Kurs DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA
9 Listopada 2023, 09:00 (Czwartek) - 10 Listopada 2023, 18:00 (Piątek)

DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA
To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza dentysty, opiekuna pacjenta oraz asystentki stomatologicznej.
Jeżeli zajmujesz się ortodoncją, protetyką lub implantami to również ta specyfika jest omawiana na kursie.
Otrzymasz sprawdzone rozwiązania jak przeprowadzić całą wizytę, jak porozmawiać z pacjentem o jego problemach stomatologicznych, oczekiwaniach i jak w skuteczny sposób zaprezentować plan leczenia.
Każdy lekarz dentysta lub opiekun pacjenta powinien znać standard postępowania 4 głównych rodzajów wizyt pierwszorazowych.
Zadaniem personelu rejestracji jest, aby po wywiadzie pacjent trafił na właściwy rodzaj wizyty pierwszorazowej.
Rolą lekarza i czasem opiekuna pacjenta jest najważniejszy cel - czyli aby pacjent rozpoczął lub kontynuował leczenie a najlepiej, żeby leczył się kompleksowo.
Jeżeli minimum 70% pacjentów decyduje się na dalsze kroki tzn, że skuteczność jest na satysfakcjonującym poziomie i nie zostały popełnione błędy w komunikacji.
Jeżeli masz niższą skuteczność lub chcesz poznać doskonały standard komunikacji i współpracy to jest właśnie kurs dla Ciebie.
Zakładając, że średnia wartość leczenia jednego pacjenta to 4-10 tys zł to ten kurs jest świetną inwestycją i wielokrotnie Ci się zwróci...
A jeżeli chcesz to zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:
Poznaj sprawdzony przez wielu doświadczonych lekarzy i asystentek system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej.
To na prawdę wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej liczbie pacjentów.
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:
Idealnie przeprowadzić każdą konsultację i wizytę
Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta?
Skutecznie budować autorytet profesjonalnego lekarza
Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia i kontynuowania leczenia
Poznawać oczekiwania pacjenta oraz skutecznie i zachęcająco zaprezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował
Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania
METODOLOGIA
Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, narzędzia komunikacyjne poparte licznymi praktycznymi przykładami, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia indywidualnego celu szkolenia oraz zadawania wielu pytań.
REFERENCJE
O naszych szkoleniach najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.
Szkolenie zamknięte klinika Dr Borczyka
Szkolenie zamknięte Dentim Clinic
MACIEJ DROSD
Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic
Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden Floor
Ul. Prosta 69
Warszawa
TERMIN:
09-10.11.2023
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
- materiały szkoleniowe,
Każdego dnia:
- przekąski,
- lunch w restauracji,
- przerwa kawowa
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"
"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."
Od ponad 10 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smile Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Zrealizował ponad 150 zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta"wiodące praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 5000 uczestników.
Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.
Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"
Zarejestruj się na ten kurs i poznaj doskonały standard konsultacji i wizyty stomatologicznej.
Miejsce
Ul. Prosta 69, Warszawa