DIMAQ MASTERCLASS by IAB Polska: Marketing First Times
28 Maja 2025, 16:00-19:00 (środa)
Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa Zobacz na mapie

DIMAQ Masterclass by IAB Polska to zupełnie nowa inicjatywa skierowana do studentów marketingu, reklamy, komunikacji i PR oraz kierunków pokrewnych. Jej celem jest ułatwienie młodym specjalistom startu w branży marketingu cyfrowego poprzez zdobywanie praktycznej wiedzy i nawiązywanie cennych kontaktów z ekspertami. Cykliczne spotkania są organizowane we współpracy z Grupami Roboczymi IAB Polska oraz organizacjami studenckimi i uczelniami.
II edycja wydarzenia odbędzie się na Akademii Leona Koźmińskiego. W gronie prelegentów znaleźli się przedstawiciele branży z generacji Z, którzy jeszcze niedawno sami kończyli studia, mierzyli się z pytaniami o przyszłość i stawiali pierwsze kroki na rynku pracy. Dziś wracają na uczelnię jako eksperci, aby podzielić się swoją drogą zawodową.
Podczas wydarzenia uczestnicy usłyszą osobiste historie o odwadze do zmiany ścieżki kariery, kulisach pracy freelancera, wyzwaniach codziennej pracy w marketingu oraz o tym, jak odnaleźć się w dynamicznym świecie mediów. Wspólnym mianownikiem tych wystąpień będą kompetencje przyszłości, znaczenie umiejętności miękkich, zarządzanie stresem oraz praktyczne podejście do wykorzystania nowych technologii - w tym AI - w rozwoju zawodowym.
Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne, wystarczy pobrać wejściówkę i dołączyć do nas 28 maja!
AGENDA:
16:00-16:10 Powitanie (słowo od gospodarzy oraz organizatora IAB)
16:10-16:40 Jak zrobić wejście smoka? Czyli czego nauczył mnie chiński, zanim zaczęłam robić marketing - Justyna Niciejewska, Strategic Planner, GoldenSubmarine
16:40-17:10 Od Freelancera do Googlera - Pivot w Digital Marketingu - Maciej Zdunek, Digital Marketing Strategist, Google
17:10-17:20 Przerwa i networking
17:20-17:50 Account na co dzień - Szybki poradnik przetrwania w agencji marketingowej- Krysia Frąckiewicz, Digital Account, Mediahub
17:50-18:20 Nie czekaj, testuj, działaj - czyli życie media buyera w pędzącej branży marketingu - Alex Kulaha, Senior Media Buyer, Bees & Honey
18:20-19:00 Zakończenie i networking
Organizatorzy: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, DIMAQ
Partner: Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Patroni: Samorząd Studentów ALK, Forum Akademickie, Siła Nauki
Spotkanie zostało objęte akredytacją DIMAQ, dlatego za udział w konferencji można zdobyć 10 punktów recertyfikacyjnych w roli słuchacza oraz 30 punktów w roli prelegenta.
KONTAKT Z ORGANIZATOREM:
Paulina Woźniak
Menadżerka ds. edukacji i komunikacji DIMAQ
Miejsce
ul. Jagiellońska 57/59, Warszawa