nawiązywanie cennych kontaktów z ekspertami. Cykliczne spotkania są organizowane we współpracy z Grupami Roboczymi IAB Polska oraz organizacjami studenckimi i uczelniami.

II edycja wydarzenia odbędzie się na Akademii Leona Koźmińskiego. W gronie prelegentów znaleźli się przedstawiciele branży z generacji Z, którzy jeszcze niedawno sami kończyli studia, mierzyli się z pytaniami o przyszłość i stawiali pierwsze kroki na rynku pracy. Dziś wracają na uczelnię jako eksperci, aby podzielić się swoją drogą zawodową.

Podczas wydarzenia uczestnicy usłyszą osobiste historie o odwadze do zmiany ścieżki kariery, kulisach pracy freelancera, wyzwaniach codziennej pracy w marketingu oraz o tym, jak odnaleźć się w dynamicznym świecie mediów. Wspólnym mianownikiem tych wystąpień będą kompetencje przyszłości, znaczenie umiejętności miękkich, zarządzanie stresem oraz praktyczne podejście do wykorzystania nowych technologii - w tym AI - w rozwoju zawodowym.

Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne, wystarczy pobrać wejściówkę i dołączyć do nas 28 maja!

AGENDA:

16:00-16:10 Powitanie (słowo od gospodarzy oraz organizatora IAB)

16:10-16:40 Jak zrobić wejście smoka? Czyli czego nauczył mnie chiński, zanim zaczęłam robić marketing - Justyna Niciejewska, Strategic Planner, GoldenSubmarine

16:40-17:10 Od Freelancera do Googlera - Pivot w Digital Marketingu - Maciej Zdunek, Digital Marketing Strategist, Google

17:10-17:20 Przerwa i networking

17:20-17:50 Account na co dzień - Szybki poradnik przetrwania w agencji marketingowej- Krysia Frąckiewicz, Digital Account, Mediahub

17:50-18:20 Nie czekaj, testuj, działaj - czyli życie media buyera w pędzącej branży marketingu - Alex Kulaha, Senior Media Buyer, Bees & Honey

18:20-19:00 Zakończenie i networking


Organizatorzy: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, DIMAQ

Partner: Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Patroni: Samorząd Studentów ALK, Forum Akademickie, Siła Nauki 



Spotkanie zostało objęte akredytacją DIMAQ, dlatego za udział w konferencji można zdobyć 10 punktów recertyfikacyjnych w roli słuchacza oraz 30 punktów w roli prelegenta.


KONTAKT Z ORGANIZATOREM: 

Paulina Woźniak

Menadżerka ds. edukacji i komunikacji DIMAQ 

[email protected]

Zobacz również:

konferencje Marketing Student wydarzenia Warszawa