Kurs "Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna"

23 Czerwca 2022, 09:00 (Czwartek) - 24 Czerwca 2022, 18:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Ten kurs zwraca się po pierwszym skutecznym przedstawieniu planu leczenia! Kurs "Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna"

Ten kurs zwraca się po pierwszym skutecznym przedstawieniu planu leczenia!

już niedostępne 2 390,00 zł -
Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego, który chce być maksymalnie profesjonalny! "Doskonała konsultacja i wizyta stomatologiczna' - Lekarz + asysta za 50%

Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego, który chce być maksymalnie profesjonalny!

już niedostępne 3 690,00 zł -


DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA

To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza dentysty, asystentki oraz higienistki stomatologicznej.

Jeżeli chcesz, aby Twoi pacjenci decydowali się na leczenie lub kolejne wizyty higienizacyjne właśnie ten kurs Ci w tym pomoże.

Otrzymasz sprawdzone rozwiązania jak przeprowadzić całą wizytę, jak porozmawiać z pacjentem o jego problemach stomatologicznych, oczekiwaniach i jak w skuteczny sposób zaprezentować plan leczenia.

A jeżeli chcesz to zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:





Poznaj  sprawdzony przez wielu doświadczonych lekarzy i higienistki system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej.

To na prawdę wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej liczbie pacjentów.




KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

     Idealnie przeprowadzić  każdą  konsultację i wizytę 

     Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta? higienistka?

     Profesjonalnie budować swój autorytet i poznawać oczekiwania pacjenta

     Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia i kontynuowania leczenia

     Skutecznie i zachęcająco zaprezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował

     Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania 



METODOLOGIA

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, narzędzia komunikacyjne poparte licznymi praktycznymi przykładami, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia indywidualnego celu szkolenia oraz zadawania wielu pytań.


REFERENCJE

O naszych szkoleniach najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.


Szkolenie zamknięte klinika Dr Borczyka


Szkolenie zamknięte Dentim Clinic

       
                                          MACIEJ DROSD
                                          Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!





Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden Floor

Al. Jerozolimskie 123 a

Warszawa


TERMIN:
23-24.06.2022


GODZINY:
9:00 - 18:00


ZAPEWNIAMY:

- materiały szkoleniowe,

Każdego dnia:

- przekąski, 

- lunch w restauracji,

- przerwa kawowa 


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"

"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."

Od 10 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smille Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 4000 uczestników.

Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.

Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"

Zarejestruj się na ten kurs i poznaj doskonały standard konsultacji i wizyty stomatologicznej.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa