Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna - 15-16 października 2020 Warszawa

15 Października 2020, 09:00 (Czwartek) - 16 Października 2020, 18:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
To najlepsza inwestycja w zwiększenie akceptacji planów leczenia!
Ostatnie 2 miejsca!
"Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna"

To najlepsza inwestycja w zwiększenie akceptacji planów leczenia!
Ostatnie 2 miejsca!

już niedostępne 2 690,00 zł -
Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego gwarantujące najlepszy efekt kursu! "Doskonała konsultacja i wizyta implantoprotetyczna' - Lekarz + asysta za 50%

Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego gwarantujące najlepszy efekt kursu!

już niedostępne 3 690,00 zł -


DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA

To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza dentysty, koordynatora/opiekuna pacjenta, higienistki oraz asystentki stomatologicznej.

Jeżeli chcesz, aby Twoi pacjenci byli zadowoleni po każdej wizycie, czuli się komfortowo i decydowali się na kompleksowe leczenia to właśnie ten kurs Ci w tym pomoże.

 

Większość pierwszorazowych pacjentów zgłasza się tylko z jednym problem, kluczem i sztuką jest ich uświadomić i zmotywować do rozpoczęcia leczenia, tak aby zostali, leczyli się i  polecali Ciebie lub Twoją praktykę swoim znajomym. 


Jeżeli nieświadomie popełniasz  błędy i  nie chcesz zwiekszyć satysfakcji pacjentów  to ten kurs nie jest dla Ciebie.


 A jeżeli chcesz to zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:



Poznaj sprawdzony w przez wielu doświadczonych lekarzy i higienistek system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej.

To na prawdę wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej liczbie pacjentów. 




O KURSIE

Ten kurs pomaga w 100% usystematyzować komunikację i obsługę pacjenta,

Praktyczna forma pozwala uczestnikom na proste wdrożenie sprawdzonych i skutecznych standardów następnego dnia po kursie.

Każdy pacjent, który ma problemy biologiczne, funkcjonalne i estetyczne wymaga uświadomienia go o tych problemach i zaproponowania mu adekwatnych rozwiązań w taki sposób aby go zachęcić i zmotywować.

Ten kurs Ci w tym pomoże!


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza dentysty, najlepiej z asystentką lub higienistką /niezależnie od doświadczenia/, którzy chcą zwiększyć efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać praktyczne standardy ułatwiające pracę zespołu stomatologicznego.

CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

Rozwój kompetencji komunikacyjnych oraz poznanie systemu 5 wzorcowych
kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej i wizyty

 Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie pacjentów do akceptacji 

wstępnego i kompleksowego planu leczenia.


KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

 Idealnie przeprowadzić każdą konsultację i wizytę 


 Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta? higienistka?


 Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania pacjenta


 Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia i kontynuowania leczenia


 Skutecznie i zachęcająco zaprezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował


 Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania


METODOLOGIA

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, narzędzia komunikacyjne poparte licznymi praktycznymi przykładami, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia indywidualnego celu szkolenia oraz zadawania wielu pytań.


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.



       
                                          MACIEJ DROSD
                                          Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!




ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.



Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Hotel Mercure Grand

ul. Krucza 28

Warszawa


TERMIN:
15-16.10.2020


GODZINY:
9:00 - 18:00


ZAPEWNIAMY:

- materiały szkoleniowe,

Każdego dnia:

- przekąski, 

- lunch w restauracji,

- przerwa kawowa 


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"

"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."

Od 8 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smille Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.

Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.

Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"

Zarejestruj się na ten kurs i poznaj doskonały standard konsultacji i wizyty stomatologicznej.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa