Doskonała Konsultacja i wizyta implantoprotetyczna - 15-16 października 2020 Warszawa

15 Października 2020, 09:00 (Czwartek) - 16 Października 2020, 18:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
300 zł taniej! "Doskonała Konsultacja i wizyta implantoprotetyczna" wczesna rejestracja do 31 sierpnia

300 zł taniej!

31 Sierpnia 2020, 23:59 2 390,00 zł
Limitowana liczba miejsc! "Doskonała Konsultacja i wizyta implantoprotetyczna"

Limitowana liczba miejsc!

Jeszcze niedostępne
od 1 Września 2020 (Wtorek)
2 690,00 zł -
Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego gwarantujące najlepszy efekt kursu! "Doskonała konsultacja i wizyta implantoprotetyczna' - Lekarz + asysta za 50%

Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego gwarantujące najlepszy efekt kursu!

14 Października 2020, 23:59 3 690,00 zł


DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA IMPLANTOPROTETYCZNA
Dla lekarzy dentystów, koordynatorów/opiekunów pacjenta oraz asystentek stomatologicznych.


Jeżeli Twoja skuteczność konsultacji lub wizyt pierwszorazowych nie wynosi 80% to znaczy, że możesz lepiej motywować pacjentów do rozpoczęcia leczenia...


Lekarze lub całe zespoły stomatologiczne nieświadomie popełniają wiele błędów, które powodują brak akceptacji kompleksowych planów leczenia. 

Dlatego ten kurs daje sprawdzone rozwiązania, które znacznie poprawiają jakość standardu oraz profesjonalizuje komunikację z pacjentem i w zespole Lekarz - asystentka!


Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:




Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Implantoprotetycznej.

Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej liczbie pacjentów.



Poznaj bliżej kompletne systemy komunikacyjne, które tworzą wzorcowy model Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej.


O KURSIE

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzania doskonałej wizyty oraz konsultacji pierwszorazowej. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem oraz w zespole stomatologicznym. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i jego satysfakcji z leczenia.


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza dentysty /niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.


CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

     Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez lekarzy oraz poznanie systemu 5 wzorcowych 
     kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej

     Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie pacjenta do akceptacji planu
     leczenia.


KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

     Idealnie przeprowadzić kolejność wizyty - 5 kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej

     Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta?

     Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania pacjenta

     Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia

      Skutecznie prezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował

      Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania 


METODOLOGIA

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia komunikacyjne poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.




       
                                          MACIEJ DROSD
                                          Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!




ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.



Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Hotel Lord
Aleja Krakowska 218

Warszawa


TERMIN:
18-19.06.2020


GODZINY:
9:00 - 18:00


ZAPEWNIAMY:

- materiały szkoleniowe,

Każdego dnia:

- przekąski, 

- lunch w restauracji,

- przerwa kawowa 


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"

"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."

Od 7 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smille Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.

Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.

Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"

Zarejestruj się na ten kurs i poznaj doskonały standard konsultacji i wizyty stomatologicznej.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa