Dni Marketingu 2016

18 Kwietnia 2016, 15:00 (Poniedziałek) - 22 Kwietnia 2016, 19:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
18.04.2016 (poniedziałek), godz 15:00, s.204 Kamila Kiersznowska "Przez media społecznościowe do klienta"

18.04.2016 (poniedziałek), godz 15:00, s.204

już niedostępne -
18.04.2016 (poniedziałek), godz 16:45, s.317 Judyta Kokoszkiewicz i Katarzyna Perek żudit.pl "Blog jako narzędzie promocji własnej marki"

18.04.2016 (poniedziałek), godz 16:45, s.317

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
19.04.2016 (wtorek), godz 18:15, s.207 Marcin Brzeziński "Wizerunek firm w internecie"

19.04.2016 (wtorek), godz 18:15, s.207

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
20.04.2016 (środa), godz. 15:00, s.201 Hanna Iluszczenko iHanio "Za(v)loguj się do kariery, czyli iHanio o potędze YouTube"

20.04.2016 (środa), godz. 15:00, s.201

już niedostępne -
20.04.2016 (środa), godz 18:30, s.301 Emilia Lachowicz i Maria Wilczyńska "Wykorzystywanie mediów społecznościowych przy promocji marki"

20.04.2016 (środa), godz 18:30, s.301

już niedostępne -
21.04.2016 (czwartek), godz 15:00, s.204 SilverFox.pl "Nietypowe kampanie reklamowe"

21.04.2016 (czwartek), godz 15:00, s.204

już niedostępne -
21.04.2016 (czwartek), godz 17:20, s.301 Lechosław Chalecki "Elevator Pitch, czyli szybka efektowna autoprezentacja"

21.04.2016 (czwartek), godz 17:20, s.301

już niedostępne -
22.04.2016 (piątek), godz 15:00, s.204 Jacek Pogorzelski "Marka na cztery sposoby"

22.04.2016 (piątek), godz 15:00, s.204

już niedostępne -
22.04.2016(piątek), godz 16:45, s.133 Michał Konarzewski "Projektowanie materiałów reklamowych krok po kroku"

22.04.2016(piątek), godz 16:45, s.133

Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Interesują Cię różne aspekty marketingu?
Chcesz poszerzyć swoja wiedzę na temat działalności w mediach społecznościowych?
Jesteś otwarty na nieszablonowe rozwiązania?
Chciałbyś dowiedzieć się jak skutecznie się wypromować, lub jak robią to inni?


Przyjdź na IV edycję Dni Marketingu!

W dniach 18-22 kwietnia zapraszamy studentów, przedsiębiorców, pasjonatów marketingu, a także wszystkich pozostałych na Dni Marketingu organizowane przez Studenckie Koło Menedżerów.

Podczas Dni Marketingu, każdy uczestnik będzie mógł rozwinąć swoją wiedzę z zakresu marketingu, a także wziąć udział w warsztatach, dzięki którym zdobędzie nowe umiejętności, oraz pobudzi swoją kreatywność. Tegoroczne szkolenia będą dotyczyły najnowszych trendów w marketingu, sposobach na promocję firmy i dotarcia do klientów oraz potędze mediów społecznościowych.Będzie to również szansa by zadać pytania prelegentom z różnych części Polski, którzy odwiedzą Białystok jedynie ze względu na to wydarzenie. Tydzień marketingu to również wyjątkowa okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych i znajomości, przy dobrej zabawie i w sprzyjającej, luźnej atmosferze. W programie przewidziane są nagrody dla uczestników ufundowane przez partnerów wydarzenia.

Udział w wydarzeniu może wziąć udział każdy zainteresowany tematem marketingu. Dni Marketingu przede wszystkim powstały z myślą o młodych ludziach, którzy w przyszłości chcą świadomie budować swoją markę. Osób, które są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy oraz które chcą się cały czas rozwijać.

Dodatkowo w raz z agencją reklamową SIlverFox.pl i firmą Logic Room przygotowaliśmy dla was niespodziankę. Szczegóły znajdziecie na stronie www.dmzagadka.pl .

Dni Marketingu odbędą się w dniach 18.04-22.04.2016r na Wydziale Ekonomii i Zarządzania UwB przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku.


Zobacz również:

szkolenia Analityka marketingu Automatyzacja marketingu E-mail marketing Facebook Ads Influencer marketing Innowacje Komunikacja w biznesie Komunikacja w mediach społecznościowych Marketing internetowy Marketing na Instagramie Nowe technologie Snapchat Social Media Technologie mobilne Trendy IT wydarzenia Białystok